Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lälly, miul myös lorahtelee vvtä. Ja sit juoksee vessaa kattoo et onko verta :rolleyes:

Kärpänen, tuore ananas poistaa turvotusta :)

Lilium voinnin mukaan voi liikkua.. Sit kun maha alkaa kasvaa niin rauhallisempaa liikunta.

Mulla on etenevä sidekudossairaus. Saa nähdä miten tämä raskaus sujuu. Viime raskaudesta kaksi vuotta ja silloin olin vielä täysin kävelevä.

Nyt pystyn vie sisällä vähän liikkumaan jaloilla mut ulkoilu menee pt:ssä.

Tulee kyllä erilainen vauva-arki. Mutta onneksi on jo kaksi pientä apuria
:)
Ja fysioterapiassa käyn kaksi kertaa viikossa. Se on varmasti tärkeä nyt odotusaikana.

Lälly, täällä myös lorahtelua ja aina hirveä paniikki, että nytkö ne menkat alkoi.. :oops:

Lilium, kyllä voi tosiaan oman voinnin mukaan harrastaa.. :wink mulla ollut nyt jotenkin plussauksen jälkeen hirveät himot ja seksi tuntuu hyvältä, johtunee varmaan verenkierron paranemisesta..? :joyful:

Kärpänen, mä aloitan uudessa työpaikassa tammikuun puolessa välissä ja turvotus on ihan järkyttävää... :hilarious: just mietin, että miten mä verhoan itteni niin ettei heti käy selväksi, että oon raskaana??!! :woot:

Wheelchair Mamalle tsemppiä raskauteen ja toivottavasti arki menee hyvin myös sitten, kun vauva on syntynyt. :)
Varmasti on tärkeää käydä fysioterapiassa ja pitää itsestään huolta liikkumalla oman voinnin mukaan. Ja hyvä, kun on kaksi pikku apuria auttelemassa. :joyful:

Desiree jos ei oo pukeutumiskoodia ni käyt miehen kaapilta hupparin ;) miehen hupparilla peitty viimeeks maha jopa rv 30 :D

Uskaltaakohan tänne jo ilmoittautua... VM 28.11 ja viikon verran haamuja testeihin. KP 39 tällä hetkellä. La menkoista laskettuna olisi 3.9 jos tää nyt on totta ja pysyy :)

Tervetuloa Cascada ja onnea :)

Tsempit täältäkin Wheelchair Mamalle!

Täällä alkoi vissiin hyvissä ajoin tää pesänrakennusvietti, täällä saa pölyt kyytiä mm. lamppujen päältä (josta en ikinä pyyhi :D ) ja piti vaihtaa muutaman paikkojakin - tai siis laittaa miespolo vaihtamaan ;)

Tervetuloa uudet :)

Miten sitä osais mennä aikasi nukkumaan... Ei vaan malta ja sitä aamulla väsyttää :D
Pahoinvointia ollut tänään vaan vähän onneksi.

Hienot viivat Kärpänen! Mulla on vielä laatikossa yksi liuska ja yksi digi jotka aion vielä tehdä pois :)

Tää raskaus tuntuu vielä jotenkin tosi epätodelliselta kun ei vielä mahaa ole, eikä tunne liikkeitä. Vaikka oireita on niin siltikin tosi hassu olo ja välillä oikein pysähdyn miettimään että jestas kyllä mä tosiaan raskaana olen :D

Emböy ja Mini 4+6 (oviksesta 5+1)

Mannikka, joo toi miehen huppari on hyvä idea! :grin nyt just tuntuu, että kaikki vaatteet puristaa... Legginseissä on hyvä olla! :rolleyes:

Kärpäsellä hienot viivat! :)

Emböy, mulla sama homma. Illalla nukkumaan meno venyy ja sit aamusta väsyttää, varsinkin ku mulla nyt ilmennyt jotain ihme unettomuutta... :confused: yöllä, jos herää, niin tosi vaikea saada uudestaan unen päästä kiinni...

Cascada tervetuloa! :)

Täältä ilmoittautuu kanssa yksi plussannut mukaan. Ensimmäinen haamu plussa testattu uuden vuoden aattona ja tänä aamuna tuli tikkuun jo aivan selvät viivat.
Taustaa hieman: olen itse 25 ja mies 23, yhteistä taivalta takana jo reilusti yli 6 :) Esikoinen on syntynyt 11/14 ja toinen toivottu lapsokainen olisi nyt sitten tulossa. Laskurin mukaan LA 11.9 (mikä sattuu olemaan vielä meidän vuosipäivä :)

Manteli rv 4+1

Cascada, ootko soittanu neuvolaan? Minkälaista vuoto on? Alkuraskauden vuodot on aika yleisiä, et älä vielä hätäile :)

Pahoinvointi on täällä...aivan karsee olo. Varasin ekan neuvolan parin viikon päähän ja ultran rv 9:lle. :)

Moikka! Täällä mukaan ilmoittautuisi uuden vuoden päivänä plussannut. Laskettu aika on 7.9.
Taustaa sen verran, että oon kolmekymppinen ja lapsi olisi ensimmäinen meille. Yritystä on takana jo melkein puolitoista vuotta, joten erittäin iloinen yllätys tämä raskaus oli! Nyt vaan kaikki sormet ristissä, että kaikki menee hyvin...

Meena

Tuli ensin pyyhkiessä kirkasta verta hieman, sitten ehkä 1-2 ruokalusikallista kera menkkakipujen... Hmmm... Ehkä noi oli negoja kuitenkin.. Liuskatesti 1.1 ja toi apteekin oma eilen. Tänään ehdin testata samanlaisen apteekin oman, ennen vuotoa :/

Liitteet

• 1451917333218.jpg
    1451917333218.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 47
  • 1451917351967.jpg
    1451917351967.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 48
Takaisin