Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla Emböy ihan sama homma... Varsinkin iltaisin tekee mieli kaikkea suolaista ja rasvaista... :eek: yritä tässä nyt sit taistella vastaan. :p

Joo on kyllä tosi vaikeeta! Ja mullakin tekee mieli eniten iltaisin. Pakko yrittää vaan vastustella :D

Mulla ei taas maistu mikään. Muutenkin oon alipainoinen (muutaman kilon siis), mutta pakko on alkaa syömään. :(

Viipsukka miulle kans maistuu huonosti. Nuudelit on eka mikä oikeesti maistuu, joten hain niitä sit kasan.. Eihän niissä mitään oo mut tuleepahan ees jotain syötyy..

mannikka, viime raskaudessa voin pahoin 24/7 ja kävin vähän väliä tiputuksessa. Kiva istua koulussa ja miettiä, että missä se lähin vessa on. :P

Hyh kuulostaa ikävälle.. Voin kyl pahoin melkein koko viime raskauden, mut oksentelin 1-2 krt päivässä ja välillä oli päiviä et ei tarvinnu oksentaa, oli vaan krapulaolo..

Vesikin maistuu tosi pahalle :/ onneks hapotettu vesi, missä ihan pikkasen mehutiivistettä menee alas..

Onko joku jo päässyt sisään salaiselle puolelle sisään?

Niin maistuu... Kivasti alko housut puristaa. :( Pitää vissiin kaivaa äippävaatteet esille, nyt jo. Ja rv vasta 4+1... :o

Odecca, mua ei ainakaan vielä oo sinne hyväksytty :D toki en oo koskaan sellaisessa ollu niin en tiä miten se ees toimii :D

Odecca, Ei oo miutakaan hyväksytty.. Eiköhän maanantaina lisätä kerralla isompi porukka :)
Nasunina, Eihän siinä salasessa muuten mitään ihmeellistä, mut sinne kirjotettuja viestejä ei nää muut kun salasen ryhmän jäsenet :) muuten ketjut jne näyttää samalta (ainakin miun puhelimen sovelluksessa)

Juu salaisen jutut näkyy vain ja ainoastaan salaiseen kuuluville. Salaiset on kaiketi perustettu sen vuoksi, että aiemmin vastaavat on olleet "nimeltämainitsemattomassa sosiaalisessa mediassa" ja kaikki kirjoittajat siirtyy sinne ja täällä on loppunut kirjoittelu kokonaan. Tosi kiva et täältäkin noi salaiset löytyy ja niitä ei kuka vaan pääse lukemaan.
Mä kuuluin tuommoseen salaiseen jo edellisenkin raskauden aikana täällä.

Nyt näköjään on porukkaa lisätty salaiseen ryhmään :)

Jennyhannele, laita yksityisviesti miramarialle että tahot syyskuisten salaiseen ryhmään :)

Yks digi on vielä, sen teen ens viikon loppuna, liuska antoi tämmöisen tänään tunnin pidättämisen jälkeen.
280b7641f7d46e3d4ed01cc67875ddc1

Viipsukka 4+3

Takaisin