Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ilmottautuu yks syyskuinen. Mietin etten tuu ollenkaan tänne foorumille kun esikoisen foorumiryhmässä jo menee ihan liikaa aikaa mutten sit voinukkaa vastustaa kiusausta :-) plussatestin tein 2. Pvä ku menkat vajaa viikon myöhässä. Oireita ei juurikaan palelun lisäksi oo ollu mikä saa mut vähä epäileväksi kun esikolta oli eka viikoista lähtien tosi voimakkaat oireet. No pitää olla onnellinen ja nauttia tästä oireettomuudesta, kyllä ne vielä kerkee päälle tulla nekin.

Täällä ilmottautuu yks syyskuinen. Mietin etten tuu ollenkaan tänne foorumille kun esikoisen foorumiryhmässä jo menee ihan liikaa aikaa mutten sit voinukkaa vastustaa kiusausta :-) plussatestin tein 2. Pvä ku menkat vajaa viikon myöhässä. Oireita ei juurikaan palelun lisäksi oo ollu mikä saa mut vähä epäileväksi kun esikolta oli eka viikoista lähtien tosi voimakkaat oireet. No pitää olla onnellinen ja nauttia tästä oireettomuudesta, kyllä ne vielä kerkee päälle tulla nekin.
Tervetuloa! :)

Tervehdys kaikille! Oon jo jonkin aikaa seurannut foorumia ja nyt sitten päätin rohkaistua ja tulla itse myös juttuun mukaan :) Laskettuaika olis 3.9, tosin se voi vielä muuttua suuntaan tai toiseen kun kuukautisten perusteellla ei voi laskea. Nyt tämä arvio on alkuraskauden ultrasta, jossa kävin viikko sitten eli n.5+1. Tämä on meille 5 raskaus, mutta kolmas lapsi jos etenee normaalisti loppuun saakka. Aiemmissa on siis olllu yksi kohdunulkoinen ja keskenmeno. Nyt sitten tapetaan aikaa ja katellaan mitä tästä tulee :D

Tervetuloa mukaan Jellybean! Täällä on monella taustalla surullisesti päättyineitä raskauksia. Toivottavasti saamme jokainen vauvan tällä kertaa syliin asti <3

Tervetuloa jellybean! Toivottavasti nyt menis raskaus loppuun asti :)

Tervetuloa uudet! :)

Mulla oli tänään äitiyshousut töissä. Siis sellaset ilman maharesoria eli matalavyötäröiset. Työkaveri kysy, et onko mulla uudet housut...piti selitellä, että vanhat meni pesussa huonoiksi. Oli onneks pitkä paita päällä lisäksi. :)

Mä jouduin kanssa ottamaan äitiyshousut jo käyttöön, farkut ja työhousut tuntuu jo niin tukalilta, varsinkin iltaisin. Se huono puoli vaan on noissa korkearesoripöksyissä, että oikeen korostavat tätä kaunista pömppöä alavatsalla - se on ihme, ellei joku kohta arvaa tilanteen laitaa! Täytyy kaivaa ne hupparit seuraavaks..

Mie oon toistaseks kulkenu collareissa :p sit jos tarvii vähä pukeutuu ni mustat äitiysfarkut.. Miulla on semmoset matalat, missä on vaan eessä kuminauha. Ei ehkä korosta mahaa niin paljon.

Hei!

Mä hyppään kans mukaan! :happy: Onnea kaikille teille jo aiemmin plussanneille! :Heartred
Olen pari viikkoa seurannut teidän keskusteluja, takaraivossa ja toiveissa se että pääsen joukkoon liittymään :)

Tänään testi näytti plussaa, nyt kp 28/29, menkkoja odotan vasta torstaille. Toivotaan että pysyvät pois, vaikka mulla onkin menkkamaista jomotusta... Nyt olisi kuukautisista laskettuna rv 3+6 :happy:

Meille tämä olisi kolmas lapsi :Heartred Tulevat sisarukset syntyneet 09/2013 ja 12/2014 :Heartred Että melkeinpä tässä on tulossa kolme lasta kolmeen vuoteen! :wacky:

Sandy, tervetuloa! :) ja kiva kun pääsit samaan ryhmään, tuntuu et oltas jo "tuttuja" ;)

Takaisin