Huhtikuun mutinat

Hyi että, musta ei olis normioloissakaan tekeen vuoroja noin lyhyillä vaihdoilla.. Jatkuvasti, siis. Sen verta hyvin muistan, miltä tuntui keikkapäivät (olin tapahtuma-alalla) kun ensin rakenneltiin pari päivää, tapahtuma pari päivää ja purku.. Kotona kävin sängyssä kääntymässä, huh!

Mä oon vähän kyllä kateellinen teijän mammalomille, mä vaan köllin kotona koko ajan eikä oo mitään, mitä oottaa paitsi itse vauvaa :D Ja miestä kotiin, seki on alkanu nyt työllistää mua ihan urakalla. Joka nurkassa on kalsaria, t-paitaa tai sortsia mytyssä. Onpahan tekemistä ku saa aarteita metsästää :D
 
Oon taas ihan uuno mutta miten saan sieltä Lillypiestä nuo tarrat näkymään näihin kirjotuksiin foorumilla????? Apua!!?? Ne on niin söpöjä ja sillei persoonallisia ja aina muiden vain ihailen..oon ne luonut sinne jo mutta en ymmärrä miten tupsahatisivat tähän! :joyful:
 
Mä jäin just viikko sitten hoitoalan(vanhuspuolen) töistä saikulle vaikka laskettuun rapiat 3kk niin miten jotkut jaksaa vielä yövuoroja jossain tehdä huhh....meillä yötyöt loppuu samantien kun raskaudesta kertoo kun yksin kääntelyä yms. Mulla ei enää selkä kestänyt ja kotona en työvuoron jälkeen päässyt vessaan kuin kontaten tai rollaattorin olis tarttenu avuks huhh...zemppiä vielä kaikille ketkä töissä puurratte:Heartred
 
Tuolla foorumin ohjeistuksessa oli ohjeet mite lisätää, kaivele sieltä.. Ite en saa nyt linkitettyy ku ei jaksa täl appsilla kaivaa
 
Meil yötyöt loppu sillo ku ite halus, itellä ei viel ongelmii töis, yöt lopetin helmikuus.. Viiden päivän putki yhel tuplavuorolla takana ja nyt pari vapaata menee varmaa nukkues :D
 
Voi.. meillä on töissä täitä. Ei nyt jaksais sitä rumbaa :D tuo ennaltaehkäsevä shampoo ei sovi raskaana oleville hitto.
 
Vitsit kun tuli täällä töissä mieleen taas että vois tarkistaa noi sokerirasitustulokset ja kelan sivut mutta eipä oo pankkitunnuksia mukana.. :/
 
Meilläki saa tehä öitä ihan omaa jaksamista kuunnellen :) en omista hyvää vuorokausirytmiä, tämmönen sekasoppa on tähän mennessä sopinu kaikista parhaiten mulle. Nyt ei vaan enää taho palautua samalla tavalla mitä aiemmin :D
 
Täällä vaan vi..uttaa :mad: ketuttaa.. ärsyttää. .. haluun jo pois töistä! Enää pari viikkoa mutta itutus vaan yltyy.
 
Yomanda sussa on jotain sisäistä superenergiaa ku noin jaksat puurtaa töissä! :D

Illu86 näkeeks ne sittenki kanta.fistä ne sok.ras.tulokser? :O
 
27+2 ja enää 6 työvuoroa jäljellä, jei! jään kyllä eka vuosilomalle ja sitte vasta kuukauden äippälomalle.. mutta todella nopeeta kyllä hujahti tämä kevät. vaan kyllä ketuttaa ja jurpii kun ollaan säästetty hiki hatussa sukan varteen vauvaa varten niin nyt tuli sit autoon 1000e remppa :sad001 :sad001 tuntuu että kaikki hienot suunnitelmat uusiks.. onneks isot hankinnat on jo tehty, juurikin tämmösen takia hyvissäajoin
 
Yomanda sussa on jotain sisäistä superenergiaa ku noin jaksat puurtaa töissä! :D

Illu86 näkeeks ne sittenki kanta.fistä ne sok.ras.tulokser? :O
Haha mie uskoisin et jaksan vielä siks ku maha ei o niin iso ja ei onneks ole nii kauheesti ongelmii ollu :) ..
Nyt pitää haalii rahat kasaan ku autoonki joutu sijoittamaan korjaukseen ni on sit pieni säästö kasas ku jää kotii.
 
Pakko tännekin kertoo tämän päivän lääkärireissu... Oltiin tosiaan laivalla sunnuntaina ja mulle jäi sieltä mieletön keinuminen päälle. Tilasin lääkäriajan, et saan pari päivää kotona levätä, ku huimaa niin hitosti. Ni lääkäri täti oli sellainen netistä lukija, et kuinkahan kauan tollanen voi kestää. Sit paras kohta, et tollainen huomaaminen voi jäädä helpommin kuukautisten tai raskaana olon aikana. Siinä kohtaa hymähdin, et okei... Ni se täti katto mua, et oliko sulla reissun aikaan kuukautiset??? Katoin sitä ja naurahdin , et olen kuules ihan raskaana!!! Viikkoja tänään 26+5 ja maha kyllä näkyy. Se totes et niinkö?!?! Voi jestas et mua huvitti, et mitä se oikein näkee ku asiakas kävelee huoneeseen. Näkee jo mun tiedoista koneeltakin, et olen raskaana. No kirjoitti pari päivää saikkua.

Sit valitin, etten oo oikein hyvin nukkunu taas, ku herään jo keskellä yötä valvomaan. Ni heti ois tarjonnut mulle unilääkettä pienen annoksen! No kiitos EI! Tämmönen reissu tänään....
 
Yomanda sussa on jotain sisäistä superenergiaa ku noin jaksat puurtaa töissä! :D

Illu86 näkeeks ne sittenki kanta.fistä ne sok.ras.tulokser? :O
Juu siis kyllä mulla ainakin näkyy kaikki verikokeitten tulokset siellä. Ja mielestäni terkkari neuvolassa sano että sinne niiden pitäis tulla. Tosin sen rasituksen tulokset ei näy siellä vielä. Mutta nyt huomasin että sinne oli tosiaan tullu nyt aikamoisella viiveellä Np-seulonnan ja rakenneultrankin tiedot, kun sillon tosiaan sai noiden np-tulosten perään soitella.
 
Tässä salkkareita katsoessa tuli mieleen että pitää varmaan hommata suojalasit vaipanvaihtoon, jos vauva onki poika :D
 
Tai niitä weewee-teepee vai mikä se nyt oli huppujutskia :D Mut joo, pojat saattaa ruiskauttaa aika pitkälle, meidän keskimmäinen pissas komeessa kaaressa lääkärin rintataskuun :laughing021
 
Takaisin
Top