Huhtikuun mutinat

Sä et oo ainoa :D Mä en jaksa kirjotella, mutta koko ajan on tää auki taustalla ja viiden minuutin välein napsuu "päivitä" :laughing025
 
Mulla puhelimessa omalla välilehdellä tää foorumi. Aina (eli usein) kun puhelin edes käy kädessä ni pakko käydä kattoo onko keskustelua :D
 
Mä luen kokoajan näitä keskusteluja ja muidenkin kuin vain heinäkuisten. Meidän vaunut tuli eilen oikeen kotiinkuljetuksen kanssa:) ihanaa katsoa vierestä kun mies niitä kokosi eikä koirakaan ollu moksiskaan. Ylensä haukkuu kaikkea isoa ja uutta. Tällä viikolla tuli ekaa kertaa kokeiltua vihersmootieta kun mä tykkään aina kokeillä jtn uutta niin oli superhyvää vaiks väri ei houkuttelekkaan:D
 
Yksi foorumiriippuvainen ilmoittautuu o/ :) Vaikka en itse niin paljoa tekstiä tuotakaan, niin kiva on lueskella. Tulee käytyä kännyllä säännöllisesti katsomassa onko tullut jotain uutta... Kai sitä pitäis jotenkin olla itsekin aktiivinen, jos se keskustelu synnyttäisi keskustelua :)
Ja ehkä vähän vaikuttaa sekin, että kun ei vielä lapsia ole, niin on aikaa roikkua kokoajan netissä kaikenlaisilla vekottimilla :P
 
Tääl on ollu koko päivän kuumia aaltoja o.O yhtäkkiä tulee hemmetin kuuma , koht on taas viilee ja saa vetää hupparia niskaan :D
 
Joo se ei oikeen riitä et muutamat vaan keskustelee aktiivisesti :wink mukaan vaan.. Mut pyhinä on aina hiljasempaa muutenkii
 
Mäkin ehdin vaan lukea, mun puhelimella kun ei oikeen pysty kirjottamaankaan (edelleen toivotaan lumioillekin sitä sovellusta :wink) ja sit en koneelle istuttuani enää muista ollenkaan, että mitä kaikkea tässä nyt taas pitikään oikeen sanoa.

Mutta sen kyllä sanon, että kelpais loma ja tallinna ja jalkahoidot vaan mullekin! xD Meilläkin on mittava remppa kämpässä menossa, mutta se on onneksi vasta tuleva kämppä ja odotetaan sen valmistuvan tän kuun aikana, että päästän muuttaa :Heartred
 
Mitäää.... onkohan mun tickeri väärässä? Siis mitenniin 24+6?! Ei varmana ole ku vasta 23+6! xD KÄÄK!
 
Huuh... Täällä ollaan kuumessa. Rajoittaa kirjoittelemista. :sad001 Mieto flunssa ollut päällä koko viikon, luulin jo eilen, että helpottaa, kunnes tänään heräsin aivan kamalaan oloon. Onneksi mieskin on kotona, niin ei tarvitse kuumeisena hoitaa esikoista.
 
Miun pyhät menee töissä, rahanahne kun oon, ni jää kirjoittelu kans siiheks ku kerkee.. Huomennaki aamun jälkeen on kyl pakko nukkuu päikkärit
 
Pyhätyöt kelpais kyllä (tai siis ne rahat!!) :P ennen tein aina hemmetisti ylitöitä , suurimman sallitun määrän ja sit pari ylimääräistä normaalipalkkastakin vuoroa.
Tällä hetkellä iloitsen joka ikisestä vapaapäivästä ja pitkistä yöunista (ajoittuen niin että aikasin illalla nukkumaan ja ihan viimeistään 10ltä aamulla ylös vapaapäivinä, työpäivinä kello soi 5.30 :angry1) :P kyllä tuo raskaus vaan kääntää yökukkujankin kellon :P tai sitä mä syytän tästä! onko kukaan muu huomannu rytmimuutoksia elämässä? Varsinkin ne joilla esikoinen mahassa :)
 
Joo siis mie oon kans ollu yökukkuja ennen, nyt harvemmin jaksaa valvoo yhtätoista pidempään. Just siks oon tykänny kolmivuorotyöstäki ku aamuherätyksiä on vähemmän, iltavuoroaamuinaki saanu nukkuu pitkään jos edellisen iltana on katellu leffaa tai jotai vaik yhteen. Nyt ei tulis mieleenkää :D mut en mie edelleenkää aamuherätyksii rakasta ku kello huomenki soi 5:40 ni varmaa väsyttää, yöl kuitenki herään jossai kohtaa hetkeks.
 
