Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argh!! Kävin suihkussa tänään ja kuivatessa pyyhe ihan veressä...hirmuinen säikähdys, kunnes tajusin raapaisseeni itseäni :D
Mua huolettaa kun en oo saanut sydänääniä kuuluviin vaikka tänään on jo 10+4. vaikka tosiaan ei tiiä vaikka olis edessä istukka ja vaikka kaikki voi olla silti ihan hyvin vaikkei vielä kuulu. Silti se huolettaa
Mä sain vissii viikko sit ihan selkeen sykkeen kuulumaan ja nyt en enää sitä löydä. Kuuluu viuh viuh ja tasainen jumputus mut mun mielestä se ei oo tarpeeks nopee ollakseen vauvan syke.
Mut eikös kotidopplereita suositella käytettäväks vasta paljon myöhemmin? :)
Eli ehkä meiän molempien huolet on turhia ja ollaan vaan liian ajoissa liikenteessä
Mulla on ollu toistaiseksi aika erilainen raskaus ekaan verrattuna, enemmän huonoa oloa ja vähemmän mielitekoja. Kyllähän sitä väkisin aina vertaa ekaan raskauteen, vaikkei pitäis. Ihmettelin sitäkin kun esikoisesta kävin rv5+6 ultrassa ja silloin oli 5mm pitkä alkio, nyt tämä pipana 4mm pitkä rv 6+2 ultrassa... voiko ne vaihdella noin vai eikö esikoisen kohdalla gyne osannut katsoa oikeita viikkoja sitten koon mukaan...