Hui, kun ollaan jo aika lähellä

Apua, mä tikahdun nauruun :laughing021rämemajava! Mun on pakko kohta tiirailla että voin kattoa miten kauheet tertut tuolla on, kun kai tässä on lääkärille niistä kohta mainittava. Tosin ei ole paljoa tarvinnut enää sheivailla bikinirajoja niin voi olla ettei tuolta lampaan seasta kyllä näe enää mitään! Mun on pakko käskeä ukko sheivaamaan, eihän tuota ite voi tehdä enää mitenkään päin. Ei kyllä tosiaan käy kätilöitä kateeksi, toosa kuin lampaan villan seassa oleva rämemajava ja terttuja toinen reikä täys :laughing021 Ihanaa tää raskaus :grin

:laughing025Mä en kestä! Ihanat naurut teijän kustannuksella! Juu en oo kattonut mut kädellä tuntee miten on paikat turvoksissa. Kerran viikossa sheivaan ja ihan näppituntumalla mennään, mä en halua mitään suomituheroa! :eek:

Mä vedin extreme "sheivailun" , pikkusakset käteen ja sokkona näppituntumalla venytä- ja leikkaa- tekniikalla karvoja pienemmäks.. :) :D en suosittele vaikka naarmuitta selvisinkin :). (No okei, kampaajan tausta mutta silti!)

Kyllähän ne väittää ettei karvat ole tikkauksen sun muun tiellä mutta jotenkin aattelen että näkevät paremmin mitä tekevät jos vähän on siistinyt pahimpia pois... :)

Mie en ehkä niinkään kätilöiden tai lääkäreiden takia siisti tota puskaa, vaan oman mielenrauhan vuoksi. En kestä ajatusta siitä, että tuhero tunkee valtoimenaan alushousujen alta niinkö muumilaakson valtaama viidakko konsanaan :'D
Onhan se siistiminen tässä vaiheessa jo aika temppu, mutta vielä onnistuu omin voimin ;)

Vedet silmissä nauran näille jutuille!! :laughing001 Mutta aivan täyttä tottahan nuo on... Ei se mikää kaunis näky ole nyt, eikä etenkään synnytyksen jälkeen. Ihmettelen, että jotkut eivät halua miehensä nähdä itseään alasti moneen kuukauteen synnytyksen jälkeen. En miä viittii hävetä itseäni, parempi vaan kun sekin näkee ja ymmärtää mitä on kokenut.

Enhän miä sitä sektioita muuten jännitä, eiköhän se leikkaus suju. Vaikka voihan siinäkin epäonnistua puudutus ja ompelut jne.
Mutta lähinnä se mietityttää kun sairaalassaolo aika pitenee, maito saattaa nousta vasta 3 päivänä, oma toipuminen ja parantuminen saattaa kestää.
Lisäksi meillä on se talo remontissa ja muutto olis joulukuussa. Noh nyt jos joutuu sektioon, niin pitää kasata häkkisänky tänne entiseen kämppään, purkaa kaikki vauvan vaatteet takaisin lipastoon jne. Sitten mies on talolla remontoimassa kun minä yksin hoidan vauvaa. Jännittää vaan kauhiasti, huomenna tosin ollaan viisaampia.

Tuskin kukaan sitä alapäätä oikeasti tuijottelee tai arvostelee, paitsi odottaja itse. Ihan ku sukupuolielimet nyt muutenkaan mitenkään kauniita olisi..vai voiko joku ihan tosissaan väittää, että ompas kaunis elin?
Vauvalle se on ihan sama millasesta toosasta tulee maailmaan, samoin isälle että sairaalan henkilökunnalle. Pitäs melkoinen idiootti olla miehenä, joka ei tajua, että ei siitä synnytyksestä taikasauvan heilautuksella palauduta.

