Imettävät kuumeilijat

Täällä kanssa kovasti uutta raskautta toivotaan. Esikko on nyt 8,5kk ja imetyksellä. Kierto palasi epäsäännöllisenä kesällä ja on todella pitkä. Nyt sain kuitenkin oviksen tikutettua ekaa kertaa ja siitä nyt yli 2 viikkoa. en viitsi tuhlata ainoita raskaustestejä vielä joten kokeilin ovistestiä jos sillä saisi jotain tuloksia ja haamu tuli. Toivottavasti tämä olisi nyt oikea raskaus eikä joku hormonien heittelemä tupla ovis
 
Täällä kanssa kovasti uutta raskautta toivotaan. Esikko on nyt 8,5kk ja imetyksellä. Kierto palasi epäsäännöllisenä kesällä ja on todella pitkä. Nyt sain kuitenkin oviksen tikutettua ekaa kertaa ja siitä nyt yli 2 viikkoa. en viitsi tuhlata ainoita raskaustestejä vielä joten kokeilin ovistestiä jos sillä saisi jotain tuloksia ja haamu tuli. Toivottavasti tämä olisi nyt oikea raskaus eikä joku hormonien heittelemä tupla ovis
Kiva kun tulit juttelemaan Avelin! :welcome
Joku olikin toisaalla vastannut, että ovulaatiotestissä saattaa olla viivaa, vaikka ovulaatio tai raskaus ei tule kyseeseen. Toivottavasti tärppää pian!

Nuppunen ja Hankikantokin löytäneet tiensä ketjuun!:shy:

Mulla on menossa kp60+. Ei bongattua ovista eikä kyllä yritystäkään. Esikoiseb jälkeen kun alkoi kierto, oli joku 40-60 päivää.
 
Kiva kun tulit juttelemaan Avelin! :welcome
Joku olikin toisaalla vastannut, että ovulaatiotestissä saattaa olla viivaa, vaikka ovulaatio tai raskaus ei tule kyseeseen. Toivottavasti tärppää pian!

Nuppunen ja Hankikantokin löytäneet tiensä ketjuun!:shy:

Mulla on menossa kp60+. Ei bongattua ovista eikä kyllä yritystäkään. Esikoiseb jälkeen kun alkoi kierto, oli joku 40-60 päivää.

Siis jestas miten pitkä kierto sulla menossa. :eek: Oliks sulla ennen esikoistakin noin pitkiä kiertoja vai vaikuttaako imetys vaan noin?
 
Siis jestas miten pitkä kierto sulla menossa. :eek: Oliks sulla ennen esikoistakin noin pitkiä kiertoja vai vaikuttaako imetys vaan noin?
Oli ennen esikoistakin:smiley-angry003Tosin, vakiintui suunnilleen 30-40 päiväiseksi just ennen esikoisen yritystä, silloin kun oviksia metsästin. Uskon imetyksen ehkä vähän vaikuttavan.
 
Tonne toiseen ryhmään jo laitoinkin että tänään oikealla raskaustestillä sain sitten sen haamujen haamun kun päivällä testasin, aamulla olisi varmaan ollut selkeämpi. Kyllä tässä nyt uskaltaa jo vähän alkaa olla innoissaan vaikka voi toki olla vielä kemiallinen tai mennä kesken. Uutta testiä sitten parin päivän päästä
 
Tonne toiseen ryhmään jo laitoinkin että tänään oikealla raskaustestillä sain sitten sen haamujen haamun kun päivällä testasin, aamulla olisi varmaan ollut selkeämpi. Kyllä tässä nyt uskaltaa jo vähän alkaa olla innoissaan vaikka voi toki olla vielä kemiallinen tai mennä kesken. Uutta testiä sitten parin päivän päästä
Miten siellä menee?
 
Raskaana ollaan 6+ viikolla. Varhaisultra olisi parin viikon päästä jolloin saa onneksi varmuutta että kaikki on hyvin. Jotenkin on vielä epäuskoinen fiilis että ei kai voi näin helpolla onnistua.
Onnittelut! :) Voi onnistuakin - toivottavasti!
 
Mitäs muille imettäville kuuluu?:shy:

Täällä kp90+ ja kahdesti olen olevinani tuntenut ovulaation. Olisihan se kiva jos kierto ehtisi tasaantua ennen (mahdollista) yritystä, mutta kiire ei kyllä ole. Silti on turhauttavaa tälläiset kierrot!
 
Täällä odotellaan kiertoa alkavaksi, mutta vielä ei ole merkkejä. Eiköhän tuo kuitenkin vuoden päästä ole viimeistään alkanut. Vauva on nyt 7,5 kk, että ei toisaalta ole edes kiire.
 
Täällä kierto palannut joitain kuukausia sitten ja ainakin yksi kemiallinen raskaus testattu. Vauva pian 9kk ja imetän edelleen paljon ja myös öisin. Nyt menossa kp 16 ja pitkä odotus, että saa testata
 
Tuun tähänkin ketjuun seurailemaan :greet025
Esikoinen nyt n. 9,5kk. Täysimetys 6kk, imetys jatkuu edelleen päivisin ja kerran aamuyöstä. Nyt tarkotus koittaa jättää yösyötöt kokonaan pois.
Kierto ei oo lähtenyt käyntiin, kondomin lisäks ei muuta ehkäisyä.
Ollaan suunniteltu et ens kesän alussa alkais toisen yritys :)
Nyt odotellaan niitä menkkoja.. :hilarious:
 
Tänne tuun kans seurailee :)

Lapsi nyt 1v1kk. Imetän aamulla ja illalla.

