Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huhhuh! Täällä ihan foorumille ekaa kertaa kirjoittajana ja myöskin ekaa kertaa raskaana. Alettiin yrittämään marraskuussa ja nyt jo sit näköjään tärppäsi :D Eilen tein illalla haalean viivan liuskatestiin ja tänään apteekin testiin ja olen aivan häkeltynyt. Tämän vau raskauslaskurin mukaan pitäisi LA olla 7. syyskuuta. Nyt vaan odotellaan että pääsee neuvolaan varaamaan aikaa ja toivotaan että toveri pysyy kyydissä :)

Hmm.. Kun oot painanu laskettu aika syyskuussa 2016 ja näkyy lista ketjuja ni rullaa alas ja siel on luo uusi ketju :D

Meinaatteko et tarttee tehä "kasa" ketju? mä voin duunaa vaik heti

Tyhmä kysymys, mutta voiko näillä ihan alun viikoilla harrastaa seksiä huoletta? Jotenkin pelottaa ettei vaan tee mitään hallaa... Olen kyllä lukenut että vaaratonta on mutta silti jostain syystä jännittää ja huolettaa... Mies jo kauhisteli kun sanoin että jos nyt kuitenkin odoteltais jonkin aikaa tässä :D

Lilium, kyllä voi ihan läpi koko raskauden oman voinnin mukaan :)
Osa odottajista on kuin kaneja konsanaan alussa ja peittoja voisi heiluttaa 24/7

Limakalvot tosin herkistyy ja se voi aiheuttaa pientä vuotoa et siitä ei sit kannata pelästyä jos moista tulee.

Kiitos odecca, kaippa täytyy vaan relata asian suhteen ja kertoa miehelle ilouutiset :grin

Musta tuntuu, että mulla limakalvot on paksuuntuneet, kun valkkariakin valuu koko ajan. Mähän olen tästä ihan paniikissa ja kuvittelen, että sieltä tulee punaista ja tää raskaus päättyisi taas keskenmenoon. Osaisipa ottaa rennosti!

Lälly: mulla kans lorahtelee valkkaria.. Välillä paniikissa juoksen vessaan tarkistamaan tilannetta.. Keskenmenoja kans taustalla.

Lilium: Mun ymmärryksen mukaan on kans täysin vaaratonta, paitsit jos verenvuotoa on ilmennyt ei silloin suositella. Tulehdus riski tms. Mulla esim tällä hetkellä vähän sattuu seksi, varmaan limakalvojen vuoksi. On siis jäänyt plussauksen jälkeen vaan yhteen-kahteen kertaan :D Mies parka!

Niin, piti vielä jatkaa, että milloin teillä alkaa työt? Ja miten ihmeessä salaatte raskauden? Mulla on sellanen turvotus, et nyt äkkiä jotain neuvoja!!!! Pliis! Meillä on töissä pikeepaidat ja farkut firman logolla ja porukka on sitä sorttia, että ne kyttää kaikkien vatsan seutuja...

Täällä turvotukset lisääntyy iltaa kohden, mutta ei mitään mahdotonta turvotusta paitsi tisseissä :D urheilen suht paljon niin tuntuu että sekin turvotusta vähentää. Kuinkas muut, onko liikunnan harrastajia? Vähän mietityttänyt että miten uskaltaa jatkaa, käyn aika rankoissa jumpissa ja juoksen.

Takaisin