Cascada: Sinuna en vielä kauheesti säikähtäis. Uusi testi muutamana aamuna ja katso kumpaan suuntaan lähtee viivat menemään. Mulla oli kolme kemiallista raskautta, joista sain vain haamuja. Vuoto alkoi kyllä ihan kunnon vuodolla kun tuli. Viivat haaleni tosi nopeasti, eiköhän selviä ihan muutamassa päivässä mistä kyse. :) Tsemppiä piinaan!
Cascada kyllä nois testeis on ihan selvästi punasta. Samaa neuvosin kun jennyhannele et seuraile vuotoa ja tee vaikka huonenna uus testi.. Voithan soittaa neuvolaan, saattaisit päästä hcg-mittaukseen verestä tai jopa ultraan. Itsellä kaksi kemiallista takana tänä vuonna ja molemmista kävin hcg-mittauksessa ja toisesta ultrassa (ku epäily ). Toisessa alko vuoto kolmantena päivänä ekasta plussatestistä ja toisessa vasta kun menkat oli jo kaks viikkoo myöhässä.. R-testi oli jo kuitenkin nega siinä vaiheessa.
Omien laskujen mukaan 4+6. Mut voi olla vähemmänkin. Viitearvot 18-7000 tällä viikolla.
Soitan aamulla neuvolaan ja kysyn mitä mieltä ovat. Varmaankin uusinta testi torstaina. Muuta ei voi varmaan kun katsoa lähteekö arvo tuplaantumaan.
Itse tein nyt illalla testin, dpo 10 ja 4,5 tunnin pidätyksellä.
Primaspanit aloitettu samantien, kun keskenmenoja ollut useita, 8 kpl, joista kolme viime vuonna. Maaliskuussa, huhtikuussa ja elokuussa.
Yritys ollaan aloitettu 06/14. Käytiin nyt joulukuussa lapsettomuuspolilla. Mies on 31v ja minä 36, täytän kyllä maaliskuussa 37.
Meillä on 1 yhteinen lapsi, 03/13 ja mun edellisestä suhteesta on kaks, 07/07 ja 03/09.
Olo on jotenkin uskomaton, mutta luotto on kova, että tämä me saadaan syliin asti.
Laskettu aika on 15.9, sektio tulossa.
Pahoinvointi on onneks helpottanut, pientä väsymystä muttei ylitsepääsemätöntä :) Mä en oo vieläkään neuvolaan soitellut, pitäisi varmaan alkaa soittelemaan :) tosin eipä tässä vielä kiire ole kun eka käynti on täällä päin rv7-9.
Ainoa mikä ahdistaa on painon nousu.. viime raskaudessa sitä tuli noin 22kg enkä halua että tässä raskaudessa nyt nousee niin paljon. Yritän siis katsoa vähän mitä suuhun tulee laitettua ja kuinka usein. Herkuttelut jätän ihan minimiin.
Viime raskaudesta on vielä noin 10kg jäljellä :/
Mä soitin neuvolaan, eka aika 2.2 ja ar-ultra olis 29.1, tosin napolta antoivat myös ultraan, joka on 25.1.
Olotila on aivan hirveä. Sellainen, että koko ajan on paha olo, alkaa näköjään samalla lailla kuin kuopuksen raskaus. Ja se kestikin sitten koko raskausajan.
Mä en ole vieläkään uskaltanut soittaa neuvolaan kun oireet on hävinneet tai no iltaisin on jäätävä turvotusta. Pahoinvointi on yleensä alkanut 6+ viikoilla joten viikon päästä ollaan viisaampia.
Joo sama. Mäkin odotan ensin niitä oireita ja sit vasta soitan neuvolaan. Tänään tein ihan huvikseni testin ja kirkuvan punainenhan se testiviiva on, mutta ei tätä vielä tahdo siltikään uskoa. Nyt on 4+4 oviksesta laskettuna eli kerkeehän tässä.
Moi! Mukaan ilmoittautuu ensikertalainen :) testi näytti plussaa 30.12, en meinannut uskoa sitä todeksi :) LA olis 2.9. Oireita on ollu paljon, salmiakkia teki mieli vaikken oo pahemmin siitä tykännyt ja kahvia en pysty enää juomaan tai tuloo yököttävä olo.
Kiitos mannika. Sain neuvola-ajan 26.1. Semmosta oon miettiny että voiko nyt jumpassa tehdä selkälihasliikkeitä vatsallaan maaten. Näin alussa luulis ettei siitä olis haittaa? Mut jotenkin tekee mieli olla varovainen .