Huhtikuun mutinat

Helmimeri, ei hätää, mulla alkamas sama homma ihan heti ku oon saanu pesukoneen pestyä (hyvä syy viimein putsata nukkasihtejä myöten, aina vaan "kohta siivoon") ja vaatteet jotenkuten inventoitu ja kokojen mukaa lajiteltu laatikoihin. :) ajattelin et pesen samanvärisiä keskenään, mut ei siel oo ku muutama vaate ensipesussa, muut käytettyjä eli pestyjä jo. Tosin ä-pakkauksen vaatteet oli niin ihania että en taida ottaa riskiä et ne värjääntyis keskenää (meinasin et ne ois pessy kaikki samas koneellises)... toisaalta, mulla ois vielä noita värin-ja liankerääjä lappuja testiin odottamassa, kaveri ainaki sanoi että toimii erittäin hyvin.. :p

Saathan sinä Maiju sitä syödä, vaikka siinä joku vähäinen alkoholimäärä oliskin.. Varmaan kyllä haihtunut se alkoholi valmistuksessa :)
Kuolasin kerran Jack Daniels grillikylkeä, niin mies heti että et sinä sitä saa syödä...:D Söin.

Muoks. Join kerran vahingossa muuten 0,5% oluen, ni vitsi että lähti veto! Kestääköhän sitä alkoholii enää ollenkaan tän jälkee :D

Mä olen kyllä juonut 0,5% oluita, siis yhden kerrallaan, mutta muutamaankin otteeseen tässä raskausaikana. Testasin kyllä sellaistakin kuin 0,0%, mutta maku ei miellyttänyt, ja mietin että tuo määrä hitaasti ruuan kanssa nautittuna ei varmaankaan aiheuta mitään. Joku muu voi tietysti olla eri mieltä ja saa leimata minut huonoksi äidiksi :)
Liköörikonvehdit olen jättänyt rauhaan, vaikka niissäkin se alkoholimäärä on aika mitätön eikä niitä nyt pussitolkulla söisi kuitenkaan (paitsi että myös lempparisuklaassani Budapestissa on alkoholia - ilmankos tykkäsin niistä lapsena - :grin, no niitä on vieläkin kaapissa joulun jäljiltä...)

Jenpi, joo siitä mitään haittaa varmasti ole. Mulle maistuu ne nollatkin :) Ja nyt ku olin ihan rätti tosiaan sen "holillisen" jälkeen ni en oo uudestaa ostanu :D

Imuroin tänään ekaa kertaa pitkästä aikaa (meillä pitkään oli vaan harja plus moppi, kun ei ollu mattoja) ni hitto et olin poikki siitäki :D Kolmio kahella kylppärillä. Ja minä vielä haaveilin jos löytyis hyvän hintainen 4 huoneinen talo :D Kuka sen sitte siivoo! Nää kokolattiamatot on kyllä yksiä, antaa Anteeks ku lika tai muruset ennenkaikkea ei niin näy, mutta tietäähän sen mikä pölynkerääjä tää on. Ootteko ikinä muuten aatellu sitäkään, että kokolattiamaton päälle voi laittaa maton :D! Mies tahtoo maton, ni mikäs minä kieltää. Helpompi siitä kai on puklut pestä :p

Mukavasti on tullu ryhtikoulutusta nyt mammalle, kun vaaveroinen ujuttelee jalkoja kylkiluiden alle. Tosi kiva ku istuu ja syö :p Ei enää tuu muutenkaan paljoo telkun eessä sohvapöydältä syötyy, pakko mennä kunnon pöydän ääreen et saa happea ku syö :D

Mäkin join viime raskaudessa vahingossa ykkösoluen :wideyed: Mulla oli siis itelleni kokonaan alkotonta ja miehelle ykköstä ja purkit meni sitten sekaisin :oops: Ei kai tuosta nyt kovin suurta vahinkoa tullut, mutta ajatus edes siitä, mitähän se oli 2,5%?, ahdisti ihan tajuttomasti! Lidlin alkoholiton bisse on muuten ihan tosi hyvää! Sitä täytyykin muistaa ostaa ens kerralla lisää :)

