Hurmaavat heinäkuulaiset 2014

Syysneito

Jostain jotain jo tietävä
Olen -94 ja mieheni on -91. Olemme asuneet yhdessä tammikuusta 2012 asti.

Olen odottanut tätä päivää keväästä saakka, kun annoimme miehen kanssa mahdollisuuden lapsen tulla. Kesän kärvistelin, kun plussaa ei kuulunut vaikka pupuilimme. Tässä kuussa en kokenut pupuilua niin pakollisena, joten pupuilimme vain kaksi kertaa. Kuitenkin minä plussasin tänään! Jee! Ei siis kannata yrittämällä yrittää. Vau.fin omien sivujen mukaan laskettu aikani olisi 4.7.

Onko täällä muita vasta plussanneita?
 
Hei syysneito :) uskaltaudun uhmaamaan kohtaloa ja kirjoitan tänne.
Täällä kuukautiset 5pv myöhässä pari päivää sitten oli vielä negatiivinen testi. Mutta jaksan lujaa uskoa silti, koska kiertoni ollut niin monta vuotta +/-1
Viikonloppuna nyt sitten kokeillaan miehen kanssa testailla joskos positiivista tulosta tulisi.
Mutta toiveikkaina mennään :)

Ja onnea sinne alkaneesta taipaleesta :)
 
Heipsis Sannie!
Oih, eiköhän sinne myös plussa tule! :) Ainakin näin toivon. Ilmoittelekkos kuinka käy viikonloppuna?

Ja kiitos onnitteluista :)
 
Jep. Viikonloppuna taas ihmetellään.
Aivan mieletön turvotus koko ajan. Tai iltaa kohtihan tuo tuntuu vain pahenevan. Tavalliset farkutkaan eivät enään mene kiinni tai jos menevät niin ahdistaa kyllä sen mukaisestikkin
Sama kun joka päivä on menkkamaisia kipuja niin koko ajan vaan mielessä tykyttää että kohta ne menkat sieltä alkavat.
Mutta erittäin positiivisesti ajatellaan vaikka testi ensin näyttikin negatiivista. Tuttava piirissäkin muutamalla mennyt viikonlin päähän menkkojen alkamisesta tuo plussan tulo.

Mutta on tämä jännää. Kummallekkin tämä olisi ensimmäinen ja kumpikin kyllä niin tätä lasta haluaa ☺️
 
Täällä kans jännätään et alkaako menkat vkl vai ei! Tänään kierrosta 28/29.. Normaalisti ennen menkkoja tulee semmosta tihruvuotoa mitä nyt ei oo tullu.. Jos tästä kierrosta tärppäis nii LA ois heinäkuun alussa! :Heartred

Hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu moneen vuoteen, nyt vain päätettiin jättää ehkäisy (kumi) pois. Tulee kun tulee.. :) Nyt kun oon miettiny "oireita" mahdollisesta raskaudesta ja oon lueskellu muiden oireita et onkohan muilla ollu.. nii aika moni on samoja..

mulla mm. Tissit kipeät ja arat, alavatsassa semmonen menkkajomotus, kahvi ei oo maistunu, koko aika nälkä (alkaa mm. etomaan jos ei syö) , yöt nukun tosi sikeästi (jopa nyt kun oli täyskuu), Joko kuvittelen tai sitte on tärpännyt! :wink

Alkuviikosta tein testin ja negatiivinen oli..

Jännää on!
 
Nonniin. Nyt on plussattu ja rv olisi sitten 4+4. Aivan huikea tunne oli tämä. Hieman myös miehen simmut kostui kun yhdessä katsottiin ruutua missä luki raskaana. Nyt vielä jännitetään että kaikki menisi hyvin eikä olisi kohdun ulkoinen raskaus.
Todellakin, turvotus niin järkyttävää että luulisi että olisin pitemmälläkin raskaudessa kun vatsa pömpöttää. Legginsit ja verkkarit ainoat mitkä mahtuu päälle

Laskettu aika olisi vau.fi laskurin mukaan 2.7.
 
