Tapiirinen
Jostain jotain jo tietävä
Mä olen liikunnan- ja terveystiedonopettaja. Tällä hetkellä toimin 7-9 luokkien opettajana. Nyt mulla on "kevyttä" jaksoa menossa, mutta vika jakso, kun ollaan vikalla kolmanneksella, onkin vuoden rankin.... Eli jännityksellä odotan, miten jaksan koko päivät.... No ehkä oppilaat tajuaa, että maha rajoittaa mun toimintaa. Terkassa on myös keväällä aiheena seksuaalisuus, raskaus ja ehkäisy
eli mun maha on hyvin esillä :) äitiysloma alakaisi viimeistään toukokuun vikana torstaina kun lauantaina onnkevät juhlat, eli taidan yrittää sinnitellä (jos vaan saan) niin vielä kaksi päivää koulussa. Haluan myös hyvästellä mun luokanvalvonta luokan kevät juhlissa.
Tänään sain miehen siskolta, joka on lääkäri ja urheilija, vastauksen mun pulmaan: saan urheilla niin paljain kuin sielu sietää jos ei tule tuntemuksia tms. Jes :) nyt vaan nautin. Onko täällä muita liikkujia?? :)
Vinkkinä samalta henkilöltä oli juoda maitoa paljon raskauden aikana. Tutkimusten mukaan vähentää lapsen maitoallergia riskiä.
Mäkin tein vielä kolmannen testin, ja heti pärähti vahva plussa, kai se vaan pitää uskoa <3
Meitähän on täällä monenmoisista ammateista :)
mukin täytyy ehkä käydä pyytämässä apteekin tädeiltä neuvoa vitamiinin valinnassa. :)
Tänään sain miehen siskolta, joka on lääkäri ja urheilija, vastauksen mun pulmaan: saan urheilla niin paljain kuin sielu sietää jos ei tule tuntemuksia tms. Jes :) nyt vaan nautin. Onko täällä muita liikkujia?? :)
Vinkkinä samalta henkilöltä oli juoda maitoa paljon raskauden aikana. Tutkimusten mukaan vähentää lapsen maitoallergia riskiä.
Mäkin tein vielä kolmannen testin, ja heti pärähti vahva plussa, kai se vaan pitää uskoa <3
Meitähän on täällä monenmoisista ammateista :)
mukin täytyy ehkä käydä pyytämässä apteekin tädeiltä neuvoa vitamiinin valinnassa. :)

jouluna varmaan voisi kertoa muille sukulaisille, jos on päässyt ultraan ennen sitä..