Imettävät kuumeilijat

Tsemppiä HaBa! Toivottavasti pian! Ovis+ on kuitenkin jo hyvä merkki, ainakin ne hormonit siellä jotain koittaa saada aikaiseksi.

Haba kauan siulla on o+sta ja limoista? Sanoisin kans et hyvä merkki kierron käynnistymisen kannalta :) toivottavasti pian..

Muutaman o-testin tein tässä päivällä, ei tuu plussaa.. pitää toivoa et huomenna ois.

HaBa, sama juttu! Musta on kans tullut oikee kunnon laktivisti vaikken alkuu voinu ees kuvitella imettäväni kauemmin ku 4kk... No, niin se vaan ajatukset muuttuu:grin
toivottavasti sulla kierto kohta käynnistyy kunnolla!

Vauvakuume kyllä yllättää voimakkuudellaan. Kun se vauvankaipuu yltyy oikein kovaksi välillä ja tuntuu ettei henkeä saa! Onneks voi sit nuuskutella esikoisen päätä, ku musta hä tuoksuu vieläki vähä vauvalle :love017

Noniin :)

Hyvä kadonnut et sait ajan, keskiviikko on jo ylihuomenna, onko tietoa voidaanko inssi tehdä heti seuraavaan kiertoon? Ja alkaako kierto heti kun vuoto alkaa? Lasketaanko se ihan normaaliksi kierron aloitukseksi ja ovulaatio tulee sitten vuodosta viikon about päästä? Toivottavasti pääset inssiin mahd pian <3 kamalasti voimia tyhjennykseen, niin rajulta se kuulostaa. On joten absurdia ajatella et keho ilmoittaa että "vauva tulee" sisällä ei olekaan mitään ja sit joutuu "tyhjentää" kaiken. Mä oon niin pahoillani sun puolesta <3 :(
Mullakin on välillä jäätävä vauvankaipuu vaikka pikkuinen vasta 6kk. Aika menee niin nopeasti et tiedän et kohta se on jo taapero ja iso ja sit mun vauva on pois. :( onneks se on vauva niin kauan kun on tissillä.

Ja just noin, rintojen täyteläisyys ei kerro maidon määrästä. Ihania laktivisteja täällä! Mäkin myönnän olevani. Tekis mieli moneen topicciin täällä mennä oikaisee muiden väittämiä kuten nyt mitä äsken näin et syöttöväli 3h.. Hohhoi. Missä näitä neuvoja jaellaan :(

Haba toivotaan et kierto pian starttaa, oliko sulla ovis siis milloin? En nyt tarkkaan muista :) Ja onneks täällä näitä plussia tulee imetyksestä huolimatta niin tietää et täysin mahdollista. :)

Meillä viime yönä piti vauvan siirtyä omaan sänkyyn, mut ei me olla kumpikaan valmiita. Se sängystä tippuminen pelottaa niin mies keksi (meillä on super korkea Ikean sänky, sellainen kehikko jossa sängynaluslaatikot) että otetaan se kehikko pois ja runkopatja vaan lattialle niin vauva ei tipu kun korkeintaan 40cm jos päättää hiipiä pois :) Ihana mies <3 sekin haluaa perhepetiä ja imetystä vaalia <3

Nii ja kadonnut, saako kysyä et tuleeko teille simpat jostain pankista vai joltain tutulta? :)

Twisted: ihanaa, että mies on perhepedin ja imetyksen tukija! Se on tosi tärkeää. Mä en ole valmis vielä siirtämään 10 kk murua omaan huoneeseen. Jotain täytyy kuitenkin keksiä, kun sivuvaunu alkaa pituussuunnassa olla kohta pieni. Josko sellainen pinnis, josta saa sivun irti ja sängyn viereen..

Mannikka: ihan varmasti tulee pian o+. Tosi lähellä se on! Toivotaan että kierto on sopivan pitkä eikä jää vajaaksi.

Kadonnut: on kyllä varmasti kokonaisuudessaan rankka kokemus tuo tuulimuna. Kauheasti jaksamista! Toivon, että pääsette pian uuteen yritykseen ja saatte pikkuisen syliin asti <3

Kiitos tsempeistä ihanat!
Mulla oli plussa ja limat ja kipuilut noin 20 päivää sitten. Käytännössä jo ennen plussaa alkoi jomotukset ja niitä on jatkunut ihan joka päivä. Joskus kipuilee toispuoleisesti ja joskus jomottaa ja tuntuu painetta kohdussa. Jotain keho varmasti siis tekee.
Nyt on limat taas muuttuneet valkeaksi ja venyväksi, joten ihmettelen, että odotanko kehon yrittävän uutta ovua vai tuleeko niitä kuukautisia.

