Imettävät kuumeilijat

Onko teillä kaikilla mennyt aikaa, että kierto käynnistyy imettäessä?
Kun on käynnistynyt, onko tullut säännöllisesti?

Onko tietoa voiko vuodot tulla ilman ovulaatiota :bag: tai päinvastaisesti alkanut kuukautiset aikaisin ja lopulta ollut jatkuvaa vuotoa o_O
Vaaveli täytti vuoden niin sen jälkeen alkoi käynnistyä. Pysynyt nää muutaman kuukauden aika säännöllisen pituisena, n. kk pitkä. Ja tuo miksi just vuoden kohdalla käynnisty - 1v rokotteet vösytti sen verran että tenava nukku koko yön tsi 1-2 heräämisellä useampana yönä.

Täällä pikku jäbä 8kk on syöny nyt reilu kk 4krt päiväs kiinteitä ja imetystä pääasiassa aamulla ja illalla, satunnaisesti päivällä ennen päikkäreitäkin. Vielä ei oo kierto lähteny käyntiin, vähän turhautunukki olo ku odottaa koko ajan et joko jo :hungover::hilarious:

Heippa :) täällä kuumeilen pikkusisaruksesta esikoiselle, kuume vaan kasvaa koko ajan ja tuntuu että kaikki kaverit on joko paksuna tai juuri saaneet vauvan :D
Viime kierrossa sain oviksen tikutettua, siitä 14pv menkat alkoi, ja olin tietysti kuvitellut kaikenmaailman raskausoireita :banghead:

ootteko vähentäneet imetystä, kuinka on sujunut? :) Meillä 1v2kk poika syö n. 1000x vuorokaudessa :grinPitäisi tuota yösyömistä pikkuhiljaa saada pois. Olen miettinyt pantleyn menetelmää koittaa, perhepedissä nukutaan (:

Meillä aika hyvin vähentyny sillai luonnostaan jo siin 6kk jälkeen ku alettiin syöttää kiinteitä. Jäbäl niin kova ruokahalu ettei maito pitäny kylläsenä ku pienen hetken vaa.

Nyt on oikeestaan aamuimetys enää semmonen kunnon hetki, välillä iltasinki mut yleensä uni tulee lähes heti ku saa tissin suuhun :grin Päivisin tosi vaihtelevasti, välil menee koko päivä ilman ja välil taas ennen päiksyi :) Hampaita ku kasvatti viime kuus ni sillon oli aktiivisemmin yölki hereil mut nyt taas nukutaan 11-12h :happy:

Meillä nukuttiin puolen vuoden ikään asti perhepedissä ja satunnaisesti vieläki, jos äitille iskee halipula :rolleyes: nukutaan kyl kaikki paremmin ku muksu omas sängys, koska tila loppuu kesken. :hilarious: Pinnasänky viel meijän makkaris, mut seki siirretään varmaan pian pojun omaan huoneeseen, jos vaan maltan. :angelic:

Helmikuussa siirrettiin poika äitsykän kainalosta pinnikseen nukkumaan. Yösyömiset jäi samalla.

Viikonloppuna esikoinen täytti vuoden.
Pari vko sit aloin säännöstelemään imetystä 4x/vrk, eli lapsentahtisesta siirryttiin äidintahtiseen.
Nyt tällä viikolla oon jättänyt lounasta edeltävän imetyksen pois eli kertoja tulee 3.
Yöimetystä meillä ei oo enää muutamaan kuukauteen ollut. Meillä kylläkin poitsu nukkuu omassa sängyssä, samassa huoneessa.
Ainakin tämä viikko mennään näin, ehkä ens viikkoon tai osittain ens viikko. Katsotaan miltä tuntuu mut seuraavaksi tarkotus jättää toinenkin päiväimetys pois ja sen jälkeen aamuimetys. Viimeisenä ilta imetys.

Viikonloppuna esikoinen täytti vuoden.
Pari vko sit aloin säännöstelemään imetystä 4x/vrk, eli lapsentahtisesta siirryttiin äidintahtiseen.
Nyt tällä viikolla oon jättänyt lounasta edeltävän imetyksen pois eli kertoja tulee 3.
Yöimetystä meillä ei oo enää muutamaan kuukauteen ollut. Meillä kylläkin poitsu nukkuu omassa sängyssä, samassa huoneessa.
Ainakin tämä viikko mennään näin, ehkä ens viikkoon tai osittain ens viikko. Katsotaan miltä tuntuu mut seuraavaksi tarkotus jättää toinenkin päiväimetys pois ja sen jälkeen aamuimetys. Viimeisenä ilta imetys.
Miten laps on suhtautunut? Onko mennyt hyvin? Mulla alkaa iltavuoro parin viikon päästä, vähän pelottaa miten käy. En tiedä jaksanko käydä joka ilta antamassa maitoa vai tuleeko vaan huutoa... taapero on kovasti äidin perään ollut viime aikoina. Etenkin loppuviikoista.

Miten laps on suhtautunut? Onko mennyt hyvin? Mulla alkaa iltavuoro parin viikon päästä, vähän pelottaa miten käy. En tiedä jaksanko käydä joka ilta antamassa maitoa vai tuleeko vaan huutoa... taapero on kovasti äidin perään ollut viime aikoina. Etenkin loppuviikoista.
No toistaseks on menny yllättävän kivuttomasti. Johtuu varmasti siitä et oon yrittänyt keksiä tekemistä sillon ku normaalisti olis ollut tissiaika.
Meidän poika on aina ollut tississä kiinni ja syö aina oikein antaumuksella.

