Joo, varasin. :) Nyt mua huolettaa.. alamahaan sattunut eilisen ja tän päivän. Eilen tuntunut menkkajomona, tänään iltapäivästä jotenkin repivämpänä aina kun nousen ylös ja vähän kävellessäkin. Pelottaa, että menee kesken. Onko teillä kokemusta tällaisesta?
On! Kuopuksesta! Ja voin sanoa että mitä useampi raskaus sitä vaikeampia ne on. Kolmas oli tuskaa plussasta asti. Ekat 10 viikkoa koko ajan maha kipeä, luulin et menee kesken mutta ei, luulen et kasvukipuja ja hormonaalista kipua. Tässä kaikki oireet mitä oli aivan alusta asti: vatsakivut ja kouristelut, vatsa löysällä tai ummella, selkäsärkyä. Sit laski paineet ja pulssi nousi, päätä särki tästä syystä. Ainiin ja viikosta 8. eteenpäin aivan järkyttävä nivelkipu, oikeassa olkapäässä, samoin oikea polvi, en saanut nukuttua varmaan 2 viikkoon. Sit alko samantien närästää. Jo ekalla lääkärikäynnillä sain omepratsoli reseptin siihen. Niin ja viikosta 15 eteenpäin alkoi kivuliaat supistukset, 22 viikosta saikulle ja loppuun saakka. Oireina oli myös vetinen vv heti alusta saakka, joten aina kun lorahti housuun piti tarkistaa oliko verta. Oltiin pulkkamäessä kun olin jollain 6. viikolla enkä uskaltanut laskea mäkeä mahakipujen takia.
Että sellainen taudinkuva niinkun alkuraskauteen. Lopussa tuli vielä kymmeniä oireita lisää :D ainoa mistä en oo kärsinyt on pahoinvointi. Mutta ekaa kertaa alkoi iltaisin etomaan, en voinu syödä iltaisin mitään.