Hurmaavat heinäkuulaiset 2014

Hei kaikki.
Tein tunti sitten positiivisen raskaustestin, ja olen laskureiden mukaan nyt viikolla 5+0 ja LA olisi 13.7.2014.
Sanattomaksi vetää, nimittäin plussa pärähti tikkuun jo yk1 pillereiden jälkeen, enkä ollut "valmistautunut" ihan näin nopeaan toimintaan... :D
Olen -93 ja kihlattuni -96 (on nuori juu mutta on ollut tässä projektissa jopa enemmän mukana kuin minä :D) ja odotamme esikoista.

Oireina on ollut pienet vatsakivut/repäisykivut, huono olo, lämpö/kuume, nuha ja jano.

Ai kauheaa, tärisen innostuksesta kuin mikäkin... :3

Onnea evesiili!

P.s. Mun mieheni on ollut 17-vuotias kun on esikoisensa saanut, ja lasten äiti oli tuolloin 16-vuotias. Seuraavan lapsen saivat parin vuoden päästä. Lapset tällä hetkellä 11- ja 13-vuotiaat ovat kyllä niin fiksuja ja ihania muksuja.
Nyt mieheni on siis 30-vuotias, minä 26-vuotias ja olemme nyt saamassa ensimmäistä yhteistä lastamme.

Isänpäivän kunniaksi tuli plussa täälläkin :) Viikoista ei vielä tietoa, luultavasti 4+?. Esikoinen täyttää huomenna 9kk, joten aika tarkkaan tulee tuo sama 1,5 v ikäero kun mulla ja omalla veljellä :)

Ehkäpä mäkin uskallan nyt liittyä ja kertoa vähän omaa taustaa. Ollaan mieheni kanssa molemmat jo yli 3-kymppisiä ja ensimmäinen tulokas on kyseessä. EI varsinaisesti vielä edes yritetty, mutta tämä Kultakala näköjään päätti toisin. :) Pillerit jätin keväällä -13 pois ja siitä asti ollaan käytetty muita ehkäisykeinoja, välillä näköjään vähän huolettomasti. ;)

Laskurit antavat LA 2.7.2014, saapa nähdä muuttuuko se. Aika tarkasti tiedän minä päivänä tämä on napsahtanut masuun kiinni. :) Mies on ihan innoissaan, minä en vielä uskalla kauheasti iloita. Tein 31.10. ekan positiivisen testin, sitten seuraavan 1.11. ja digitestin 2.11. Silloin näytti viikkoja 2-3, ihan niin kuin pitääkin. Tällä viikolla, 6.11., tein uudestaan digin, ja toivoin, että se olisi noussut jo 3+, sillä hedelmöittymisestä oli mielestäni aikaa jo se yli 3 viikkoa. Testi näyttikin 2-3, ja ajattelin, että vielä yhden digin teen. Tälle aamulle sen jätin (eilen arvoin teenkö vai enkö), ja nyt se näytti 3+. Eli ainakin tällä hetkellä kaikki näyttäisi menevän suunnitelmien mukaan. Toivottavasti Kultsi on tarrannut tiukasti kiinni. :)

Ar-ultran haluan varata muutaman viikon päähän, ja neuvolakin pitäisi jo varata. Mulla on ollut koko viikon ääni niin kateissa, etten ole voinut soitella minnekään, enkä ole viitsinyt laittaa miestä soittelemaan. :) Josko jo tulevalla viikolla saisi varailtua kaikki tarpeellinen. :)

Iloista odotusta kaikille, ja tsemppiä niille, jotka joutuvat aloittamaan kaiken taas alusta! Pidetään sormet ristissä kaikkien puolesta! :)

Avea80 6+5

Täällä olis miehen eka isänpäivä vietetty.. :)

Mulla on todella turvonnut olo! Ja semmonen raskas olo mahassa, niinkuin maha painaisi hirveästi.
Ja vähän näyttää mahanmallikin muuttuneen. Tuntuu tässä toisessa raskaudessa maha muuttavan nopeasti muotoaan, johtuneeko siitä että edellisestä raskaudesta on vasta 9kk? En tiedä, mutta kauaa tämä ei salassa pysy. Esikoisesta maha näkyi vasta viikolla 20+, nyt varmasti näkyy aiemmin vaikka ihan sitä omaakin mahaa on nyt enemmän!

Ens viikolla olisi eka neuvola, ihana päästä samalle hoitajalle kun missä ekankin kohdalla aina käytiin. Ja reilut pari viikkoa kymppiviikon ultraan!

Heinis ja papu POKS 8+0!

Täällä vieläki ootellaan, hermoja riipivää hommaa... Vuoto niukentunu ja muuttanu väriä, mutta kipuja edelleen. Tosin selekäkipu buustaa vatsakramppejaki, vaikea arvioijja vatsakivun määrää. Lääkäri sano että tilanne on aika 50-50 että miten käy.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä släp! Toiv.kaikki kääntyy hyväks!

