Huhtikuun mutinat

^ Ei nyt ihan foorumille asianmukaista, mutta olkoot. Nyt ainakin olen liian nälkäinen ja väsynyt tehdäkseni asialle mitään. :cool:
 
Sen takia tuohon alkuun laitoinkin ylläpidolle tuon tiedoksi, mutta mitä enemmän saahaan tohon ilmiantajia ni mahdollisesti saahaan yks ryhmä hävitettyä.

Mutta sitte ku oot syöny ja huilinu ni en laita pahaksi jos poistuu, mutta toivotaan että asia saadaan vietyä eteenpäin. :)
Kävin myös tarkistamassa ettei 14v siskoni kuulu tuohon ryhmään, ois saanu aika noileesti tukkapöllyä jos ois kuulunu.. :s
 
Huomenta huhtikuu (ja aprillipv :angry1)!! Itse en ole aprillipäivän ystävä mut kertokaas jos tulette aprillatuksi / aprillaatte jonkun onnistuneesti :P
 
Sen takia tuohon alkuun laitoinkin ylläpidolle tuon tiedoksi, mutta mitä enemmän saahaan tohon ilmiantajia ni mahdollisesti saahaan yks ryhmä hävitettyä.

Mutta sitte ku oot syöny ja huilinu ni en laita pahaksi jos poistuu, mutta toivotaan että asia saadaan vietyä eteenpäin. :)
Kävin myös tarkistamassa ettei 14v siskoni kuulu tuohon ryhmään, ois saanu aika noileesti tukkapöllyä jos ois kuulunu.. :s


Kuten huomasit, poistin nyt viestin. Asialla oli hyvä tarkoitus, mutta rikkoi silti sääntöjä. :sad001 Tämä on välillä vähän kurjaa tämä sääntöjen valvominen, mutta loppujen lopuksi taitaa olla parasta kun kaikille on samat säännöt. :)
 
hei osaako joku sanoa tosta isyyspäivärahahommasta jotain! Kun meillä miehellä se tilanne ettei saa sit palkkaa kun jää isyyslomalle sen 3vko, ja sitä ei voinut kelalta ilmeisesti hakea kun vasta sitten kun laps on syntynyt. kuin pian sieltä sitten saa sitä rahaa vai pitääkö meidän eka kuukausi pärjätä vain minun mammatuloilla :eek:
 
Haha siis mä en ehtinyt nähdä, mistä oli kyse lainkaan. Mietin ihan solmussa, että miten nyt otitte herneen niin nenään, että huhtikuu -ketju aloitettiin ennen kuin oli 1.4. :laughing002 Luin varmaan kolmasti nuo pari viestiä ja mietin, että häh.. :D No joo.
 
Windy87 Joo, sitä ei vissii voi hakee ennenku lapsi on syntynyt kuten ei sitä isyysvapaatakaan. Että kannattaa jemmailla rahaa vähän, esim vaikka lomarahoista? Riippuu varmaan taas paikkakunnasta miten nopeasti ne asian käsittelee.. Tiiän et tääl Lappeenrannas jotkuu on saanu ootella useamman viikon
 
Hahhaaa.. mäkin vähän ihmettelin et eikai se nyt noin vakava juttu oo jos päivää ennen alottaa huhtikuun :woot:

Jotain jekkua pitäis kyllä keksiä ukolle!!
 
Kuten huomasit, poistin nyt viestin. Asialla oli hyvä tarkoitus, mutta rikkoi silti sääntöjä. :sad001 Tämä on välillä vähän kurjaa tämä sääntöjen valvominen, mutta loppujen lopuksi taitaa olla parasta kun kaikille on samat säännöt. :)

Joo siis ei hätää, ei tarvitse selitellä, en ottanut itseeni ja ymmärrän kyllä.. :wink
 
Heips! En oo pitkään aikaan ehtiny tänne vilkuilla, kun on viimeiset 3 vkoa ollu aikamoista haipakkaa... Meidän pienellä murulla todettiin diabetes, ja oltiin sairaalassa yli viikko. Sieltä sai koko suku ihan kamalan mahataudin. Sit päästiin kotiin opettelemaan uutta elämää. Nyt sujuu jo ihan mukavasti, mutta on aika rankkaa, kun töissä jo käydään ja öisinkin täytyy verensokereita mittailla. Aamulla kävin itse neuvolassa ja siellä sentään kaikki oli hyvin. Sormet vaan puutuu ihan hirveesti öisin, eikä päivälläkään tokene...
 
Tuntuu että olen varmaan vasta tottunut ajatukseen että olen raskaana, kun pitää jo lähtiä synmyttämään :wideyed: on tämä niin uskomatonta :happy:
Innolla kyllä odottelen kesän tuloa, ja uuteen kämppään muuttamista :rolleyes:
 
täällä herättiin aika samaan ajatukseen, pikku hiljaa alkaa tottumaan etureppuun ja raskaana olon "rajotteisiin" :D eihän tässä ole enää "kuin reilu 10 viikkoa" (laskettuun viikkoja 14+5) :wink
 
Täällä ollaan miehen kanssa Tallinnassa lomalla. Haluttiin lähtee ennen vauvan syntymää käymään reissussa ja nyt oli hyvä hetki. Jaksaa viel kierrellä ja shoppailla :). Täytyy sanoa, et ihana irtaantua kotoa hetkeks. Siellä ku melkoinen remontti meil menossa ja joka paikka rempallaan. Jospa kesään mennes saatais tavaraa paikoilleen.
 
Niin ja meilläkin on mittava remontti taloyhtiössä
:-D
 
Takaisin
Top