Onnea Sannie !:)

Mulla ois laskuissa tänään rv 4+0.. Vieläkö malttais olla testaamatta ja oottaa ihan alkuviikkoon.. Nytkin koko ajan tunne että kohta ne alkaa. Sais jäähä tulematta! :D
 
Hei! Täältä mukaan ilmoittautuu varovaisen innokas ensiodottaja, nainen -85 ja mies -85. Plussat saatu eilen ja laskurin mukaan la olis 1.7 :)
Aluksi raskaustesti näytti negaa ja ovistesti vahvasti plussaa, mut sit eilen ei tarvinu raskaustestinkään kauaa miettiä ku ruutuun pärähti heti vahva plussa! Voi miten jännitävää tämä kaikki on!Ja kauan odotettua :)
Miehellä oli pientä alkushokkia mutta nyt jo hyvin toipumassa :D Ja tosiaan turvotus on niin kamala, että housuvalikoima on nyt aika pieni, tänään pitäis lähteä kyläileen ja en tiedä joudunko vetäseen päälle jotku verkkarit ku tuntuu et mikää muu ei mahu!Voi että kun selviäis tän päivän ettei nyt heti kertois kaikille, vaikkakin mies juoruili jo eilen(!) parille kaverille!
 
Heippa :) minäkin tänne kirjoittelen. Meillä entuudestaan yksi lapsi, joka juuri täytti vuoden :) ja nyt lopetimme elokuussa ehkäisyn, ja nyt olen tämän koko edellisen viikon jo tehnyt plussa testejä, vaikka menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta tänään :) eli aika varhaisessa vaiheessa olen jo plussat saanut :)

Toivotaan vain et kaikki menee hyvin ja et pikkuinen on oikeassa paikassa, ja mikä tärkeintä pysyy matkassa! :)

ONNEA TEILLE KAIKILLE KANSSA ELÄJILLE PLUSSAUKSESTA / plussa onnea! :)
 
Onnea nanini ja mamma1992
Meillä mies ei ole sanonut kenellekkään, itse olen kertonu kahdelle läheisimmistä ystävistä. Tuntuu muuten että salaisuus repii mielen rikki :)
Vanhemmille ajattelimme kertoa vasta kun kaikki on varmaa, eli lähempänä ensimmäistä ultraa. Itselle tämä tulee olemaan toooooodella vaikeaa kun onnellisuus tahtoo mennä yli äyräiden.
 
Onnellisena täälläkin, mutta yhtä aikaa pelottaa valtavasti. Plussa tuli eilen, tällä kertaa ei tarvinnut vuositolkulla odotella. Sain keskenmenon toukokuussa. Esikoinen on nyt 5,5-vuotias ja kakkosta on toivottu yli 4 vuotta. Toivottavasti tämä pikkuinen pysyy mukana. Rv nyt laskurin mukaan 4+0. Kierto tavallisesti 32, mutta plussasin jo kp31. Yleensä en edes viitsi testata ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä, mut nyt vaan tuntu siltä.

Lievää pahaa oloa on ollut viikon verran, samoin kohtua on juilinut. Alavatsa on ihan turvoksissa ja tissit kipeenä. Mutta noin periaatteessa kaikki on siis hienosti :)

Ollaan miehen kanssa pidetty yhtä vuodesta 2005 asti, ikää minulla on 34, miehellä 38.

Parhaalle kaverille oli pakko kertoa heti. Mutta hän on kyllä kuunnellut kaikki itkut km ja raskaaksi tulemattomuudenkin vuoksi. Täytyy sanoa, että ajoitus ei olisi voinut osua paremmin kohdalleen, sillä nykyinen määräaikaisuutesi on päättymässä yhtäaikaa kun äitiyslomalle pitäisi jäädä. Ultratkin osuvat alustavasti aika lailla loma-aikoihin, joten töissäkään ei ole pakko kertoa. Laskuri lupailee lasketuksi ajaksi 6.7.
 
Päätin sitten kertoa eilen itsekin yhdelle parhaista kavereistani, joka hänkin on raskaana. Eilen kyläilyreissulla pariin kertaan tivattiin että olenko raskaana kun puhuin vaunuista yms, mutta hyvin piti pokkani ja sain rajattua kertomisen vain yhteen :D
On kyllä niin onnellinen olo välillä että tuntuu ettei mikään harmituskaan haittaa kun on vaan niin onnellinen :) Välillä toki hiipii pelko että jos jotain sattuu, mutta jos sattuu niin ei sille voi mitään, turha kai sitä miettiä, vaikka mielessä pyöriikin. Eniten pelottaa tulevat yövuorot, kun ei kroppa niitä muutenkaan oo hyvin kestäny...teettekö muut vuorotyötä?Käsitykseni mukaan yövuorot saa jättää sitten 3kk päästä pois...
Mietin että olisiko omille vanhemmille kertonut ehkä isänpäivänä, sitten olisi 6+5 täynnä. Varhaisultraakin alkasin jo miettiä, kun tuli hirveä tarve saada jotain todisteita kun on niin epätodellinen olo!Neuvolaa varailen ensi viikon alussa :D
 
Moi!