Mäki tykkäsin 3-vuorosta ku vaan 2kpl aamuherätysiä 10 päivän aikana ja yövuorotki meni ku vettä vaan :) ja se että vapaata on enemmän ku päivävuorossa.. noh päivävuorolla nyt on kuitenkin mentävä nää kaks kuukautta mitä on töitä jäljellä, yövuoroista en enää selviytyis :D viimesiä mitä tein ni melkein itkua väänsin ku oli niin ikävä peittoa ja tyynyä :P
 
Joo miul oli vikat yöt sillo helmikuussa ni oli kauheeta ku ei meinannu jaksaa valvoo vaik muuten ei ollu mitää ongelmii.. Nyt kahta vuoroo sit toukokuuhun saakka..
 
Saapi nähdä mite huomen jaksaa tuplavuoron töissä, ei ole pitkään aikaan tullu tehtyy..
 
Foorumiriippuvainen hep! Ja myönnän sen.. :p
Ja välillä on joo liian hiljasta mun makuun, iteki kyl yritän aika paljon kirjotella ja välillä tuntuu että multa tulee jatkuvasti päivityksiä.. :D
Käyn puhelimella yleensä, ihan chromella ku se forum-sovellus ei vaan mulle napannu. :/ tabletilla välillä myös..

Välil tekis mieli tulla kertomaan KAIKKI päivän tapahtumat ja viikon kohokohdat ymym mut sit en jaksakkaa kirjottaa kaikkea ja saattasitte alkaa jo koht miettiä et eiks sil oo muuta elämää.. xD xD

Ja pari kertaa päivässä käyn katteeles onks mitää kukaa kirjotellu, yleensä aamulla ja etenkin illalla, päivän kohokohta.. ;p
 
mäki luen oikeestaa joku 2-6kertaa päivässsä.. aina ois asiaaa mutta en aina läheskää kirjottele :)
 
Mul tulee kännykkään ilmotukset , mut en vieläkään oikeen hallitse tota iphonea kun on 10 vuotta ollu samsung, vaikka vähemmän eroa niissä on kun nokiassa ja samsungissa.
Sillä saa lisättyä kuvan jos ottaa sen suoraan sovelluksella mutta ei niin että liittäis kännykästä ja sit se käskee tarkistaa yksityisyys asetukset. En osaaaaa!!'
Mulle on viime päivinä ilmestynyt uusia tuttuja joista vois tulla vaikka ihan ystäviä, Ihanaa! Siis kun tammi-helmikuussa murehdin sitä että oon jäänyt ns. porukan ulkopuolelle. Ehkä nyt oli vaan aika tuoda uusia ihmisiä ja ystäviä elämään :Heartred
Leivoin eilen lusikkaleipiä, yhteishyvän ruokalehden takasivulla oli helppo ohje. Joo-o ja sit pitäis mennä sokerirasitukseen pian :/
En oikeesti uskalla täyttää noita loppuja koska varppina syön ne. HIUKAN HYVIÄ :p
 
Womb, siis et saa iPhonella lisättyä kuvaa ilman että otat sen. Minulla onnistuu. Tais vaan ekan kerran kysyä että sallitaanko kuvien käyttö. Onkohan minulla jotenkin hövelimmät yksityisyysasetukset :D
Minun tulee kyllä juu tällä padilla täällä aika paljon pyörittyä ja selailtua, vaikkei paljon tulisi kirjoitettuakaan. Mukava kuitenkin lueskella toisten ajatuksia niin täällä kuin noissa muissakin ryhmissä :)
 
Takaisin
Top