maminka
Puuhakas puhuja
Maydaylle onnea uuteen kotiin :)
Rominnalle tervetulooo! :)
itte en oo ny kirjotellu ku mulla on tökkiny ja sekoillu tää vaun sivusto monta päivää :S nytki kesti 5min ladata tätä sivua mutta nyt päätin antaa kuulua itestäni välillä :D
Mulla oli eilen taas neuvola ja hyvin oli kaikki.Oikein mahtivilkas pikkumiäs tuolla masussa taitaa olla! :D tai tyttö.. nii..mulla on niiiin vahva tunne pojasta ett en osaa edes ajatella tän olevan tyttö :DD Anto oikee kovasti monoo doppleriin!neukkaki alko nauraan ku tuli niin hassui ääniä sieltä :DD <3
Illalla menin siskolle kummityttöö hoitaan ja ku se oli unilla nii menin sit pötkölleen sohvalle. Yhtäkkiä alko aivan uskomaton meno vattassa :D tuli ihan kunnolla ja kovaa potkuja niin että käsillekki tuntu iskevästi :,) pitkät pätkät se siinä monotteli menemään<3 vattaki jo näky liikkuvan potkuista! oli kyll ihan mahti-ilta kun sai noita liikkeitä nyt noin paljo kertalaakilla tuntee<3
Rominnalle tervetulooo! :)
itte en oo ny kirjotellu ku mulla on tökkiny ja sekoillu tää vaun sivusto monta päivää :S nytki kesti 5min ladata tätä sivua mutta nyt päätin antaa kuulua itestäni välillä :D
Mulla oli eilen taas neuvola ja hyvin oli kaikki.Oikein mahtivilkas pikkumiäs tuolla masussa taitaa olla! :D tai tyttö.. nii..mulla on niiiin vahva tunne pojasta ett en osaa edes ajatella tän olevan tyttö :DD Anto oikee kovasti monoo doppleriin!neukkaki alko nauraan ku tuli niin hassui ääniä sieltä :DD <3
Illalla menin siskolle kummityttöö hoitaan ja ku se oli unilla nii menin sit pötkölleen sohvalle. Yhtäkkiä alko aivan uskomaton meno vattassa :D tuli ihan kunnolla ja kovaa potkuja niin että käsillekki tuntu iskevästi :,) pitkät pätkät se siinä monotteli menemään<3 vattaki jo näky liikkuvan potkuista! oli kyll ihan mahti-ilta kun sai noita liikkeitä nyt noin paljo kertalaakilla tuntee<3
Onneks se on yleensä semmonen ihanuus et se lähtee yhtä nopeesti ku on tullukki :) Nyt alkaa jo elämä voittaa, ja pystyin jopa syömään muutaki ku banaania ja jogurttia :)

Viime viikolla alkoi todella liikkeet tuntua, ensin ajattelin kuvittelevani, mutta kyllä ne ihan oikeita potkuja tuntuu olevan
Mutta kait se sieltä ilmestyy...
Sit selitin sille kaikki mitä oon omankin Th:n kanssa puhunu että nyt
vasta pahoinvoinnit alkanu loppumaan enkä oo sen takia syöny niin paljon
kun normaalisti kun on jääny kaikki ylimääräset herkut tms. pois. Sit
se käski mut vaa'alle ja pikkusen oli tullu lisää viime neuvolan jälkeen
niin anto sen asian olla. Sit se sano että "Mä laitan sulle lähetteen
klamydia-testiin." Kysyin, että miks ihmeessä ja se vaan sano että
varmuuden vuoks. En tiedä oonko outo, mutta tunsin itteni jotenki tosi
loukatuks!? Kolme vuotta oltu nyt miehen kanssa yhdessä ja kaksi vuotta
siitä naimisissa ja yks lapsi jo niin ajatteleeko se, että kun on nuori
niin paneskelee jokaisen vastaantulijan kanssa...?