Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jahas. Taas vuotaa ruskeaa aamusta. Jotenkin aina yön aikana kaikki vuoto varmaan pakkautunut tuonne sisälle ja sit aamulla vuotaa ulos. Huoh. Ärsyttää kun aina kun aattelee että jes nyt loppu vuoto niin alkaakin viikon päästä uusiksi. Näin vielä unta keskenmenosta!
Soitin neuvolaan. Eivät olleet huolissaan. Niillä kuulemma kuunneltas vaan sydänääniä joita ei vielä näillä viikoilla välttis kuuluis. Sanoi että akuuttipäivystykseen mennä jos huolettaa mutta sanoi ettei oikeestaan tarvis. Mietin että alkaakohan ne sielläkään ultraamaan.
Mulla viikot 8+4 ei mitään tietoa miten istukka porautuu. Tällä viikolla vois kaiketi ruskuaispussi surkastua ja keltarauhasesta en ole varma milloin se surkastuu.. ja voikohan nämä ees aiheuttaa vuotoja? Tosiaan mayday ihan kauhee tapa aloittaa päivä huomaamalla vuotoa. Oon itkeny niin paljon tänä aamuna kun pelottaa vaikka ennenkin on vuotoa ollut. Nyt olin vaan jo aatellu että ne olis loppuneet kokonaan.
Mitä se siis tarkoittaa se istukan porautuminen? :D
Luulin että se istukka muodostuis jo ihan alussa ja olis kokoajan kiinnittynyt. Vai tiukentaakohan se sitten otetta entisestään :D
Hei, onko kellään mitään kokemusta röntgensäteilyn vaikutuksesta sikiöön?
Kun mulle kävi niin, että päästä otettiin kahtena peräkkäisenä päivänä kuvia röntgenissä otsaontelotulehduksen takia, mutta en silloin vielä tajunnut olleeni raskaana. Kuvaukset on osunut 5+0 ja 5+1 ja nyt välillä mietityttää että onko säteilystä voinut aiheutua jotain vaurioita. Toisaalta luulisi että jos jotain vakavaa vauriota on päässyt syntymään niin menisin kesken ennen rv12.
Yritin aiheesta googlailla, mutta en päässyt varmaan lopputulokseen säteilymäärästä.
Neuvolastakin oltiin kyllä sitä mieltä, että kohtuun kohdistuva säteilymäärä olisi niin pientä ettei todennäköisesti mitään vakavaa ole aiheuttanut. Ja luulisi jo ekassa ultrassa jotain näkyvän jos on näkyäkseen.
Nyt viikkoja 11+5 ja perjantai aamuna jo ultra.