Ahdistais itteeniki varmasti tommonen vahinko vaikkei siitä mitään varmasti seuraa :D
Kun itellä on HIRRRRVEÄT röökin himot niin mietin mielessäni että no jos yhdet henkoset kaverin sätkästä tai jos ukon vkloppuaskista yhden poltan.. sit katson alaspäin / tunnen vauvan liikkeet ja tulee kamala olo kun miettii että miten se vauva siitä röökistä kouristelis ja kärsis happivajetta :S

Mulla ei tulis mieleenkään polttaa miehen sähkötupakkaa tai oikeeta röökii vaikka kuinka paljon tekiskin mieli. 23 viikkoa ollu ilman ja edelleen tekee mieli...ja joku vielä väittää, että tää menee ohi:D mulla alkoholia ei kyllä tee mieli ja muutenkin ennen raskautta en juonu moneen kuukauteen kun ei vaan tehny enää mieli...en vaan voi ymmärtää miten se kaljan/viinin himo voi olla niin paha et pitää pullollinen/lasillinen saada vaikka olis alkoholitonta...mikä siinä on niin hyvää:o

Alkomahoolii ei kyl tee mieli täälläkään vaikka aika bilehirmu olinki ennen paksuuntumista :)
Holiton sidu on hyvää mut ei siitä erityisiä kiksejä saa, ostan limua ennemmin.. sitäkää ei tee enää oikee mieli ku tosi harvoin :o entinen limuhirmu ku olin.. on se jännä!

Mun röökihimo on jo menny unii.. Nauttien poltin röökin ja aamul herätes kauhee morkkis :D ihan ku oikeesti olisinki polttanu

Mä ainakin tykkään oluen mausta, mies tykkää ostaa mulle holittomia viinejä (=rypäle- tai omenamehua :D siis ihan puhtaasti, en tiedä miten ne sitä viiniksi on keksiny kutsuu) niin sillä niitä holittomia joskus. Ei oo mitään tekemistä alkoholihimon kanssa, en juo limppareita oikeen ollenkaan ja kuplavesi on hyvää mut välillä haluu vaihteluu.

Mä nään kanssa tupakkaunia, en oo ikinä ees polttanut :D Aina oon kyl tupakkaunia nähny, jännä. Mut nuuskasin ennen tänne Ausseihin tuloo, eli yli vuos edellisestä kulunut ja kyllä edelleen tekee mieli. Tuskin koskaan loppuu himo jos näin kauan kestäny..

Minulla kyllä tekee toisinaan siideriä mieli ja jotain drinkkejä kuten mojito tai pina colada. Niitä viime kesänä join enempi pitkästä aikaa, kun kreikan reissulla pääsin taas niiden makuun. Pitäis koittaa etsiä kesäksi jotkut holittomat versiot noista kun ne vaan on niin hyviä kesäkuumalla.

Mulla ei tulis mieleenkään polttaa miehen sähkötupakkaa tai oikeeta röökii vaikka kuinka paljon tekiskin mieli. 23 viikkoa ollu ilman ja edelleen tekee mieli...ja joku vielä väittää, että tää menee ohi:D mulla alkoholia ei kyllä tee mieli ja muutenkin ennen raskautta en juonu moneen kuukauteen kun ei vaan tehny enää mieli...en vaan voi ymmärtää miten se kaljan/viinin himo voi olla niin paha et pitää pullollinen/lasillinen saada vaikka olis alkoholitonta...mikä siinä on niin hyvää:o
Se on vähän sama ku en voi ite ymmärtää mite joku voi himoita jotai sellasta p*skaa ku rööki, maku, haju jne. Joskus oon siivonnu kämppää missä se oksettava kellanruskea terva oli seinis ja ikkunoissa ja se haju ku se rupes valuu pesuaineiden myötä..
Viinit ja siideri vaan on hyvän makuisia, nii miks niitä ei sit ihan samalla tavalla vois tehdä mieli ku sitä röökii mikä tuhoaa omat plus muiden keuhkot ja maapallonki vielä hakkuiden takia ;) ? Noh onneks kaupast löytyy alkoholitonta..
Ps. Elkää nyt provosoituko tästä

