Huhtikuun mutinat

Jooh.. eilen vielä iltaa vasten sain lohduttoman itkukohtauksen kun en kykene enää "trimmaamaan" itteeni (mm. säärikarvoja jne) koska maha on niin iso etten taivu :D itkusta ei tullut loppua vaikka mies nauroi hyväntahtoisesti vieressä että hän voi trimmata minut jos se siitä on kiinni .
Alkoi itteeniki naurattaan ku itkun sai loppumaan niinkuin lapsella eli se hyytyy väkisillä kun alkaa haukotella ja väsy painaa päälle kaikesta itkusta xD

Nää on ihan mielettömiä nää puuskat! O.o

Jooh.. eilen vielä iltaa vasten sain lohduttoman itkukohtauksen kun en kykene enää "trimmaamaan" itteeni (mm. säärikarvoja jne) koska maha on niin iso etten taivu :D itkusta ei tullut loppua vaikka mies nauroi hyväntahtoisesti vieressä että hän voi trimmata minut jos se siitä on kiinni .
Alkoi itteeniki naurattaan ku itkun sai loppumaan niinkuin lapsella eli se hyytyy väkisillä kun alkaa haukotella ja väsy painaa päälle kaikesta itkusta xD

Nää on ihan mielettömiä nää puuskat! o_O

Mä laitan jalan aina vessan pytyn päälle :)

Mua ärsyttää ku kävin alakertaa höylällä trimmaamaan, oli muuten haastavaa, niin nyt on taas tuskanen sokerointi edessä. Kävi kyllä tosiaan niin työstä se taipuilu ja sokkonaki meni osa, että ihan hyvillä mielin jätän jonkun toisen työks ton karvanpoiston..:D Varpaatkin ja jalat muutenki kaipais vieläkin vähän ehostusta, en oo toista naista täällä maaperällä nähny kellä ois yhtä kamalan näköset jalat :D Ja Suomi asteikolla ne nyt menis ihan hyvin, kukaan kattois kahta kertaa :D Kulttuurieroja..

Mä en saa kenkiä jalkaan :woot: ootan aikaa jolloin voi lähteä ulos pelkissä crocseissa. Ja töihin tarttis saada kans jotkut jalkaansujautettavat. Eikä ulkovaatteet mee kohta enää päälle, en vaan suostu ostamaan enää kolmansia ulkoiluhousuja tälle talvelle. Alkais nyt se kevät jo kunnolla, vois kaivaa vaikka jotkut miehen vanhat verkkarit koirankusetusreissuille. Äiti antoi tuulitakin lainaan, kun toppatakki alkaa näyttää liian paksulta ja omat verkka/tuulitakit ei mee lähellekään kiinni :grin Huomenna neuvola, saa nähä paljonko on painoa tullut, en oo nyt kotivaa'alla käynyt laisinkaan. Vaikka tuntuu että nyt masu ei ole kasvanut niin paljon kuin ennen edellistä neuvolakäyntiä, kai sillä on sitten välillä kasvunpyrähdyksiä tai sitten sitä kasvua ei itse huomaa.

Mä en saa kenkiä jalkaan :woot: ootan aikaa jolloin voi lähteä ulos pelkissä crocseissa. Ja töihin tarttis saada kans jotkut jalkaansujautettavat. Eikä ulkovaatteet mee kohta enää päälle, en vaan suostu ostamaan enää kolmansia ulkoiluhousuja tälle talvelle. Alkais nyt se kevät jo kunnolla, vois kaivaa vaikka jotkut miehen vanhat verkkarit koirankusetusreissuille. Äiti antoi tuulitakin lainaan, kun toppatakki alkaa näyttää liian paksulta ja omat verkka/tuulitakit ei mee lähellekään kiinni :grin Huomenna neuvola, saa nähä paljonko on painoa tullut, en oo nyt kotivaa'alla käynyt laisinkaan. Vaikka tuntuu että nyt masu ei ole kasvanut niin paljon kuin ennen edellistä neuvolakäyntiä, kai sillä on sitten välillä kasvunpyrähdyksiä tai sitten sitä kasvua ei itse huomaa.

