Imettävät kuumeilijat

Argh koitin äsken yliopiston apteekin chatista tiedustella huomisen lääkityksen vaikutuksista imetykseen. No, eipä paljo sanonut juuta eikä jaata "valmistaudu käyttämään korviketta, ei näistä nyt oikeen löydy tietoa"...... Aha ja kiitos :violent006

Jooopa joo, pitänee soitella huomenna teratologiseeno_O

Just olin kirjoittamassa et teratologiseen soitto. Onneks teiän beibi on iso niin ei kosahda imetys pieneen taukoon <3

Voimia kadonnut huomiseen, jos jaksat laita viestiä kuinka meni :)

Twisted: hurja kokemus, joka varmasti käy monesti mielessä. Onneksi on ihania lapsia sylissä <3

Kadonnut: haleja huomiselle. Toivottavasti imetys onnistuu lääkkeistä huolimatta.

Mannikka: ootko kokeillut niitä digitestejä?

Vulpix: hyvä, että pahimmat kivut katosivat!

Tänään tuli digiin vilkkuva hymynaama! keho siis yrittää uutta ovulaatiota! Nyt ois Dpo22 edellisestä o+!

Kiitos tsempeistä. Te ootte ihania kun saan joka viestin aloittaa kiitoksella. Vaikuttaisi siltä, että viime raskaudesta tuttu "kaikki mitä oon syönyt viime päivinä ällöttää" jatkuu, koska en pystyny kaupasta ostaan mitään mitä oon viime päivinä syönyt. Nyt tulee vaihtelua tän perheen ruokavalioon!

Imetyksessä oon huomannu, että välillä vähän nännit herkkänä, muttei varsinaisesti satu. Toivottavasti ei tän pahemmaksi menekään ja voin jatkaa imetystä läpi raskauden.

HaBa, jee! Kyllä se sen munasolun varmasti pian irrottaa kun niin kovasti yrittää. Mulla oli edellisessä kierrossa vilkkuvaa kp 18-32 ennen kuin pysyvä hymy tuli ja seuraavassa sitten normikaavalla 2 päivää vilkkuvaa ja 2 pysyvää ja siitä plussasin. Eli testailua vaan ja talletteluja, kyllä se sieltä tulee!

Kadonnut, kovasti voimia huomiseen. Mun ajatukset on sun luona. Toivottavasti ei häiritse imetystä.

Kadonnut voimahalauksia huomiselle <3 käy kertomassa kuulumisia, jos vain jaksat

HaBa: JES! Mahtavaa, kyllä se ovulaatio sieltä nyt tulee! Peukut pystyssä täällä (:

On kyllä huisia, että keho yrittää uudelleen. Harmi vaan, että mies on kuumeessa :/

Mulla on kahdessa ainoassa kierrossa, jossa olen testaillut noilla kahden hormonin digeillä, ollut aina seuraavana päivänä jo pysyvä hymynaama. Jännityksellä siis huomista odotan.

Kunhan nyt pääsisi vaan hyödyntämään oviksen, jos se tulee..

Kadonnut tsemppiä päivään!

HaBa, en oo enkä uskalla :D niissä on herkkyys 40miu/ml, ja en saa kun nippanappa tasavahvat 20miu/ml lliuskaan :rolleyes:
Toivottavasti o+ pärähtää :)

Nää testit kiusii miuta :'(
6c5363e6ccdf519f50e44accd74e37d7

Haban hymistä ja kadonneen kuulumisia odotan kans.

Mannikka, se on niin lähellä! Mutta mitä jos se ei tuosta enää tummenekaan ja on jo ovis? Mun mielestä joku tuli raskaaksi kierrosta jossa ei saanut tasavahvoja viivoja. Muistakaahan talletella varmuuden vuoksi!

Vulpix, onhan se mahdollista.. oon kyllä yleensä näillä herkillä kuitenkin ne tasavahvat saanu. Lämmöt kyllä sen oviksen sit varmentaa, ja talletteluista kyllä tulee muutenkin pidettyä huoli :p
En muuten minäkään saanu kakkosen plussakierrossa ihan tasavahvoja :D mutta sillon olikin vähemmän herkkä testi..

Nyt kyllä löysin oudoimman ovisoireen!! Ientulehdus :D
"Kuukautiskierron aikana joillakin naisilla esiintyy ientulehdusta, ikenien turvotusta ja jopa hampaiden lisääntynyttä liikkuvuutta. Oireet ovat pahimmillaan ovulaation aikana. Usein on taustalla hoitamaton ientulehdus, joka pahenee hormonien vaikutuksesta. Myös odottavista äideistä 35–100 % kärsii jonkinasteisesta ientulehduksesta."
Tuli vastaan kun ihmettelin ikenistä valuvia verivanoja putsauksen jälkeen.. kiitos tästäkin estrogeeni :rolleyes: mutta pieni jee, jos vaikka se ovis olis tulossa :)

Siis oisko mullakin ovis?

Kun leikin vauvan kans et imin muka sen peukaloa ja arvatkaa mitä, mun ikenet alko vuotaa verta aivan tajuna! Olin et what? Mulla aina raskaana vuotanut ikenet ja nyt tänään taas. Enkä siis oo raskaana :D mut mannikka, kivat oireet :D

Hengissä ollaan!
Ahdistavintä ikinä, kun lääkäri tietenkin ultrasi uudelleen ja taas tuijotin sitä tyhjää mustaa palleroa jonka sisällä meidän vauvan piti olla.

No sain ekan lääkkeen siinä ja sit cytotecit huomeaamulla. Ei vaikuta imetykseen. Ainakaan vielä ei oo mitään tullut. Lääkäri ja kätilö oli tosi ystävällisiä. Sanoivat, et vuodon jälkeen voi heti alkaa bongailee ovista ja sit vaan uusiks jos siltä tuntuu ja klinikka suostuu. Soittelen sinne ens viikolla.

Itku on herkässä, mut kyl tää tästä. Huomista jännitän, tuleekohan kovat kivut:sorry:

Voimia sinne suuresti <3 Ajatukset siellä! Toivottavasti selviät mahdollisimman vähillä kivuilla. Pian se on ohi ja uutta yritystä <3

Tsemppiä kadonnut!

Oonkin joskus aiemmin ihmetellyt kun välillä vuotaa ikenet verta ja välillä ei, ei oo tullu yhdistettyä kierron vaiheeseen :D ja joo raskaana oli kans ikenet verillä.. nyt jännittää päivän o-testi(t) :))

Takaisin