Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uudet :)

Huh kun väsyttää vaikka lukuun viime yönäkin tosi hyvin. Pahoinvointi näyttää todella väistyneen, toivottavasti ei tule takasin.

Järkyttävä himo kaikkeen suolaiseen!!

Muakin väsyttäis, itellä kyllä huonosti nukuttu yö takana. Mutta ee jouva ku pitää jäkistä kattoo..

Mikä onni ottaa näin aamulla kupillinen kofeiinitonta kahvia!!! Nukuttiin puol ysiin ja ulkona on -19 astetta pakkasta. :) Jätin tavallisen kahvin pois pari viikkoa sitten. Ollu hirvee kahvihimo ja eilen löysin kaupasta tota kofeiinitonta. Jee! :)

Hyh, -27,2 pihalla.. Kahvikupponen tai puolikas täälläkin juotu. Miks kärpänen ostit kofeiinitonta? Ja mitä ostit? Oliks se joku löfbergs tms..?

En halua altistaa alkiota kofeiinille, kun ei oo kuitenkaan mikään terveellinen juttu. Vaikka toki kuppi pari tavallista kahvia ei pitäisi olla haitallista. Itse kuitenkin päätin, että jätän kofeiinin. Ostin ihan Pirkka-murukahvia kofeiinittomana ja teen niin, että laitan mukillisen maitoa mikroon ja siihen sekoitan reilu teelusikallisen murukahvia. Tulee ihanan pehmeä latte. :)

Mulla on rajana 3 kuppia kahvia päivässä. Ennen vedin psnnukaupalla mut lasten myötä jäänyt siihen 3 kuppiin. Ja jos tosiaan ällö olo alkaa niin kahvi jää pariksi kuukaudeksi kokonaan pois kun pelkkä haju yököttää. Kaippa se on luonnon oma tapa suojata.

Mulla tekee kyllä mieli kahvia, mut sitkun keitän se hajukin oksettaa. Oon aina jounu paljon kahvia ja nyt on pää kipeenä ihan kokoaika, kun ei juo. Hmph!

Mä juon yleensä 2 kuppia aamuisin ja joinain päivinä esim. vieraillessa 1-2 lisää. Näillä mennään toistaiseksi.

Mä juon aamukahvin, mutta muuten ei maistu. Aamukahvi jos jää välistä niin alkaa särkeä päätä.

Tänään oli eka päivä, kun ei kahvi maistunut tai se maistui siis pahalle ja aamukaffe jäi kesken. Viimeksi oli sama, mutta alkuraskauden jälkeen alkoi taas maistumaan. Mä juon muutenkin max 3 kuppia kahvia päivässä, niin ei sen puoleen tarvitse kahvin juontia raskausaikana miettiä. Aamukahvi on yleensä se tärkein. Töissä täytyy se ainakin näön vuoksi ottaa, jos alan juomaan teetä, arvaavat heti, kun muuten en teetä juo koskaan töissä. Vai toimisikohan selityksenä joku uudenvuoden lupaus terveemmistä elintavoista...

Viveka, jos sanot että kahvi on alkanu närästää ni vähensit juontia :p

Joo toi närästys on hyvä selitys, kun sehän pitää ihan paikkansa ja joulun jälkeen kukaan ei sitä ihmettele...:wink

No joo mä yritin kans tänään jättää sen mun ainoan kupin eli aamukahvin välistä ja korvasin teellä. Vasta neljän aikaan iski kauhea päänsärky, joka jatkuu edelleen. Mä olin aamulla niin koomassa, että en jaksanut edes kahvia keittää, mut jos tää menee näin sulavasti, niin yritän jättää sen kokonaan pois. Oon tosi kofeiiniherkkä, enkä oo koskaan voinut aamun jälkeen juoda kahvia, tai muuten menee yöunet. Nyt vois harkita niitä päikkäreitä tilalle. Onnekseni toi esikoinen nukkuu päivälläkin hyvin.

Mä lataan keittimen aina valmiiks jo illalla, koska mä oon aamusin niin jäässä aivoistani et on vaan niin paljon helpompaa kun voi vaan painaa katkaisijaa ja keskittyä laittamaan muksuille aamupalaa sitä omaa kupposta odotellessa

Täällä kuppi kahvia aamulla on melkein pakollinen arkena että saa silmät auki :wideyed: loppupäivän kyllä olenkin sitten ilman kahvia :) saa nähdä koska tänne rantautuu kahviällötys vai rantautuuko ollenkaan...

Mä kans juon kahvia vaan sillon aamulla, joskus muinoin lipitin koko ajan mut ei oo enää vuosiin maistunut. Eilen tosin join anopilla kupin kahvia ja sen jälkeen tuntu et juoksin pissalla puolen tunnin välein koko loppuillan.

Mä join aamulla kupillisen ja toisen kaaduin pois kun ei laskenut. Ja nyt iltapäivällä en pystynyt juoda ollenkaan. Tiettyä ällötystä päivä päivältä enemmän!

Takaisin