Huhtikuun mutinat

Määki käyn vahtaamassa jatkuvasti onko täällä mitään uutta :D Itellä ei vaan oo oikeen mitään järkevää sanottavaa oo ollu mihinkää nii kahtonu parhaammaks olla hilijaa :wink
Täällä on tosi aktiivinen masukki, kovasti potkii ja hyvin tuntuu potkutki. Äitiä on meinannu liitoskivut haitata työntekoa, tukivyöllä koittanu saaha helpotusta. 5 viikkoa vielä töitä!
 
Tuplavuoro tehty töissä, ehkä jalat on enemmän koetuksella kun normaalisti (varsinkii ku en ajatellu et olishan ne tukisukat olemas). Mut muutenha tuo viel meni. Ja onneks miun tilaama sauna oli lämpimänä ku tulin kotiin :Heartred no uomen viel aamuvuoro ni olis pääsiäisen vietot ohi ja hyvät rahat kerätty :wink saapiha jotain ylimäärästä säästöön ennen ku tulot tippuu..

Ihana oli lähtee muuten töihi ja tulla kotiin kun on valosaa :)
 
Jei! Laskin tässä työaamun ratoksi ja itseni motivoimiseksi että enää kahdeksan viikkoa töitä jäljellä! Ja siitäkin yksi menee reissun päällä koulutuksessa (se on jo melkein lomaa kun pääsee valmiisiin ruokapöytiin eikä tarvii itse huolehtia mistään tai olla vetovastuussa mistään, sen kun vaan ollamöllöttää ja toisinaan vähän kuuntelee). :D

Aika menee tosi nopeasti. Kohta on kesä! :) Kesän lähestymisen voi huomata jo oman äitini hössötysmäärän asteittaisesta noususta. Vielä se on ihan siedettävällä tasolla, mutta odotan pelonsekaisella jännityksellä mitä se on kuukauden päästä... :P
 
Wou. Itsellä neljä viikkoa töitä josta kokonaisia viikkoja kaks ku ens viikolla kolmen päivän koulutus ja tässä on näitä pyhäpäiviä. Sit alkaa kesäloma josta tosin yks viikko menee harjoitteluun ja muutama päivä menee koulutukseen, mutta hitto kohta on tosiaan kesä ja heinäkuu ja vauva sylissä :D jumankekka aika menee nopeasti.
 
Mmm. Mä oon kotona nuorimman kanssa mut ihan täystyöllistetty tällä poppoolla. Mut ehkä saan kotiin ystäviltä apua ennen kun laskettu koittaa
 
7 viikkoa töitä ja alkaa äitiysloma. Äkkiä meni kyl kevät. Ihan kiva, jos pystyn olla loppuun asti töissä, ni pysyy pää mukavasti kasassa :wink
 
Täälläkin 8 viikkoa töitä. Tuntuu TODELLA rankalta viikot torstain kohdalla, duunissa joka päivä JÄÄTÄVÄÄ NÄRÄSTYSTÄ joka nousee ruokatorveen jo pienestäkin ponnistelusta, pitkäaikainen istuminen aiheuttaa painetta alavatsaan ja kipeyttää nivuset..

Päivä kerrallaan! - olen päättänyt :D
 
Mua ahdistaa kesän lämmöt jo kauheasti.. Ku mun pitäis käyttää niitä tukisukkahousuja... Ihan helteillä ei kyl varmaan vaan onnistu :sad001. Jalkaparka... Pitäis jostain löytää 2-3 Halpaa maximekkoa, jos toukokuussakin on jo lämmintä (töitä 8vkoa).. Mut ne pitäis olla sopivasti peittäviä sit yläosastakin. Onkohan kaupoissa vielä semmosta kesähepenettä..?
 
Mulla äippäloma alkaa 29.5, nyt ei vaan matikkapää pelaa monta viikkoo siihen on. Musta tuntuu kans et aika mennä ihan hirveetä vauhtia, mä en osaa yhtään asennoitua et kohta on pieni nyytti sylissä. Ehkä sen tässä jossain kohtaa sisäistää, synnärillä viimeistään.. :)
 
Missy mä tilasin zalandolta maksimekon itelleni että kun säät alkaa reilusti lämpeneen ni voi sit alkaa käyttää :) tarttis muutaman lisääki mut toi ny oliki vähä spontaanisti tilattu :p

Muoks. Näytän jo nyt ihan valaalta tossa mekossa, saa nähdä sit reilun kuukauden päästä ... x)
 
Kävinpä äsken ajankuluksi liittymässä Pampers- ja Liberokerhoon:rolleyes:
 
Miä kans kuulunu molempiin jo vuodenvaihteesta, ja toi Libero on kiva siitä ku siel saat kerättyä niit merkkei jo odotusaikana vastaamalla kyselyihin :) (ja niinno, ostamalla jo vauvalle juttuja ni niistäki saa koodit) .. Pampersin omaan en oo niin paljon vielä perehtyny. :)
 
Ens viikolla alkaa työssäoppiminen. Saas nähdä kuinka jaksan, kun oon ollut niin väsynyt viimmeaikoina :sleep002 mutta sitte alkaakin kesä/äippäloma :grin
 
Mie oon liittyny ainukerhoon.. Pampersin sivuilla miuta ärsyttää suunnattomasti se että on kökösti käännetty suomeks ni ei kyl innosta liittyy.. Liberolta latasin kans sovelluksen tablettiin kuten vau.fistä mutta muuten seki on saanu jäädä kun ei sekään ole kunnolla suomeks

Ps. Miun vauvakuvia oli ainun kalenterissa pari vuotta sitten kun äiti oli laittanu niitä, se oli joku retrokalenteri :wink
 
Minulla tulee myös enemmän luettua kuin kirjoitettua tänne.. usein käväisen nopeasti vilkaisemassa mitä täällä tapahtuu muten ehdi alkaa kirjoittamaan mitään. Toki yritän välillä saada jotain tekstiä aikaiseksi :)

6 päivän työputki takana, tänään yksi vapaa ja huomenna takaisin töihin..työvuorosuunnittelulla ei kyllä tueta työssäjaksamista :sad001 pääsiäinen oli hirmu kiirettä töissä ja väsyttää ajatuskin huomisesta töihinmenosta. Mutta eihän tässä enää kauaa tarvitsisi jaksaa, näillä näkymin aloitan lomailut 27.5. :) jospa sitä sinne asti jaksaa..

Ihanaa että kevään tulo alkaa pikkuhiljaa jo näkyä.. kesä, en malta odottaa sinua.... :)
 
Nyt piti munki nöyrtyä ja eka saikkupäivä ottaa tälle raskautta. (25+1) .. justiinsa yövuorosta 11h kotiuduin ja takasi ois pitäny olla työmaalla jo 15:30. Nivusia kolottaa ja vihloo ja mahaki kovettu usiampaan otteeseen ja lonkka juonittelee :D ei tieten enää kauhian hyvää tee kuorma-auton hyttiin ja lavalle kiipeily. pomolle soittelin et hyvällä tahollakaan en 6,5h unilla tästä tilasta pelikykyseks palaudu, onneks hää ymmärsi. :)
 
Takaisin
Top