Nanini, muakin esikon raskaudessa lääkäri itketti urakalla, et keskeytetään kun ei vastaa viikkoja. Mulla oli siis ollut menkat ihan sekaisin, ja viikot olis pitänyt olla 10+. Olikin 4+ ja ultrassa ei näkynyt mitään. Onneksi kuitenkin taistelin edellisen lääkärin sanojen perusteella vastaan, ja vaadin et hcg seurantaa (pitää tuplaantua vuorokauden välein tjsp). Ja sit parin viikon päästä oli ultra, jossa pikkuinen näkyi. Sillon oli rv 5+3. Olin tullut raskaaksi kp 56, ja menin päivystykseen kovien vatsakipujen takia. Kohdunulkoisen takia noin plajon seurattiin, mutta oikeaan paikkaan poika asettui. Nyt yritä vaan jaksaa, tiedän, miten rankkaa se on. Mä kävin joka toinen päivä verikokeessa sen pari viikkoa. Kun ultrassa saatiin näkyviin, jatkui normaalina raskaudenseurantana neuvolassa.
Mä olen edelleen kipeenä. Sain varmaan toisen flunssan edellisen jatkoksi. Ihana tohtori edelleen ja sanoikin, että loppuviikoksi saikulle, kun olet raskaanakin. Lääkärin jälkeen vedein 2-3h päikkärit.
Pikkujoulut jää nyt väliin tän sairastamisen takia. No, pikkusen olo on tärkeämpää, vaikka mä rakastankin hyvää ruokaa. Maanantaina olin illallisella, jossa oli kyllä herkkuja (ja iso osa kiellettyjen listalta..) Kampasimpukoita ja jättikatkarapuja (kypsennettyjä, mut toki kampasimpukat ei ole sisältä saakka umpikypsiä). Pääruokana oli sisäfilettä, sisälämpönä noin 54 astetta, mureaa ja taivaallista. Jälkkärina omenapiirakkaa ja itse tehtyä jäätelöä. Söin kaikkea, liha meni kaikki!! Jäätelöstä ja piirakasta jäi yli puolet, en vaan pystynyt syömään niin makeaa. Sisäfileen kanssa oli ankanmaksaa, jota vaan maistoin vajaan puol teelusikkaa, maistui liian maksalle mun suuhun. Muuta kovin "vaarallista" ei ollut. Maaliskuussa on luvassa seuraava herkkuillallinen, ehkä mun pitää sinne pyytää jotain omaa.. Luvassa kuitenkin 6-7 ruokalajia, ja mies saa juoda viinit.