Söin minipillereitä ja niiden kanssa huomasin yhdet ovulimat ja tasan 14 pv alkoi hyvin niukka vuoto. Luulin silloin, että kierto starttasi. Se oli maaliskuussa. Pian sen jälkeen jätettiin ehkäisy pois ja o+ tuli pari kolme viikkoa siitä. Ja nyt odotellaan, että mitä tapahtuu seuraavaksi.

Imetän edelleen lähemmäs 10-12 kertaa (öisin noin 3), joten toki voi olla, että sekin vaikuttaa ja ehkäisee kierron alkamista.

Twisted, ihana mies sulla! Perhepeti on ihanan näppärä :Heartred

Mä en oikeastaan tiedä vielä, miten tää homma nyt menee. Ymmärsin lääkärin puheista et sen tyhjennysvuodon jälkeen pitää odottaa että menkat alkaa ja sit taas siihen kiertoon. Kyselen tuolta sairaalasta vielä keskiviikkona. Jännittää kovasti, toivottavasti se menisi mahdollisimman kivuttomasti ja nopeasti ohitse :sad001

Simpat on luovutettuja :happy: ja mun tekis kans usein mieli käydä vähän oikomassa tietoja joka paikkaan, mut koitan hillitä. Jotkut ottaa kaikki neuvomiset niin pahalla ja sit ne parkuu jälkikäteen imetyspettymyksiään.... Hankala ja herkkä aihe:arghh:

Kiitos kaikille tsempeistä, hajoaisin ihan täysin ilman teitä :Heartred
Tätä kokemusta en todellakaan toivoisi edes pahimmalla vihamiehelle..

Mulla on kadonnut tehty 18v tehty lääkkeellinen keskeytys cytotecilla ja se oli aika raju. En halua pelotella, voi olla et ihmiset kokee erinlain ja silloin tietty mulla se psyykkinen puoli (tein exän pakon ja manipuloinnin alla sen) oli niin siinä mukana et se oli aika järkyttävää. Nyt kun muistelen asiaa niin mua alkaa oksettaa ajatus siitä. Mut sen mitä muistan niin tunti piti pötköttää sairaalan pedillä, nyt ne kai saa kotiin ne lääkkeet jossain tapauksessa. Mut sit alkoi kamalat kivut ja supistelut. Ja hyytymiä tuli paljon. Kaiken kaikkiaan kuitenkaan vuoto ei kauaa kestänyt, muutaman päivän. Sairastin myös sen jälkeen kohtutulehduksen. Mutta mä niin toivon ja rukoilen et selviät helpommalla, toki se on rankkaa, mutta kaikki tsempit sinne <3 ja ajatellaan yhdessä et se on pian ohi ja pääsee uuteen kiertoon <3 Mä vollotan täällä nyt ihan täysiä kun mietin miltä susta tuntuu <3

Imetys, se menee kyllä tunteisiin, onneks meän perheessä hyvillä <3 Onneks te ootte täällä, mua joskus niin ahdistaa kun aika moni on "ei se imetys oo niin justiinsa ja ei se nyt niin tärkeää oo". Itselle se on tärkeää, Onnille varsinkin. Ja ihana et meän isoveljet on tissipoikia, nekin aina hokee et Onnille tissiä :D mut te, ihanat imettäjät <3 Mun mies on kyllä aika super, vaikka välillä yks persereikä :D kuten eilen ei millään muistanut äitienpäivänä, ei korttia ei mitään. Ei varmaan ois ees sellaista hyvää toivottanut ellei äitinsä ois käskenyt.. Mut sekin on sitä mieltä et tissiä vauvalle niin pitkään kun vauva haluaa :)

Mahakipuja on vielä välillä, muttei enää ihan jatkuvasti. Hyvä niin. Ainoa oire minkä oon huomannut on se, että hengästyttää tosi herkästi. Mulla oli viimeksi alkuraskaudessa sama. Ja pari päivää oon ollu sitä mieltä, että esikoinen haisee oksennukselle, vaikka kuinka pesisi ja vaihtaisi vaatteita, mutta tänään vasta tajusin, että olisikohan se vaan herkentymässä oleva hajuaisti. :)

Höh, kyllä miehen jotenkin pitäis äitienpäivänä muistaa siihen asti, että lapsi itse pystyy. Mutta pääasia, että muuten on suurimmaksi osaksi ihana. :)

Hui Twisted, kuulostaa hurjalta! Kiitos, kun jaot kokemuksesi :Heartred varmasti tulee olemaan yksi tähänastisen elämäni rankimpia päiviä, mut onneks on perhe tukemassa.

