Huhtikuun mutinat

Mä oon jo tullu siihen tulokseen, että teen ite kaiken mielummin ni ei tarvii miettii toisen aikatauluja/jaksamista/värimieltymyksiä jne :D Toki me ei voida remontoida huonetta, siihen tarviisin kyllä apua, mutta hankinnoistakin puhelin miehelle aikani ja huomasin, ettei se aina kuuntele ni en toistanut. Kyllä se haluis osallistua, mutta ne mielipiteet mitä saan on erilailla kun mitä minä halusin, ni päätin et teen ku se on poissa ni ei pääse sanomaan :D Esim just rattaiden valinnassa ei tykänny miltä mun lempparit näytti, minähän niitä työntelen ni voi voi jos ei tykkää :p Tää meniki nyt hyvin, että hää on poissa usein, ei tuu riitoja :wink
 
Ihanaa, kun on välillä vähän rauhallisempi yövuoro, niin kerkeää tännekin kirjoitella. Vaikka tosin eiköhän ala olla viimeisiä yövuoroja, mitä jaksaa tehdä. On olo taas sen mukainen :eek: Sitten vain päivävuoroilla niin pitkään kun jaksaa. Motivaatio alkaa kyllä olla vähän hukassa. Saattaa kyllä johtua siitä, että välillä tuntuu että jaksaa vain työpäivän, jonka jälkeen on jo ihan loppu ja väsynyt. Tekisi mieli jaksaa muutakin! Esimerkiksi olisi ihana jaksaa leikkiä kunnolla esikoisen kanssa. kyllä nytkin leikitään, mutta tuntuu välillä niin pakon omaiselta, kun väsyttää niin paljon. Ei ole kivaa. Huoh, ehkä se tästä. Toisaalta tykkään myös käydä töissä :grin Oi voi alkaa mennä ilmeisesti aamuyön jorinaksi..
 
Yritin eilen käydä etsimässä kevättakkia.. Alkoi vaan ahdistaa kaupassa. Ne, mitkä on minusta kivan näköisiä, ei mahdu päälle (tai ehkä juuri ja juuri ny, mutta ei kohta enää) ja ne mitkä mahtuis päälle, ei ole kivan näköisiä.. Enkä viitsis laittaa kamalasti rahaa sellaseen takkiin, jota ei voi käyttää kuin jonkun kuukauden.

Työvaatteetkin ahdistaa. Pitäis olla siistiä vaatetta, sellasta jakkupukutyyppistä mielellään. No ei mahdu. Nyt olen kulkenut mustissa äitiysfarkuissa, mutta nekin on vähän semmoset epäsiistit mun mielestä. Jakut ei todellakaan mene kiinni ja mun venyvät mustat paidat on jotenkin kulahtaneita. Että onko se nyt sitten niin, että raskaana saakin näyttää töissä vähän hompsuiselta?

Lisäksi on yhdet hääjuhlat tuloillaan. Pitää hommata joku kolttu joka mahtuu päälle. Ja tässä kaupungissa ei siis myydä missään äitiysvaatteita. Kai se on lähdettävä maamme pääkaupunkiin shoppailemaan... Siellä luulisi olevan? Vai? Netistäkö kaikki tilaa? Kun minä haluisin sovittaa...

Aaargh! :P
 
Kannattasko Jebsu ootella hetki et tulis kesävaatteita myyntii ni niistä ainaki mekkoo löytys? Vai onko häät nyt lähiaikoina..
 
Jebsu, minä käytin taannoisissa hääjuhlissa empire-linjaista mekkoa ja löysin sen netistä, esim. Nelly.comista löytyy kivoja. Empire-linja on mielestäni paras raskausmahalle, varsinkin jos kangas on ihoa myötäilevää ja kauniisti vatsan päälle laskeutuvaa laatua. Omani tilasin sovittamatta, mutta varmuuden vuoksi kokoa isompana kuin tavallisesti :grin
 
Äitiystakkina toimii hyvin syöllinen trenssi :) Ja sitä voi käyttää sitten muutenkin. Mäkään en halunnut sijoittaa kauheita summia äitiystakkiin, niin tuo oli oikein hyvä.
 
Meillä olis miehen veljen ja mun hyvän hyvän ystävän häät 4.7 ja mun LA 7.7. En taida paljon etukäteen mekkoa hankkia. :D Mutta empire- linjaista ja pitkää olen suunnitellut.
 
Olipa muuten hitsin ihana tehdä tuolla fysioterapiassa harjoituksia kun joku välillä monottaa just sinne missä pitäs jännitys olla. :D
 
Olipas neuvolalääkäri tänään. Kertoili, että koon puolesta näyttäisi menevän sinne neljään kiloon, jos täysiaikaiseksi menee. Vaikka henkisesti olinkin jo tuohon varautunut niin alkoi silti hirvittämään.
 
Meilläkin on hyvien ystävien häät samana päivänä kun on laskettuaika :D Soitettiin heti kun kutsu tippui postissa, että saattaapi olla ettei päästä :wink Eivät siis tienneet raskaudesta, kun mies on aika harvoille omille kavereilleen kertonut. Niin ja kaiken lisäksi häät olisivat siis noin 450 km päässä :)
 
Kannattasko Jebsu ootella hetki et tulis kesävaatteita myyntii ni niistä ainaki mekkoo löytys? Vai onko häät nyt lähiaikoina..
Toukokuun alussa on häät, ihan kovin montaa viikkoa ei viitsisi odotella :D

Empire-mallista varmaan yritän etsiä... Pitänee jaksaa kiertää vähän enempi kauppoja.
Tänään sentään löytyi takki, johon kuvittelen mahanikin mahtuvan tämän kevään ajan, kunnes voi kulkea takki auki :) eli hiukka jo helpotti stressi!
 
Jebsu
Mäki tykkään joskus sovitella kaikkia erilaisia vaatteita ja jos ja KUN niitä ei löydy lähimailtakaan niin tilaan esim. Bubbleroom / nelly / zalando ihan törkeet määrät vaatteita ja sovittelen sitten kotona :D sit jätän ne palauttamatta mitkä ei istu tai vastaa odotuksia ;D
 
Niin ja siis semmosista nettikaupoista joissa palautus ja toimitus ilmaista.. :P
 
En ole ikinä saanut aikaiseksi palauttaa mitään vaatetta vaikka olis kuinka epäsopiva, siksi en kovin mielelläni tilaile netistä sovitettavaksi :D tunnen itseni ja laiskuuteni liian hyvin. :P Mutta ehkä sitä pitäis nyt opetella..
 
Takaisin
Top