Mietin itekin tuota, että samassa lauseessa kirjoitan miehestä ja sauvasta ja viittaan raskauteen..no on sillä selkeesti jotain saatu aikaiseksi, mutta ei se nyt itsessään mikään niin komea ilmestys ole, että sitä puhelimen taustakuvaksi haluaisi. Parempi jättää vertauskuvat tähän :grin

Hahhaa! Kyllä ootte ihania Mutta ei kannata tosiaan stressiä tosta tuheron siistimisestä ottaa. Ne sheivaa sit kyllä synnytyssalissa jos on tarpeen. Niinku mulle tehtiin ennen imukupin esille ottoa. Varmaan siksi, että arvasivat kohta joutuvansa tikkaamaan. Silti meni tikit vähän miten sattuu, kun joutuivat pari tikkiä poistamaan seuraavana päivänä.

Mun ei ole ikinä tarvinnut sheivailla, kun pörrö pysyy aisoissa itsestään. Paitsi että nyt siellä kasvaa kyl jotkut korkkiruuvikiharat. Niitä joutuu ehkä hiukan lyhentään. Ilman peiliä. Etten esim. sokeudu.

Mähän onnistuin hienosti ajelemaan ilman haavan haavaa muuuuuutta, koko alapää ärty tästä ja on nytten näppylöitä täynnä. Kaunista. Tooooodella kaunista. Seuraavalla kerralla saa mies ajella jos ei vaikka tulis niin paljon vedettyä vastakarvaan. :D

Minäkin olen ajellut ihan omaksi iloksi, en siksi että sairaalassa pelästyisivät mun puskaa (meinaan ilman ajelua se on kuin 70-luvun aikuisten filmeissä :grin ). Nyt tämän loppuajan ajellut "mutu-tuntumalla", en enää peilin kanssa vaan vähän sinne päin, ettei mieli enempää järky :)

Auts auts auts, olipas kovakourainen tutkimus tänään. Mutta onnekseni vauva kasvaa keskikäyrillä, eikä tavallista alempana oleva selkärankani ole esteenä alatiesynnytykseen.
Tosin lääkärit sanoivat, että vauva syntyy aijemmin, koska on nyt jo todella alhaalla. Oikeasti aikaa olisi n. 5 viikkoa ja nyt ei olekaan kuin 2-3. HUIH!!!

noora tsemppiä vikoihi viikkoihi, mä sain kuulla vastaavaa rv 34+5 että pari viikkoa hyvällä tuurilla, tänää 36+0 ja eilisestä asti ollu levoton ja muutenki iha erilainen olo ku aiemmin. saapi nähä oliko kätilöopiskelija oikeessa kätilö ku hänet hiljens samantien ku totes et onneks pari viikkoa jälellä täysiaikasuuteen. nyt alkan oleen "oireit" eilisestä et saapi nähä kauanko menee.

Ticker sanoo, että 25 päivää laskettuun. Alkaa tulla olo, että päivänä minä hyvänsä... Tosin olojen puolesta sanoisin, että ei ihan lähtökuopissa olla eikä varmaan lähelläkään. Tänään kaveri mylläsi mahassa ihan kunnolla, toivottavasti on edelleen pää menosuuntaan...

Mäkään sheivaa kätilön takia, vaan ihan itseni takia. On jotenkin epähygieeninen olo jos karvat rehottaa, en vaan pysty oleen sheivaamatta, niin se on.
Mulla vieläkin olo et tää ei synny täältä ikinä,kasvaa vaan kasvamistaan ja imee kaikki mun voimat. Mut hei, huomenna alkaa mun virallinen äitiysloma joten kai se aikakin on edennyt ja taas ollaan lähempänä h-hetkeä :)

Täällä myös ihan oman mukavuuden takia ois kiva saada tuo pusikko aisoihin.. Yksi lysti mitä kätilö ajattelee, varmasti on nähnyt kaikenlaista tuheroa :)

Mulla kaveri laitto miehen sheivaamaan alapäänsä juurikin siitä syystä että hällä hävetti mennä kätilöiden ja lääkäreiden eteen. :D

Takaisin