Meilleon imetys on kans tosi tärkeetä, vaikka monet sitä vähätteleekin. Kyllä on ollut lohduttavaa imettäää esikoista näiden vaikeiden päivien aikana. Jotenkin siihen rauhottuu itsekin, kun lapsi rauhassa (tai vähä vähemmin rauhassa) hörppii maitonsa.

Vulpix, toi hajuaistin herkistyminen on hirveetä! Musta tuntuu, et synnytyksen jälkeenki vielä monta kuukautta meni ennenkuin normalisoitui. Tsemppiä oloihin :Heartpink

Twisted sulla ollu ihan hirveä kokemus! Ihana, että mies tukee perhepetiä ja imetystä.

HaBa tovottavasti se kierto käynnistyisi nyt! Jospa sun kroppa yrittäisi uutta ovista?

Kadonneelle hirveästi voimia <3 onneksi saat perheeltä tukea ja esikoinen lohduttaa.

Vulpix tuo hajuaistin herkistyminen on ihan hirveää joissakin tilanteissa!

Täällä aletaan parantua rokosta. Tuo vauvankaipuu on ylitsepääsemätöntä. Meilläkin vielä melko pieni tämä neiti 10,5 kk, mutta tuntuu niin isolta tytöltä. Kahden ja puolen viikon päästä lähtee jo hoitoon. Jotenkin tuntuu, että ympärilläkin on paljon ihmisiä raskaana juurikin pienellä ikäerolla.

Kp 26/30 dpo 8 yk 4

Se oli kamalaa, varsinkin kun ajattelee että olisin sen halunnut pitää mutta.. Mulla ois nyt 10v lapsi.. :'(

Ei silti auta itkeä. Jos olisi se pidetty niin noita kolmea ei välttämättä olisi.

Hyvä et alkaa rokko helpottaa PikkuR, se on kyllä ärsyttävä tauti.

Kadonnut, onneks sulla on perhe <3 mulla ei ollut silloin ketään vierellä. Ex tuli hakeen sairaalasta mut ei puhunut mitään.

Vulpix, mahakipuja voi tulla pitkään, mutta kyllä kaikki menee hyvin <3 mulla on aina ollu kans toi hengästyminen, se on raskasta mutta helpottaa ajan kans. Ja hajuaistin herkistyminen, sitä ei muuten oo mulla ollu, tai ainakaan muista mutta mulla on mielihaluna puhtaan pyykin tuoksu. Mä saatoin viime kesänä raskaana pihalla "impata" meän puhtaita pyykkejä narulla kun viikkasin niitä pois :D ja just tietyt pesuaineet ja huuhteluaineet. Ja sit vielä kun ulkona kuivatti! Se tuoksu on päätä huimaava! :P

On onneks ihana pääosin. J ei vaan tykkää muistaa tiettyinä päivänä, se on sen mielestä liian ennalta arvattavissa. Se ei ostanut joululahjaa sen kummempaa, mut sit muuten vaan joulun jälkeen toi lahjaksi älykellon jota oon haaveillut. Tai kerran osti "maanantain kunniaksi" uuden ompelukoneen ja -korin. Ja jaksaa yllättää jollain suklaapatukalla ja sellaisella. Että toisaalta, onhan tässä saanut lahjoja. Sen mielestä on kivempi oikeasti yllättää entä päivänä jolloin tietää saavansa jotain :)

Kiitos! Kaikki oireet kestetään, se on sen arvoista.

Twisted, on ollut varmasti aika hurja kokemus. Onneksi sulla on nyt asiat paremmin.

Vulpix en varmaan uskalla tehdä ennen ku pitäs menkat alkaa. En halua taas pettyä tyhjään testiin...

Twisted on varmasti ollu kauhee kokemus :(

Vulpix, tsempit hajujen kestämiseen! Taaperon kakkavaipat raskaana :eek: :x

Haba toivottavasti kohta ne menkat sit alkais!

Tais eilinen ovistesti huijata :( sen jälkeen tullut vaan huonoja viivoja .. ja kohta ollaan taas yli kp20 :(

Takaisin