Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaaveli täytti vuoden niin sen jälkeen alkoi käynnistyä. Pysynyt nää muutaman kuukauden aika säännöllisen pituisena, n. kk pitkä. Ja tuo miksi just vuoden kohdalla käynnisty - 1v rokotteet vösytti sen verran että tenava nukku koko yön tsi 1-2 heräämisellä useampana yönä.Onko teillä kaikilla mennyt aikaa, että kierto käynnistyy imettäessä?
Kun on käynnistynyt, onko tullut säännöllisesti?
Onko tietoa voiko vuodot tulla ilman ovulaatiota :bag: tai päinvastaisesti alkanut kuukautiset aikaisin ja lopulta ollut jatkuvaa vuotoa
Miten laps on suhtautunut? Onko mennyt hyvin? Mulla alkaa iltavuoro parin viikon päästä, vähän pelottaa miten käy. En tiedä jaksanko käydä joka ilta antamassa maitoa vai tuleeko vaan huutoa... taapero on kovasti äidin perään ollut viime aikoina. Etenkin loppuviikoista.Viikonloppuna esikoinen täytti vuoden.
Pari vko sit aloin säännöstelemään imetystä 4x/vrk, eli lapsentahtisesta siirryttiin äidintahtiseen.
Nyt tällä viikolla oon jättänyt lounasta edeltävän imetyksen pois eli kertoja tulee 3.
Yöimetystä meillä ei oo enää muutamaan kuukauteen ollut. Meillä kylläkin poitsu nukkuu omassa sängyssä, samassa huoneessa.
Ainakin tämä viikko mennään näin, ehkä ens viikkoon tai osittain ens viikko. Katsotaan miltä tuntuu mut seuraavaksi tarkotus jättää toinenkin päiväimetys pois ja sen jälkeen aamuimetys. Viimeisenä ilta imetys.
No toistaseks on menny yllättävän kivuttomasti. Johtuu varmasti siitä et oon yrittänyt keksiä tekemistä sillon ku normaalisti olis ollut tissiaika.Miten laps on suhtautunut? Onko mennyt hyvin? Mulla alkaa iltavuoro parin viikon päästä, vähän pelottaa miten käy. En tiedä jaksanko käydä joka ilta antamassa maitoa vai tuleeko vaan huutoa... taapero on kovasti äidin perään ollut viime aikoina. Etenkin loppuviikoista.
Meillä sama, tänäänkin aamulla ennen kymppiä oli tissitellyt lähes jatkuvasti...No toistaseks on menny yllättävän kivuttomasti. Johtuu varmasti siitä et oon yrittänyt keksiä tekemistä sillon ku normaalisti olis ollut tissiaika.
Meidän poika on aina ollut tississä kiinni ja syö aina oikein antaumuksella.
Todennäköisyys pieni mutta olemassa! Tais selvitä syy siihen ettei maitoa tule...Mulla pitäisi kp1 tulla muutaman päivän sisään. Ei kyllä mitään tuntemuksia. Poika on roikkunut maitohanoilla hyvin tiukasti viime aikoina. Todennäköisyys on pieni mutta olemassa. Jännää tää elämä :D
Palaan tänne, menee kesken. Vuoto ei ole vielä alkanut mutta hcg oli verikokeessa pudonnut eikä tuplaantunut.Todennäköisyys pieni mutta olemassa! Tais selvitä syy siihen ettei maitoa tule...
Arvelisin että töihinpaluu ja imetyksen väheneminen edelleen työpäivän ajaksi öiden lisäksi käynnisti kierron kunnolla koska tässä kuussa juili ja jomotteli menkkamaisesti oviksen aikoihin / sen jälkeen. Aivan erilailla kuin viime kuussa.
Ihme kun ei ole niitä itku-nauruja näkynyt.
Voiko kroppa tottua näihin hormoneihin?
Alkoihan se vuoto vihdoinkin. Tänään olis 6+2 ja plussaa näytti vielä aamulla.Palaan tänne, menee kesken. Vuoto ei ole vielä alkanut mutta hcg oli verikokeessa pudonnut eikä tuplaantunut.
VoimiaAlkoihan se vuoto vihdoinkin. Tänään olis 6+2 ja plussaa näytti vielä aamulla.