Viikkoja on nyt 5+0. Oli aivan ihana eksyä tälle foorumille ja huomata että hei, mullahan on raskausoireita! 
Edellisestä raskaudesta on huimat 6,5 vuotta, joten ihan kaikkea ei vaan voi muistaa... Mua palelee, röyhtäilyttää, Turvottaa (ihan paniikissa kun ei meinaa housut mahtua jalkaan
) ja vähän semmonen höntti olo.
Edellisestä muistan että jonkun verran oli aamupahoinvointia, mut autto kun sängyn vieressä oli aamulla jotain syötävää, vielä ei oo tätä tullut.
Turvotus tuli kyllä ihan outona ja uutena tuttavuutena JO tässä vaiheessa, leggarit on niin ihanat
Nyt on vaan hirmunen yskä ja kurkkukipu päällä, finrexiniäkö ei suositella raskaana oleville?
Edellisestä raskaudesta on huimat 6,5 vuotta, joten ihan kaikkea ei vaan voi muistaa... Mua palelee, röyhtäilyttää, Turvottaa (ihan paniikissa kun ei meinaa housut mahtua jalkaan
Edellisestä muistan että jonkun verran oli aamupahoinvointia, mut autto kun sängyn vieressä oli aamulla jotain syötävää, vielä ei oo tätä tullut.
Turvotus tuli kyllä ihan outona ja uutena tuttavuutena JO tässä vaiheessa, leggarit on niin ihanat

Nyt on vaan hirmunen yskä ja kurkkukipu päällä, finrexiniäkö ei suositella raskaana oleville?
Muokattu viimeksi:

.. Lisäksi närästää niin, että illalla maha ihan kramppailee kivusta. En ole ottanut vielä mitään Rennietä tms. närästykseen.. maitohappobakteerit tuntui helpottavan sitä vähän. Tänää ainakin närästyksen osalta parempi :) Mua närästää normaalistikin aika rajusti, joten tottunut siihen poltteluun yms. eikä tästäkään syystä tee heti mieli närästyslääkkeeseen tarttua.