Päätinpä minäkin liittyä tänne. Viimeviikon keskiviikkona tein positiivisen raskaustestin ja aika uskomaton fiilis :)
Laskettuaika olisi raskauslaskurin mukaan 2.7. 2014. Eli sama kuin Sanniella.

Olo on fyysisesti hyvä. Tosin mulla myös kamala turvonnut alavatsa ja menkkamaista juilintaa. Muuten ei juuri oireita. Rinnat ehkä hieman arat ja mulla taas ei ole yhtään nälkä, vaikka en myöskään voi huonosti.

Me mieheni kanssa kerrottiin jo raskaudesta vanhemmille ja siskolle. Kavereille ei olla vielä kerrottu. Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin :)

Minä jo hätäisenä soitin neuvolaan ja sain ajan torstaille 28.11. Sinne siis vajaa 5 viikkoa aikaa. Sanoivat, , että soittele jos vuoto alkaakin.

Onnea kaikille plussanneille ja lummikille plussatuulia! :)
 
Hei taas! :) Mieheni kanssa emme ole kertoneet vielä läheisille, ajattelin vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen kertoa asiasta. Saa nähdä kuinka vaikeaa tästä salailusta tulee, kun ihmiset ihmettelevät miksei alkoholi ja tupakka maistu - saattavat arvaillakkin jo... Tilanne kulkee omalla painollaan.

Ihanaa, mies toi juuri minulle naposteltavaksi täytettyä lämmintä leipää. :) Alkanut tosissaan pitämään minusta huolta.

Pitäisi varmaan minunkin soittaa neuvola-aikaa, mutta haluan seurata tilannetta vielä hetken aikaa itekseni. Mieleni on ollut melkoista vuoristorataa varsinkin parina päivänä plussauksen jälkeen. Eilen illalla oli hieman heikko olo, mutta en laittas raskauden piikkiin välttämättä vielä tässä vaiheessa.
 
Täällä ei vielä plussatuulia.. Menkat myöhässä pari päivää.. Tissit kipeät ja turvoksissa, housut puristaa.. ääh. Keskiviikkona vois taas testata ohjeitten perusteella. :)
 
Onnea tapiirinen

Täällä myöskään ruokahalu todella huono, hajut kaikki todella vahvoja ja pahoinvointi nostanut eilen ja tänään päätä. Toivotaan että jäisi noin pienelle tasolle. Koska oksentaminen on todella painajaismaista...

Jano on kyllä koko ajan....

Lumikille paljon plussaonnea
 
Nyt on pahimmat repäsyt nivusesta helpottanu, mutta hajuaisti on jotenki vahva, nimittäin meidän koira haisee niin pahalta että meinaan oksentaa :D raukka!
 
Täällä onnellinen plussaaja myös! Meinasin jo heittää toiveet kesävauvasta kankkulan kaivoon kun sairastuin kamalaan flunssaan viime viikon lopulla. Kuume ja yskä, joista yskä edelleen piinaa. No, siinähän sitten kuumepäivänä alkoi myös pieni rusehtava vuoto ja olin ihan että HÖH, sieltä ne tulee. Mutta ei tullutkaan! Eilen kaverin painostuksesta tein sitten RFSU:n testin ja sain hailakan mutta selkeän viivan. Ja eihän tämä nainen sitä uskonut joten tänään vielä varmistin sekä apteekin omalla testillä, että pregcheckin liuskalla. Ja viiva kaikissa!
Voi onni ja autuus tätä oloa!! Miten voikin mennä niin nappiin kaikki! Tietenkin keskenmenon riski on edelleen olemassa ja siitä pelko takaraivossa. Mutta miettikääs.. Jouluna JUURI 12vkoa, ihana kertoa kaikille sukulaisille silloin!

Onnea kaikille muillekin ja ihmetellään yhdessä! Tästä se oikea odotus vasta alkaa!!! :)
 
Takaisin
Top