Heinis, mullakin ekasta masu pullahti näkyviin siinä puolen välin tienoilla.. Mut toisesta oli vaikea salata edes np-ultraan asti! :D Se vaikuttaa kun raskauksilla lyhyt väli.. Saas nähä kuin käy salailun tän kolmannen kans, epäilen turvotuksen paljastavan taas aika aikasin.. :p

Moikka!
Kaksi viivaa tuli eilen tulokseksi joten hiiviskelen tähän porukkaan mukaan. LA joskus kait 15.7.2014 maissa.
Neuvolaan rimpauttelen alkuviikosta ja kyselen jotta joko varataan aikaa vaiko lähempänä 7-8vkoa vasta kun ollaan nyt niin alussa vasta.

Kolmekymppinen pariskunta ollaan, pk seudulta, ja ipana on eka ja toivottu :) Ja niin juu, jännittää ihan kamalasti että pysyykö pikunen mukana loppuvuoden jonka jälkeen oltaisiin hiukan varmemmilla vesillä. Eli UuttaVuotta juhlittaisiin sitten toivonmukaan tietyllä hartaudella tälläkertaa ;)

-Memmu

Huhhuh. Täällä iski päälle ihan mieletön ILTApahoinvointi. En tiedä saanko untakaan kun etoo niin kovasti.

Mä oon tosi paljon pyöritellyt mielessä kysymystä siitä, ottaako äitiyspakkaus vai ei. Meillähän siis tämän vuoden paketti on ja oli kiva että esikoinen sai niin paljon kaikkea omaa ja hyödyllistä.
Kunhan ensi vuoden pakkaus julkistetaan niin pakko katsoa että minkälainen on, mielelläni sen ottaisin taas!

Meiän osalta tää seikkailu loppu nyt. Siirryn takavasemmalle. Onnea muille ja tsemppiä.

Nyt on alkanut hiukan etomaan. Aamuyöstä tietenkin, kun muutenkin nukun koiranunta niin nyt pitää sitten yökkimään nousta. Ei sentään oksua ole tullut. Huomasin, että joku sokerinen mehu auttaa pahoinvointiin, joten tästä eteenpäin varaan mehulasin yöpöydälle, jotta voin siitä siemaista, kun pahoinvointi iskee. Sitten, kun saa aamupalan syötyä, niin olo vahvistuu normaaliksi.

Eilen lenkillä käydessä yritin ottaa muutaman juoksuaskelen. Hölskyminen sattui rintoihin niin paljon, että niistä täytyi pitää kiinni. Onneksi oli pimeää, eikä vastaantulijoita juuri ollut :D

Voimia sulle släp :(

Hienoa Liinu, että kyseessä olikin "vain" kysta!

Tällä pahoinvointi jyllää taas. Lauantaina oli ihmeen normi olo ei oksettanut ollenkaan, mutta eilen olikin sitten koko päivän ja tänään taas: Lauantaina olin kyllä sitten aivan törkeän väsynyt ja en meinannut pysyä hereillä millää. Aamupäivän varaston tyhjennysprojekti vei nähtävästi mehut täysin.
Täällä töissä nyt koitan näyttää siltä että yhtään ei tee huonoa, vaikka välillä käynkin vessassa yökkimässä. On tää kyllä. En millään osaa päättää missä vaiheessa pitäisi pomolle kertoa?

Voimia Släp! :( Näin se elämä heittelee. Välillä saadaan nauttia hyvistä ja ihanista asioista, ja välillä eteen heitetään surua ja tuskaa. Surun ja tuskan jälkeen on kuitenkin aina jossakin vaiheessa ilon ja onnen vuoro, sitä ei saa unohtaa.

Mä kävin taas lääkärissä tämän äänettömyyden takia. Olen siis ollut saikulla viime tiistaista lähtien äänen kadottua kokonaan ja edelleen vaan jatkuu. Mä jo kuvittelin, että huomenna pääsisin töihin, mutta lääkäri oli eri mieltä. Torstaina näillä näkymin pääsen vasta palailemaan töihin. Oon puhetyöläinen, niin tämmönen puolikas ääni ei siellä riitä. Tosi tylsää! Aikakin menee hitaasti kun joutuu kotona vaan hiimailemaan. Oon kyllä sairastanut flunssaa viimeset 6 viikkoa, joten ehkä tämä pakkolepo on nyt vaan ihan hyvästä. Mitään tulehduksia ei onneksi löytynyt, joten viruksen aiheuttama kiusa vaan. Sinne neuvolaankin pitäisi soitella, mutta aamulla kun yritin, niin sanottiin, että jonossa on 15 puhelua. En sitten jäänyt odottelemaan vuoroani :D

Pahaa oloa on alkanut ilmaantua täälläkin. Toivottavasti nyt ei vaan ala kunnolla. Tämmösen kanssa pärjää, mutta yhtään jos menee pahemmaksi, niin huh. Junamatkalla työterveyteen meinasi kyllä tulla toooosi paha olo. Onneksi matka loppui ja pääsi ulos raittiiseen ilmaan. Siellä vähän helpotti.

FB-ryhmä Perustettu, löytyy nimellä Hurmaavat heinikset 2014: )

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin