Mäkin tulen mukaan höpisemään
Meillä kolmas lapsi nyt 9kk ja seuraavalle on annettu lupa tulla, mutta kierto ei ole vielä käynnistynyt. Viime viikon su-ma yönä heräsin ihan hirveään oloon; päätä särki ja oksetti ja luulin jo että tulen kipeäksi. Yöllä tärisin hetken sohvalla, kunnes olo helpottui ja sain uudestaan unta. Koko päivän oli alavatsalla jomotusta ja nyt jälkikäteen hoksasin, että se taisi olla ovulaatio
Nyt siis (oletettavasti) dpo 9 ja ainakin vielä raskaustestit näyttää negaa. Ehkä on vähän aikaista testata vielä
Imetän vielä, vaikka toki se on jo vähentynyt eikä vauva päivällä juuri malta ottaa maitoa. Yöllä syö myös, mutta olen aiemmillakin kerroilla tullut raskaaksi yöimetyksestä riippumatta. Ferritiini mulla on ollut jo vuosia huono ja luulenkin, että se on suurin haittatekijä raskautumisessa
Olen syönyt jo pari vuotta rautaa, mutta se ei imeydy kunnolla, kun olen tässä jo kohta 6v ollut joko raskaana tai imettänyt tai molempia yhtäaikaa. Infuusio ei varmaan tekisi pahaa, mutta siihen on vaikea päästä julkisen kautta