Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli kotiin babyboxin osoitelähteellä 4€ alennus aikuisten lipusta verkkokaupassa. "Koodilla LAPSI2015 hinta 9.4. asti 11€ ja messujen aikana 14€."
shop.messukeskus.com

Suksu tuliko sulla toi postissa vai s.postiin? :o mulla ei oo tollasia näkynykkää :D

Ihan postissa. Ja on siitä nyt joku hetki aikaa. Laitoin talteen, kun mietin jos menis.. En vaan kykene :( Mutta jos joku on menossa, niin ostakaa ihmeessä liput netistä tolla koodilla (jos ei oo muita aleja/vapareita).

Ja hei mulle tuli joku meili, kai messuklubilta, että huomiseen asti saa 2 aikuisten lippua yhden hinnalla PERJANTAILLE kun tilaa netistä etukäteen :) joku koodi siinä kai oli millä sen saa...
E: se olikin kaksi aikuista kahdellakympillä!

Muokattu viimeksi:
Mua eilen ihan supisteli ku olin niin innoissani ja jännittynyt :excited001 Ku ollaan pari viikkoa jännityksellä odotettu meidän kylpyhuoneen kohtaloa. Eilen sitten alkoi tapahtua kun saatiin tieto että taloyhtiö korjauttaa lattian, kohta tuli jo tekninen isännöitsijä ja urakoitsija katsomaan kylppäriä ja samalla suunniteltiin että jos me omasta pussista laitettaisiin seinätkin kuntoon ja miten se natsaa mahdollisen 5v päästä tulevan putkirempan kanssa. Homma eskaloitui jo niin tehokkaasti että huomenaamuna tullaan teippaamaan kodinhoitohuone umpeen ja alkaa kylppärin purkutyöt, huiiiii!:Heartpink Pitää tänään tyhjentää kodinhoitohuoneesta irtokamat ja käydä vikaa kertaa ties miten pitkään aikaan suihkussa ja pestä pyykit pois :laughing5 Onneksi meillä on erillinen wc!

Tekis hurjasti mieli touhottaa koko ajan! Istuttiin eilen koko perhe kylppärin lattialla (esikoinen kylpyammeessaan autuaan tietämättömänä mitä kohta tapahtuu:duckie) ja pohdittiin että mihin tulee suihku, mihin tulee pyyhekuivain, mihin tulee lavuaari, otetaanko kylpyhuoneenkin puolelle pesukoneliitäntä, otetaanko lasiseinää vai minkälaista.... Katoin jopa paljon maksais kylpyamme, mulla oli vuosia sitten vuokrakämpässä amme+normisuihku sen päällä ja se oli kyllä ihana, tykkäsin. Mut kerkee sitä miettiä sit myöhemminkin :rolleyes:

Kiva varmaan huomenna olla täällä kotona kuulosuojaimet korvilla :nailbiting: Suurin meteli se huomenna on ku kaikki pistetään matalaksi. Mä aion kyllä olla tarkkaan kattomassa kun ne tuon kaamean mummosuihkukaapin pistää pihalle :grin Se on ollut niin suuri vihan lähde meille koko tän lyhyen ajan ku ollaan tässä asuttu.

PS.
Kaksi aikuista Lapsimessuille kahdellakympillä pe 10.4.
Etu koskee aikuisten perjantailippuja, jotka ostetaan verkkokaupasta viimeistään torstaina 9.4. Verkkokaupassa syötä Lapsimessujen perjantailipun kohdalle 2 kpl lippuja ja paina ”Osta”-nappulaa. Siirryttyäsi ostoskorista kassalle syötä alennuskoodi MESSUILLE sille varattuun ruutuun ja aktivoi koodi. Mikäli ostat samalla useampia lippuja, ylimääräiset liput ovat normaalihintaisia (15 euroa / kpl).

Kaikki muut verkkokauppaedut voimassa vielä to 9.4.
Tulit sitten messuille yksin tai porukalla – muistathan, että pääset paikalle joka tapauksessa edullisemmin, kun ostat lippusi verkkokaupastamme viimeistään torstaina.

Muokattu viimeksi:
Millaisia tukivöitä teillä on käytössä? Mulla normaali housukoko sen 38, mutta mahahan on jo valtava. Mietin nyt mikä olisi sellainen helppokäyttöinen ja tukisi hyvin?

