Apua, mä tikahdun nauruun
rämemajava! Mun on pakko kohta tiirailla että voin kattoa miten kauheet tertut tuolla on, kun kai tässä on lääkärille niistä kohta mainittava. Tosin ei ole paljoa tarvinnut enää sheivailla bikinirajoja niin voi olla ettei tuolta lampaan seasta kyllä näe enää mitään! Mun on pakko käskeä ukko sheivaamaan, eihän tuota ite voi tehdä enää mitenkään päin. Ei kyllä tosiaan käy kätilöitä kateeksi, toosa kuin lampaan villan seassa oleva rämemajava ja terttuja toinen reikä täys
Ihanaa tää raskaus 
rämemajava! Mun on pakko kohta tiirailla että voin kattoa miten kauheet tertut tuolla on, kun kai tässä on lääkärille niistä kohta mainittava. Tosin ei ole paljoa tarvinnut enää sheivailla bikinirajoja niin voi olla ettei tuolta lampaan seasta kyllä näe enää mitään! Mun on pakko käskeä ukko sheivaamaan, eihän tuota ite voi tehdä enää mitenkään päin. Ei kyllä tosiaan käy kätilöitä kateeksi, toosa kuin lampaan villan seassa oleva rämemajava ja terttuja toinen reikä täys
Ihanaa tää raskaus
Mä en kestä! Ihanat naurut teijän kustannuksella! Juu en oo kattonut mut kädellä tuntee miten on paikat turvoksissa. Kerran viikossa sheivaan ja ihan näppituntumalla mennään, mä en halua mitään suomituheroa!
Mutta aivan täyttä tottahan nuo on... Ei se mikää kaunis näky ole nyt, eikä etenkään synnytyksen jälkeen. Ihmettelen, että jotkut eivät halua miehensä nähdä itseään alasti moneen kuukauteen synnytyksen jälkeen. En miä viittii hävetä itseäni, parempi vaan kun sekin näkee ja ymmärtää mitä on kokenut.