Imettävät kuumeilijat

Hmm, mannikka, ihan kun alkais vaalenee eilisestä? Ja saako kaikki noihin testeihin aina oviksen aikaan tasavahvat viivat. Mulla on noita samoja testejä ja aivan kummaa näyttää. Joka toinen päivä on huomattavasti tummempi entä sit joka toinen päivä hyvä et haamua tulee. No, ehkä mun kierto ei sit oikeesti alkanut tai alkoi mut kierron pituus on mitä sattuu. :confused:

Twisted, miusta vahvimmat viivat oli kp16 .. mutta ei kyllä oo ovista vielä tapahtunu. Eipä tässä auta kun jatkaa testailua :rolleyes:

Se on totta, ehkä se sieltä pärähtää! Anteeks etten mä nyt muista keillä ylipäänsä kierto on alkanut, mut oliko mannikka sulla ollu menkkoja?

Kadonnut: tsemppiä!

Mannikka: harmi, ettei digit näytä. Ne on niin paljon helpompia tulkita.

Täällä nyt kolmas vilkkuva naama. Saa nähdä. Nyt loppu testit eli täytyy päättää hakeeko apteekista lisää, kun ei ehdi tilata. Ehkä hyvä, jos nyt ei ole vielä, kun ei olla ehditty petipuuhia, kun mies tosiaan kipeä.

En osaa päättää et hakeako lisää testejä vai antaa mennä, jos siltä tuntuu ja katsoa, miten käy.

Twisted, joo kahdet menkat ollut. Eka kierrossa ovis kp26, ja menkat alko kp32. Nyt mennään kp19..

Haba, toivottavasti se pysyvä hymy tulee :) kyllä mie hakisin lisää, jäis häiritsee :D

Nappasin huvikseni kuvan.. vaikka eihän nää kuivana mitää kerro. Kaikki suunnilleen samaan aikaan tehty. Kp14-19
d2dfdfb7311f083e66cca9f628ee5d5a

Näyttäisi tosiaan siltä että kp 16 on ollut vahvin. Eipä kai oikein voi tehdä muuta kuin jatkaa testailuja ja talletteluja. :)

Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa olla enemmin ovisolo.. jospa huomenna plussa :rolleyes: tai ees täl viikol :p

Näenkö mä niinkö jo omia kun näitä hemmetin testejä oon tuijottanut... No en mä tiiä...tää on pc, harvoin onnviivanpaikkoja näyttänyt..

Liitteet

• 1495113742217.jpg
    1495113742217.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 137
Luonnossa tosin näytti paljonkin enemmän.. En tiiä, mä soitan huomenna neuvolaan ja kysyn saanko lähetteen hcg labraan.

Twisted kuvassa en nää kyl mitään, mutta ehkä voisit kysyä verikoetta..

Joo, nää kuvat tänne laitattessa menee ihan sumeeks. Mä soitan huomenna nlaan :)

twisted: jännää! toivotaan et viiva tulee! Mä en puhelimella kans erota oikein kunnolla et onko siinä mitään näkyvää.

Mikä Dpo sulla on?

Muokattu viimeksi:
Siis ei mitään hajua mikä dpo, ei ees hajua oonko mä ovuloinu :D mut pari viikkoa sitten jotain pientä vuotoa ja luulin et kierto alko. Joo, yritin uudelleen katsoa, nyt siis testiajan jälkeen, luonnonvalossa siinä jotain näkyy edelleen, mutta mä koitin photoshopata sitä kuvaa :D No ei se mitään, mä ilmoitan huomenna mitä se th sanoo :)

Liitteet

• 1495118574780.jpg
    1495118574780.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 127
Oo, twisted! Mä oon näkevinäni tuossa muokatussa haamun! Pidän peukkuja! Ylihuomenna viimeistään uutta testiä, jos et pääse verikokeeseen.

Oispa ihanaa Twisted! Mä en kyl näe oikein muokatussakaan, mut oon aina ollut tosi houno noita tihrustamaan. Musta tuntuu, et en koskaan nää niitä, mutta voi johtua tästä padistäkin.

Me vihdoin päästiin tallettelemaan! jee! On sitten edes jotain odottamassa, jos se o+ sieltä tulisi. Tulipa hyvä fiilis. Hieman tylsä bongata ovis ja piinailla pelkkää pyhää henkeä :P

Oon nyt parina päivänä laittanut lämmöt ylös. Ne tosin ei ole ehkä täysin vertailukelpoisia, koska otettu huonosti tai hyvin huonosti nukuttujen öiden jälkeen jo ylös noustua. Mutta, antavat ehkä osviittaa siitä, että nouseeko lämmöt mahdollisen o+ jälkeen. Ekasta mulla nousi ihan muutamia kymmenyksiä hitaasti, joten oli ns selkeä nousu kyllä.

Limat on nyt tooosi venyvää ja osittain kirkasta ja valkeaa.

Oispa kyllä ihanaa twisted <3

HaBa onneksi pääsitte tallettelemaan, nyt pidetään peukkuja, että tässä kierrossa tärppää ihana matkalainen <3

Kp 28/30-31 yk 4 dpo 10

Takaisin