Täällä on käytetty lenkkareita jotka on umpparilla sidottu tietylle kireydelle, saa laitettua kumartumatta :D.
Ja koko alkuvuoden oon kulkenu ukon lökäreissä töissä ja vapaalla (trikoiset mammapögät on mut ne on HIRRRRVEEEET vihaan trikoota!!!! O.o ) ja viimenen takki joka on menossa joka menee kiinni, tosin nyt enää äärimmilleen pingottuen = kohta vetoketju pamahtaa paskaksi :P .. tänää oli niin lämmin päivä että sai mennä hupparissa <3

Ja joo.. logiikka kohillaan, ostin miehelle uudet lökärit että ite saan sen vanhat lökärit jalkaan :D

Mulla on tuulihousut koko ajan käytössä, vaikkeivät todellakaan mee kiiinni. Sekä vetskari että nappi rempseesti auki tuolla lenkkeilen.

Tuulihousut oo mullakaan menny enää aikoihin kiinni. Ei varmaan menny ennen raskauttakaan, krhm.... Onneksi niissä onvyölenkit, niin oon viritellu esikoisen vyön siihen kaksinkerroin, niin pysyy ees ylhäällä :laughing021

Reilu viikko töissä ja sitten pääsen hoitamaan itseäni!!! Jalat ja kaikki muukin päässyt rupsahtelemaan tässä kaiken työkiireen ja moninaisten ulottuvuus ongelmien takia.... aihettakin hoitokuuriin.. täällä on päätetty hääpäivä :)
Koskas on hääpäivä? Kohta saa jo laittaa varauspyyntöjä kirkkoihin, kun meillä syksyllä 2016 :)! Eli myös vinkkivinkkinä jos osuu noille holleille, näin ainakin on-seudulla :)

Ainii Zeni lueskelin tuolta vaaaanhoja synnytyskertomuksia, ni sinunki luin ja melkeen tippa linssissä ku oli niin yksityiskohtainen, että ihan luulin itte synnyttäväni :D! Tykkään eniten tosi tarkoista kuvauksista, siellä oli joku toinenki ku oli samoin kirjottanu :)

On muuten aika outoa, kun ajattelee että vauva on jo sellainen kilon möhkäle tuolla mahassa. Ei ihme jos välillä tuntuu iltaisin että painaa tuo maha. Ja 32cm, enää ei pitkä viivotinkaan riitä :D aiemmin se 30cm viivotin on ollu hyvä havainnollistamaan koon. :)

Mentii miehen kaa maanantaina käräjillä naimisii :D Hääyönki vietin yksin ku miehen piti palata armeijaa takasin.. "Oikeat" hääjuhlat pidetää parin vuoden päästä millon tulee sitte kaikki paikalle :)
Uuden kämpän vuokrasopimuski allekirjotettu ja pian on muutto :) Ihana olo kun elämä hymyilee! ♥

Onnea :) !!!! Ehkä ne pitsihepenet ja lemmekkäät leikit onkin kiva säästää sitte juhlien jälkeiseen hääyöhön...:D

Kiva kuulla Aubrey :) Itsekin juuri lueskelin samoja tarinoita, melkein tuli ikävä synnyttämistä :grin

Tosi tyylikästä, kuvassa ei näy kuinka über seksikkäästi tuo UUSI takki ritisee saumoistaan ja kuinka joudun vetämään mahaa sisään ettei koko laitos leviä :joyful:

Liitteet

• 2015-04-22 10.49.23.jpg
    2015-04-22 10.49.23.jpg
    455.3 KB · Katsottu: 55
Se vilä että: Onnea Minä ja maha! Ja Feliciaakin uskallan onnitella, vaikka se joidenkin mielestä tuokin epäonnea :)

Oon raskauden edetessä löytäny mitä oivallisimman keksinnön, mikä on joskus ollu mieletäni ns turhanpäiväinen ja en ole itse sellaista omistanut. Nykyään omistan ja oon kiitollinen sen keksijälle; pitkävartinen kenkälusikka. <3
Joo kyl taipuu viel vetää lenkkarit jalkaa, mut välil on päiviä ku ei huvita kumarrella ja mulla jalkapöydät kohonneet ni hankala välil saaha kenkiä jalkaan. LuottoReinotki ahistaa. :(
Mut lenkkarit ja nauhat valmiiks solmittuna + kenkälusikka = iloinen mamma. :D

Kuukaus! Olitteko suunnittelun kuitenki aikasemmin alottanu?

Takaisin