Moi taas, voimia släpille!<3
Mullakin pahoinvointi ja väsymys jyllää nyt ihan kunnolla. Tänä aamuna heräsin 7.30. (Normaali aika mulle)Valvoin tunnin, kun mies lähti töihin. Kohta oli kuitenkin pakko ottaa vielä yli tunnin unet kun oli niin kaamea olo! Mitään ei tee mieli en saa edes puuroa alas, oksenna en kuitenkaan, vaan yönkin vaan niin, että ruoka nousee kurkkuun. Nyt toivon että helpottaisi pian. Kamalinta tässä on kun ei voi nauttia ruoasta. Kaikki on nyt "pahaa". No eipähän pääse raskauskiloja vielä kertymään :D
Urheilla en ole itsekään jaksanut. Olen niin väsynyt. Tämä on vaan hyvin outoa, kun yleensä olen ollut oikea durasel pupu, joka liikkuu hirveästi ja jaksaa mitä vain. Nyt kroppa pistää vastaan. Pakko silloin levätä :)
Aamulla harkitsin jo sairaslomalle jääntiä, mutta vielä raahauduin töihin. Oppilaat hieman ihmettelivät kun jouduin istumaan tuolilla yms. Kun yleensä heilun ja mahdollisesti liikun heidän kanssaan.... Siinä vaan siten selittelin selkäkipuja :D
Meillä tulossa työpaika yhteinen yrityslounas keskiviikkona, enkä tiedä miten siitä selviän kun en saa palaa kurkusta kakomatta alas... Kai pitää vaan yrittää hymyillä ja syödä pieniä suupaloja.
Meillä varattu varhaisultra myös femedaan, niin kuin sanniellakin, ensi viikon torstaille, sillon täynnä 8+1. Olisi päästy jo nyt torstaina 7+1, mutta varattiin silti vasta ens viikolle, etten painikoi, jos ei sydänääniä kuulukaan... Nyt kuitenkin harkitsen, josko olisikin pitänyt mennä jo tällä viikolla :D meillä maksaa siellä femedassa 79€. Keravan Terveysasemalle, Aavaan, kun soittelin, ekalla kerralla sanoivat, että maksaa 150-200€ ja tänään kun vielä kysyin niin sanoivat 220€! Eli ajellaan kyllä Keravalta Helsinkiin :)
Mulla hieman enemmän nipailuja vasemmalla alavatsalla. En tiedä olenko veinoharhainen, mutta pelkään kohdunulkoista, niin pakko käydä ultrassa... Onneksi välillä nippailee, myös oikealta ja jomotelee koko alavatsaa. Kertakaan ei ole vuotoa tullut ja kivut eivät ole kovia. Eli ehkä olen vaan liian pelokas.... Onko teillä muilla toispuoleisiä nipistellä?
No nyt tuli kaikki teksti tänne yhteen keskusteluun, eikä esim ultrakuulumisiin, mutta annan mennä nyt. Ensi kerralla tsemppaan ja kirjoittelen erikseen! :)