Kiitos kaikille! Peruin juuri neuvola-aikani. Luulen, että keskenmeno on aika varma juttu, oireitakaan ei ole enää lähes lainkaan... Ja kun laitan faktoja ja tuntemuksia ja tietojani aikajanalle, niin ei vaan ole mahdollista, että raskaus olis alle 6 viikkoa.
Oli ikävä työpäivä eilen. Olin itkenyt koko edellisen illan. Yöllä heräsin ja ajatukset rupesi pyörimään päässä ja itkuksihan se taas meni. Aamulla sitten hirveä päänsärky ja todella oksettava olo, silmäluomet turvoksissa itkemisestä. Ja eikä muuta kuin töihin uuden asiakkaan luo... Selitin aluksi kollegalleni, että mulla on migreeni, mutta iltapäivällä kerroin mistä oli kyse. Toisaalta työnteko piti ajatukset muualla, joten oli ihan hyvä asia. Miten mä saan viikonlopun kulumaan?!? En haluais vaan itkeä tän asian kanssa ja pyöritellä ajatuksia mielessäni. Tuntuu, että itkuakaan ei pysty edes estämään, kaitpa nuo raskaushormonit jyllää edelleen sen verran voimakkaasti... Ehkä meen tänäänkin töihin, niin saan muuta ajateltavaa.
Joka tapauksessa haluan toivottaa kaikille odottajille ihanaa odotusaikaa ja toivon, että teillä sujuu kaikki hienosti! Toivottavasti pääsen itse palailemaan tänne myöhemmin iloisemmissa merkeissä.