tuo tupakka on kyllä jännä, sitä tekee ihan tosi harvoin mieli siihen nähden että 10v poltti ja seinään lopetin plussattua. ihan ehkä 2-3 kertaa tullut olo että tekis mieli käydä, eikä oo ollut edes mitään pipo kiristää- tilanteita. Tänään alkoi kesäloma, jeppisjee!!!, aurinko paistaa terassille ja koko mökki siivottu oikeen perusteellisesti, nyt olisi Niiin ihana ottaa yksi jääkylmä huurteinen ja mennä istuksiin sen kanssa aurinkoon. ei ole varsinaisesti makua himo, vaan sitä 1-2 oluen etenkin auringossa ulkona tuomaa ihanaa rentoutusta... humalaa ei ole kyllä ikävä lainkaan, etenkin kun miehen palautumisia seurannut kun hän on muutamana viikonloppuna ollut kavereiden kanssa menossa :P

Kyllähän ne lehmän pierutki ohentaa otsonikerrosta :D windyn kans samoilla linjoilla, terdelle tekee mieli varsinki sit ku ilmat on sen mukaiset :P noh ajattelin mennäkkin ja juoda jääkylmää kolaa <3 toki missä seurueessa ikinä olenkin menossa, aion ilmoittaa jo heti etukäteen että kuskin hommia en tee (alle 50 euron) :D

Mä kans lopetin kun seinään sauhuttelun kun testi näytti plussaa. Välillä kyllä tekee mieli kun on kahvia juonu, mutta kyllä unohtuukin samoin tein. Ja välillä kyllä tekee mieli siideriä tai viiniä, oi kun ois mahtavaa päästä miehen kans ulos syömään hyvin ja juomaan pari lasia viiniä.. Mutta kerkiäähän tuota. :)

joo lyydia, mä pesin ne äpn samassa ja eiipä värjääntyny mikkää :) oliks 8 konetta yhteensä huhheii : D vaatetta löytyy

Joo sitä kyl kaipailee välillä et voi lasillisen parin ääressä jutella ja viettää aikaa.. No loppu kesästä sitte :)

Mie lopetin röökin polton seinään kun rupesin esikoista oottamaan (eli öö 11/12), enkä sen jälkeen oo sauhujakaan ottanu, kun imetin tän raskauden aikana vielä. Mutta eipä tuo tupakinhimo oo mihinkään hävinny. Elättelen toiveita, että se häviää siihen mennessä, kun on edessä tän seuraavan imetyksen lopetus, ettei miulle jää ns. mahollisuutta alottaa uudestaan..

Mulle kyllä viinilasillinen maistuisi. Maun ja sen yhden lasillisen tuoman rentoutumisen takia. Humalaa en todellakaan kaipaa. No, ehtiihän sitä vielä.

Lopetin röökaamisen viikkoa ennen plussaamista, plussa tuli just oivaan väliin ton tupakoinnin lopettamisen suhteen ku sit oli vaan pakko olla ilman röökii. Päivääkää ei oo kaduttan päätös olla ilman, mutta kyllä sitä mieli tekee. Viimeksi tänää ku istuttii kaverin terassilla ilta-auringon viel lämmittäessä ja huomisii bileit järjestelles. :) kaveri ku sytytti röökin ni meinasin epähuomios sanoo et heittäskö mulle yhen, sit tajusin mitä ajattelin. :D monta kertaa ajatellu et sit joskus kuinka kiva istuu kesäiltaa kotirappusilla ihan rauhassa, muksu hoidossa ja itellä muutama kylmä siideri ja röökiä, ja vaa fiilistelis tos ulkosal. Sit tajuaa et joku ei vaa kuulu kuvaan, se tupakka. Nyt ku oltu jo niin kauan ilman ni sitä vois sitte jatkaa ihan elämän loppuun saakka. :)

Mä join yks päivä pullolisen alkoholitonta kuoharia ja tuntu oikeesti ku olis ollu kännissä sen jälkeen :DDD

Hei! Kuulkaas me ruvettiin miehen kans tänään miettimään et mitäs kaikkee yhteistä tekemistä sitä kehittelis ennen vauvan syntymää.. ? Mitä "ei voi" enää sit tehdä? No listalle nyt pääs ainakin: risteily, leffa, ravintola. Mitäs te ootte miettiny, vai onko tullu muille mieleen? Mulle iski tänään ku salama kirkkaalta taivaalta ajatus et hitto enää reilu 3kk aikaa olla kaksin.

Takaisin