Onko muilla näillä viikoilla pahoinvointia/kuvotusta? Mulla alkanu varmaan viikko takaperin semmonen pikkunen ärsyttävä kuvotus ainaki osan päivästä. Sunnuntaina oksensin ku oli niin huono olo.

Faada, minulla on Anitan tukivyö kokoa S. Olen normaalisti ollut myös kokoa 38 ja vielä tuo vyö menee, vaikka välillä ehkä kaipaisi jo kokoa isompaa. Kannattaa käydä vaikka sovittamassa jossain liikkeessä, jos epäilyttää yhtään. Käytettynä saa edullisemmin. :)

Iltsu, tänään viimeksi oksensin puolet aamupalasta ylös. Minulla johtuu ainakin ihan vain siitä, että vauvat painavat mahalaukkua niin valtavasti jo, että se aiheuttaa tuota pahoinvointia ja oksentelua.

Täälläkin yksi meritautinen :depressed: Mut alkuraskauteen verrattuna tämä on pieni kiusa :grin

Iltsu, täällä kans ollut kuvotusta vaihtelevasti pari viikkoa.

Lähinnä se tulee tuossa klo 16 aikoihin, oon pohtinut et kun ruoasta on silloin ollut joku +4 h ja välipala kevyt, että johtuis siitä, liian "pitkästä" paastosta mulle :D

Täällä oksennetaan myös satunnaisesti. Viimeksi eilen, mutta sama kuin Eeveillä eli onneksi tätä ei voi edes verrata siihen pahimpaan kuvotusvaiheeseen. :thumleft

Mulla vaikuttaa pahoinvointiin se et kuinka hyvin saan nukuttua. Selkeesti närästys ja oksetus kaverina jos monta yötä menny valvoessa.

Ei kuvota. Ei oo yhdessäkään raskaudessa kuvottanu muuta kuin silloin alussa.

Mulla carriwellin tukivyö olemassa mut en vielä ole käyttäny kun yhesti. Musta se on ehkä vähän turha, tai siis semmonen ohut. En taida viitsiä hommata parempaa. Mulla kyllä on selän kanssa joskus ollu ongelmia mut aika kumma että raskauksien aikana se ei ole vaivannut :)

Ja hitto ku alkanu ahistaa tää hitaasti kuluva aika. Olis jo prkl ees semmoset kelit että sais olla vaan pihalla. Nytkin tuulee niin että tukka lähtee päästä ni mitenkä tuolla taaperon kanssa olet. Tuulihan vie pojan mennessään

Ois kiva, kun noita messuja järkättäis muuallakin kuin pk-seudulla. Ei täältä viitti lähtee niin vain ajelemaan, pelkkiin polttoaineisiin menee rahaa ihan kiitettävästi plus liput ja muu oleminen sit siellä. Ja ku melkee täytys jo yöksi jäädä.

Eli toi kuvotus on sit aika normaalia. Mä jo oon miettiny kaikenlaista et pitääkö mun lähtee synnyttää tms. Ja nyt jotenki jatkuvasti semmonen olo et millohhan mulla lapsiveet tulee. Jotenki ihan epätodellinen olo ku ensin makaat osastolla ettei kovin aikasi syntys ja nyt kuitenki on "hyvä" tilanne eikä minkäälaisia merkkejä et pieni pitkään aikaan vielä syntyis. Hyvähän se pienen kannalta on, itellä vaan alkaa kypsyttää tää ootus ja tuntuu et ei se taija syntyy koskaa ja mulla vaan jatkuu ja jatkuu tää sama olotila hamaan tulevaisuuteen. Sori ku valitan, välillä vaan turhauttaa aika paljo kaikki.

Sais kyllä joo olla noi lapsimessut vaikka keskellä Suomea. Just käytiin Helsingissä niin en jaksa uudelleen lähteä enkä kyllä edes pääsis kun oon töissä :(

Mulla iltsu samoja fiiliksiä ku nyt vaikka supistellu ajoittain paljonkin niin kohdun suulla ei muutoksia. Toki nyt sit lisää pelkoo syntymästä toi blokki. Mutta välillä tuntuu että ei nää täältä silti oo tulossa ennen 37-38 viikkoo.

Takaisin