Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yksi ajanjakso päättynyt, kohti seuraavia!Meillä päättyi imetystaival lauantaina, pojan ollessa 1v 3vko vanha
Ihanaa ja samalla kamalaaYksi ajanjakso päättynyt, kohti seuraavia!
Kirjottelen näköjään mitä sattuu väsyneenä..,menkat siis alkoi edellisellä kerralla sen jälkeen kun olin yöimetyksen lopettanut.Oho,onpas täällä käynyt kuhina sen jälkeen kun viimeeksi kävin. Meillä ollaan kohta vuoden ikäisiä ja imetystä on vuorokaudessa vielä 8-10 kertaa, eikä menkat ole vielä alkaneet. Esikoisen jälkeen alkoi menkat kun imetyksen lopettamisesta oli mennyt pari kuukautta. Kakkonen taas tärppäsi kun imetyksiä oli vaan kahdesti päivässä,muutama kuukausi sen jälkeen kun oli menkat alkanut.
Niin ,mietin laitanko sympatiaa vai tykkää. Miten lopetus tapahtui? Miten Taapero otti sen?Ihanaa ja samalla kamalaa
Meillä oli äidintahdistettu imetys 4x vrk aina samaan kellonaikaan pari vko ennenkuin täytti 1v (ei yöimetystä enää).Niin ,mietin laitanko sympatiaa vai tykkää. Miten lopetus tapahtui? Miten Taapero otti sen?
Kumpi on yrittänyt yöhyssytellä? Sinä vai mies? Meillä edelleen mies on se jonka pitää sanoa "pää tyynyyn" että poika jatkaa unia. Mulle poika sanoo vaan "ämmää!" ja alkaa itkeen jos ei saa äidinmaitoa eli äm...Yötissistä ei tunnu neiti luopuvan millään. Viimeinen viikko ollut aivan kamala Heräilee monta kertaa yössä ja rauhoittuu vasta kun on saanut tissin suuhunsa. Tutista, tassuttelusta, sylistä, hyräilystä eikä suhinoista tunnu olevan mitään apua. Aiemmin nukkui todella hyvin eikä minua yhtään häirinnyt kerran yössä tapahtuva imetys. Oma olo alkaa olla jo melko zombi. Toiveissa oleva uusi raskaus ei näillä näkymin ala ennen kuin saadaan yöimetykset pois. Kierrotkin tuntuu pitkittyvän ja venyvän kp50+ asti:arghh: Voi huokaus. Alle 2 vuoden ikäero olisi ollut toive, vielä kyllä ehtii mutta taitaa jäädä haaveeksi tällä menolla
Miksi en tullut ajatelleeksi tuota Tähän asti se olen ollut minä, mies on niin sikeäuninen ettei herää vaikka mitä tapahtuisi Täytyy kokeilla että hän on vuorostaan se joka hyssyttelee, ei ainakaan tuoksu maidolleKumpi on yrittänyt yöhyssytellä? Sinä vai mies? Meillä edelleen mies on se jonka pitää sanoa "pää tyynyyn" että poika jatkaa unia. Mulle poika sanoo vaan "ämmää!" ja alkaa itkeen jos ei saa äidinmaitoa eli äm...