Kierot sekaisin vieläkin, viimeksi oli kp jotain 48 ja nyt menossa kp 8, eli kohta vois alkaa tikuttamaan ovista :grin
 
Mä tuun myös tähän ketjuun :)
Imetän vielä päivin ja öin, täysimetystä kesti 6kk ja menkat alkoi 7kk kohdalla. Eka kierto oli 41 päivää, sen jälkeen on olleet 31-34 päivää, mikä mulle on normaali. :)
 
Vuoden vikan päivän kunniaks alko ekat menkat 9,5kk synnytyksestä :hello2
Kaks yötä menty nyt ilman yöimetyksiä!
 
Tervetuloa ketjuun uusille juttelijoille! :)

Kuinkas monta kertaa vielä imetätte? En ole itse laskenut, yölläkin sen 1-5 kertaa. Kierrot olleet 32-100 päivää ja silti luteaalivaihe on ollut 13-15 joka kerta.

Toivoin aiemmin, että aloitamme yrityksen kun vauva täyttää vuoden, mutta emme aloita. Taitaa sittenkin jäädä viimeiseksi vauvaksi. Ehkä ilmassa on luopumisen tuskaa.:shy:
 
Tervetuloa ketjuun uusille juttelijoille! :)

Kuinkas monta kertaa vielä imetätte? En ole itse laskenut, yölläkin sen 1-5 kertaa. Kierrot olleet 32-100 päivää ja silti luteaalivaihe on ollut 13-15 joka kerta.

Toivoin aiemmin, että aloitamme yrityksen kun vauva täyttää vuoden, mutta emme aloita. Taitaa sittenkin jäädä viimeiseksi vauvaksi. Ehkä ilmassa on luopumisen tuskaa.:shy:
Mä imetän n. 8 kertaa, välillä enemmän välillä vähemmän. Yöllä 0-1x. Yöimetys sijoittuu aina aamuyöhön
 
Tervetuloa ketjuun uusille juttelijoille! :)

Kuinkas monta kertaa vielä imetätte? En ole itse laskenut, yölläkin sen 1-5 kertaa. Kierrot olleet 32-100 päivää ja silti luteaalivaihe on ollut 13-15 joka kerta.

Toivoin aiemmin, että aloitamme yrityksen kun vauva täyttää vuoden, mutta emme aloita. Taitaa sittenkin jäädä viimeiseksi vauvaksi. Ehkä ilmassa on luopumisen tuskaa.:shy:
En mäkään pysy yhtään laskuissa. Öisin herää joku 4-7 kertaa ja saa aina tissiä mutta toisinaan nukahtaa kyllä heti takas tai sitten ottaa yhdet hörpyt ja jatkaa unia. Päivällä ne on sellaisia aika pikaisia hörppäyksiä jos ollenkaan, paitsi sit päikkäriaikaan vetää unille mennessä ja sieltä herätessä ihan kunnolla :grin

Mä en kauaa ehtinyt kuumeilla. Kp22 oli ovulaatio ja kp32 tuli eka positiivinen testi tehtyä :blob7 Nyt kp35 ja olen jo ilmoittautunut lokakuisiin, kun testit jatkaa vahvistumista :cheers
 
Hei! Voisin liittyä tänne kans, vauvakuume on aivan jäätävä ja uusi raskaus saa alkaa vaikka heti :rolleyes: esikoinen on 10kk ja imetän noin 6 kertaa vuorokaudessa vielä. Kuukautiset ei ole vielä alkaneet. Kovasti tässä mietin että kuinka sitä nyt olisi hyvä sitten toimia jotta uusi raskaus alkaisi joskus. Taustaa sen verran että esikoista yritettiin 4 vuotta, tärppäsi kolmannesta letrokierrosta, minulla häikkää siis ovuloinnissa. Kovasti mietin että jos 1 vuotis neuvolassa ottaisin asian puheeksi ja jos pääsisi lääkärille puhumaan asiasta, että kuinka tässä kannattaisi edetä :wideyed: Ja paljon onnea vispipuuro123! :)
 
Hep! Ilmoittautuu joukkoon :) Täysimetyksellä 6kk, ekat menkat synnytyksen jälkeen n. 8kk kohdalla jolloin alettiin kiinteitä syömään enemmän. Kolmansia menkkoja odotellaan alkavaksi viikon sisällä, ehkä... Tämä kierto ollut flunssan vuoksi melko mielenkiintoinen eikä tarkasta ovulaation ajankohdasta ole yhtään varmuutta. Vauva kohta 11kk ja alle 2v ikäerolla olisi toive saada vielä se viimeinen nyytti syliin, toki ei haittaa jos menee kauemmin mutta optimaali olisi juurikin tämä ~2v :rolleyes:

Tissillä käydään vielä n. 4-8krt päivässä, vähän öistä riippuen.
 
Takaisin
Top