No toistaseks on menny yllättävän kivuttomasti. Johtuu varmasti siitä et oon yrittänyt keksiä tekemistä sillon ku normaalisti olis ollut tissiaika.
Meidän poika on aina ollut tississä kiinni ja syö aina oikein antaumuksella.
Meillä sama, tänäänkin aamulla ennen kymppiä oli tissitellyt lähes jatkuvasti...

Mulla pitäisi kp1 tulla muutaman päivän sisään. Ei kyllä mitään tuntemuksia. Poika on roikkunut maitohanoilla hyvin tiukasti viime aikoina. Todennäköisyys on pieni mutta olemassa. Jännää tää elämä :D

Kp1 odotellaan täälläkin saapuvaksi päivänä minä hyvänsä. Sitten alkaakin vika piinakierto! Sit vihdoin päästään yrittämään :love017
Imetyksen lopetusprojekti jatkuu, tällä viikolla lopetettiin aamu imetys. Nyt siis jäljellä enää iltaimetys.

Tulin raskaaksi viime keväänä, kun poika oli 6kk ja imetin. Se meni kuitenkin kesken, mutta raskauduin heti perään uudestaan, välissä ei ollut edes kuukautisia. Imetin koko raskauden ajan poikaa. Ja kun uusi vauva syntyi nyt helmikuun lopussa vaihtui imetettävä vain vauvaksi. Taapero silloin 1v4kk. Hän kävi pari kertaa maistamassa maitoa synnäriltä palattuani, mutta ei tykännyt mausta, joten musta ei tullut tandem imettäjää. :angelic:

Kuukautiset mulla on aina alkanut heti n. 2kk synnytyksen jälkeen, vaikka oon täysimettänyt. Ja tämä nuorin sai sillon heti luvan tulla. :Heartred Haluttiin pieni väli näille nuorimmaisille, kun esikoisella ja keskimmäisellä on yli 5vuotta.

Joten nyt täälä ootellaan että sais kierukan paikalleen, koska lapsiluku on nyt (ainakin hetkeksi) täynnä. Eikä tuo kortsu pelleily ole mistään kotoisin...

Oho tänään meni ilman ilta tissiä nukkumaan :)
Suht hyvin mutta pientä kiukkua oli mutta onneksi rauhottu ja kävi nukkumaan :happy:

Mulla pitäisi kp1 tulla muutaman päivän sisään. Ei kyllä mitään tuntemuksia. Poika on roikkunut maitohanoilla hyvin tiukasti viime aikoina. Todennäköisyys on pieni mutta olemassa. Jännää tää elämä :D
Todennäköisyys pieni mutta olemassa! Tais selvitä syy siihen ettei maitoa tule... :smiley-ashamed005
Arvelisin että töihinpaluu ja imetyksen väheneminen edelleen työpäivän ajaksi öiden lisäksi käynnisti kierron kunnolla koska tässä kuussa juili ja jomotteli menkkamaisesti oviksen aikoihin / sen jälkeen. Aivan erilailla kuin viime kuussa.
Ihme kun ei ole niitä itku-nauruja näkynyt.
Voiko kroppa tottua näihin hormoneihin?

Todennäköisyys pieni mutta olemassa! Tais selvitä syy siihen ettei maitoa tule... :smiley-ashamed005
Arvelisin että töihinpaluu ja imetyksen väheneminen edelleen työpäivän ajaksi öiden lisäksi käynnisti kierron kunnolla koska tässä kuussa juili ja jomotteli menkkamaisesti oviksen aikoihin / sen jälkeen. Aivan erilailla kuin viime kuussa.
Ihme kun ei ole niitä itku-nauruja näkynyt.
Voiko kroppa tottua näihin hormoneihin?
Palaan tänne, menee kesken. Vuoto ei ole vielä alkanut mutta hcg oli verikokeessa pudonnut eikä tuplaantunut.

Oho,onpas täällä käynyt kuhina sen jälkeen kun viimeeksi kävin. Meillä ollaan kohta vuoden ikäisiä ja imetystä on vuorokaudessa vielä 8-10 kertaa, eikä menkat ole vielä alkaneet. Esikoisen jälkeen alkoi menkat kun imetyksen lopettamisesta oli mennyt pari kuukautta. Kakkonen taas tärppäsi kun imetyksiä oli vaan kahdesti päivässä,muutama kuukausi sen jälkeen kun oli menkat alkanut.

Heippa! Täällä olisi yksi imettävä kuumeilija, jolla yk1 käynnissä ja neljäs haaveissa. Nuorimmainen on tällä hetkellä 1v ikäinen ja imetyskertoja 2-3 päivässä, yöimetyksiä ei enää ole. Imetystä on tarkoitus jatkaa lapsentahtisesti, vaikka raskautuisinkin. Olen kahdessa edellisessäkin raskaudessa imettänyt: toisella kertaa raskauden puoliväliin ja toisella kertaa imetys loppui muutama päivä ennen nuorimmaisen syntymää.

Takaisin