Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menehän Lady19 ihmeessä varhaisultraan jos yhtään löytyy ylimääräistä rahhaa. En olis mitenkään kestänyt tähän asti ilman siellä käyntiä. Helpotti kovasti kun näki sykkeen ja että tyyppi oli oikeassa paikassa. :) Se ja sama, paljonko meni rahaa kunhan mieli keveni.
Itsekin oon kokeillut jo muutaman kerran doppleria, mutten oo saanut sydänääniä kuulumaan. Keskeltä alavatsaa sain kuulumaan viuh viuh äänen, voiko se olla istukka? Viikot kuitenkin "vasta" 9+2.
Tänään tuli vuosi pienen pojan kuolemasta(syntyi viikolla 29).
Tämä uusi raskaus stressaa aikalailla ja sitä vain toivoi eträ kaikki menee hyvin. Postissa oli tullut niin monta aikaa äitiyspolin seurantaan ja lisä ultriin että se ainakin vähän vie stressiä pois[emoji5]
Hui. Aamulla pyyhkiessä todella hentoa vaaleanpunaista jäi paperiin. Pikkuhousunsuojaan jäänyt nyt pieni vaaleanpunainen tahra... koitan soitella tänään ja aikaistaa mun ultraa! Nyt 6+4
Mä sain ajan gynekoon 9:20. On pakko saada varmuus. Vessakäynnillä tuli pönttöön vähän enemmän punaruskeaa mut pari tippaa vaan. Nyt ei taas ole housuun vuotanut. Ens ke ois ollu ultra mutta en halua koko viikonloppua olla epätietoisena.