Mä yöllä ku olin tosi väsyny otin rintakumin käyttöön ja kas jätkä imi 15min ihan keposeen:.. joten onks tää lisämaitopaska nyt ollu mun syytä kun oon vaa väkiste antanu tissiä ilman kumia.. sillon ote ortoo koko ajan.. ja syö max5min..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt ei oo pariin päivään ollu rintakumi käytössä, mutta välillä on täälläkin melkoista showta imuotteen kanssa. Koetan ohjata rauhallisesti, vaikka tää kaveri meinaa hermostuakin kun on melkoinen hätähousu. Näyttää välillä että ahmaisee koko rinnan suihinsa sen verran leveästi avaa suutaMeillä on edelleen hankalaa ton otteen kanssa.. Lähinnä siksi kun vauva ei millään malta odottaa ja ottaa kunnollista otetta. Sille iskee kauhea tööhkä aina kun ottaa rinnalle ja sit irrottelee otetta sen takia (näyttää myös välillä huvittavalta kun Vauvan ilme on just sellainen että maistelen tässä vuosikerta viinejä)
Koko yö valvottiin... Tissillä oli ja lisämaitoa sai. Suostui nukkumaan puolituntia mun pikkusormi suussa. Huikee imuteho typyllä... Pistin isin tuttikauppaan. Josta syystä maitoa ei tule niinku pitäsi. Eilen pumppasin kun korvikekoomassa nukku yhden syötön ohi ja molemmista yht 10ml... Jee. Mä taidan olla vähä viallinen tän vauvan kohdalla koska työtä on tehty... 80% ajasta rinnalla.
Joo ei saa vaipua epätoivoon. Mut itkettää kun oon tehny nii paljon tän eteen. No en luovuta.