Nanini
Oman äänensä löytänyt
Oi hurja tätä etomista ja pahoinvointia :S tuntuu että närästys, jota jo aiemmin on ollut kiitettävästi, on aina vaan yltynyt ja röyhtäilen kans koko ajan ja se saa mut voimaan pahoin, tulee aina yökkäilyröyhkyjä, nam! Tänään tuli pieni oksukin, mut olin vähä hölmö ku join kaks kuppia kahvia, vaikka se ällötti mua, mutta join vaan tavan vuoksi ja että en olis niin väsyny koko päivää ja sit lähin sillä kahvimahalla lenkille, niin voi luoja kun se kahvi pyöri siellä ylämahassa ja röyhkyökäilyä tuli koko matka, kyllä siinä varmaan muutama kattoi että mikähän ton ongelma on :D
Huomenna olis sit eka neuvola!Ja ens viikon pe uusi varhaisultra, jos jotain saatais varmasti näkyviin...nyt ainakin tuntuu että pakko sielä on jotakin oikeasti olla kun on näin hurja olo!
Jännittää niin sairaasti kun pitäis tänään pitää esiltelmä yhellä kurssilla ja pelkää et alkaa yököttään kun oon siinä kaikkien edessä puhumassa :S ja huomenna olis työpaikan pikkujoulut ja mennään syömään ja mietin jo nyt kaikkia tekosyitä et voisin jäädä pois, kun pelkään että jos en saa syötyä mitään ja pelkään myös et kaikki arvaa kun en ota mitään viiniä yms ruuan kans.
Huomenna olis sit eka neuvola!Ja ens viikon pe uusi varhaisultra, jos jotain saatais varmasti näkyviin...nyt ainakin tuntuu että pakko sielä on jotakin oikeasti olla kun on näin hurja olo!
Jännittää niin sairaasti kun pitäis tänään pitää esiltelmä yhellä kurssilla ja pelkää et alkaa yököttään kun oon siinä kaikkien edessä puhumassa :S ja huomenna olis työpaikan pikkujoulut ja mennään syömään ja mietin jo nyt kaikkia tekosyitä et voisin jäädä pois, kun pelkään että jos en saa syötyä mitään ja pelkään myös et kaikki arvaa kun en ota mitään viiniä yms ruuan kans.