Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla vaivaa säärikipu. Aivan jäätävä! Kesken lenkin pitää hetkeksi pysähtyä, kunettä tuntuu että sääriluu napsahtaa poikki. Vaikka kävelisin ihan hitaasti ja rauhassa, niin silti kipu iskee. Ja ei tosiaan tarvi kuin muutama hassu sata metriä kävellä, niin alkaa kipuilu.Diann joo alaselkä ja reisi on kipua edelleen ku olen kävelemässä. Se ilmaantuu noin 2 km jälkeen. Outoa. Ennen raskautta kävelin kuitenkin joka päivä 5-10 km koiran kanssa ja nyt on joutunut sitä sit vähentää. Kai se pikku hiljaa siitä poistuu...
Minulla vaivaa säärikipu. Aivan jäätävä! Kesken lenkin pitää hetkeksi pysähtyä, kunettä tuntuu että sääriluu napsahtaa poikki. Vaikka kävelisin ihan hitaasti ja rauhassa, niin silti kipu iskee. Ja ei tosiaan tarvi kuin muutama hassu sata metriä kävellä, niin alkaa kipuilu.
Ei kai? ei siis levossa ole kipua, mutta kävellessä sitten. Ja kipu loppuu melko nopeaa, kun pääsee istumaan ja rauhoittumaan.Eihän vaan olis veritulpan oireita? :/
Ei kai? ei siis levossa ole kipua, mutta kävellessä sitten. Ja kipu loppuu melko nopeaa, kun pääsee istumaan ja rauhoittumaan.
Millasia kaikenlaisia alavatsatuntemuksia teillä on ollu? Mulla tuli pari viikkoa sitten yksi ihan todella pistävä kipu keskelle alavatsaa, jonnekin sinne kohdun alueelle. Joskus aiemmin on tullut myös, siis kun en ole ollut raskaana. Se välillä vaivaa ja toivon, ettei ollut mitään vakavaa... Sit mulla on joinain päivinä sellaista kuplintaa (tuntuu, että jokin "muljuisi" tuolla masussa) ja paineen tunnetta ja lisäksi molemmille puolille vihloo toisinaan. Tällä hetkellä vihloo päivittäin, mutta ne on kai niitä kasvukipuja? Viikkoja siis 9+3. Vitsi ku ei osaa olla murehtimatta näitä tuntemuksia vaikka kuinka yrittää!
Onko ensimmäisellä neuvolakäynnillä (mulla 8. raskausviikolla) myös ultra? Mulla on nimittäin tasan viikon päästä ekaeka neuvola enkä tiedä yhtään mitä siellä tehdään! Se vähän huolettaa jostakin syystä.
Mul oli tänää ultra mutta aluksi pelkäsin hirveästi ja pelkäsin pahinta, mutta turhaan. :) ja tänää ollut 7+1 ja näin pienen ja kuulin sykkeen.
Eniten tässä huolettaa, että koska tämä oksentelu loppuu, kun ei ruokakaan pysy sisällä (tällä kertaa sain lääkäriltä pahoinvointilääkettä, jos auttaisi) ja tätä on kestäny jo viikon ainakin. Mutta silti mietin koska se loppuu.
Onko kellään muulla ollu tällaista tilannetta?
Mulla jatkuva oksentelu monta kertaa päivässä yli 3 viikon ajan. Sänkypotilaana siis tässä jo sen verran ollut. Pientä toivonkipinää nyt ollut nähtävissä, kun toissapäivänä oli ensimmäinen oksentamaton päivä. Pahaolo oli kyllä ja on edelleen. Toki tuon yhden päivän jälkeen oksentaminen jatkunut vaan se on ollut aamupainotteista, ei enää kokopäivästä, monta kertaa. Harvalla se kyllä näin pahana taitaa olla, että ei kannata heti kirvestä kaivoon heittää, jos tulee vähän pidempi oksujakso. Levähtelyä vaan. Oon huomannut että tää saikku on paljon auttanut, kun ei tarvitse stressata ja silloin olo helpompi. Mulla rv tänään 8+0.