Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on kyllä kans mies ottanu osansa raskauskiloista, varsinkin nyt ku oon ottanu koirien lenkityksen pääosin omaks hommakseni, ja se syö yksin kaikki herkut, kun mä tarkkailen sokereita. Paitsi nyt pääsiäisenä, tuntuu et vauva on varmaa sokerikuorrutettu tän viikonlopun jälkee.. oikee ikävä sitä kamalaa rahkaa :D

Meillä on mies yhtä hyvässä ja komeassa kunnossa kuin ennenkin. Urheilee aktiivisesti ja ammattinsa puolesta on hyvä olla hyvässä kuosissa, henkisesti ja fyysisesti. Molempiin auttaa liikunta ja muutoinkin terveelliset elämäntavat :) Itse olen nyt alkanut kerätä tätä painoa, kaikki tosin onneksi taitaa olla mahan kohdalla! Just kävi vieraita ja kun oon aikalailla koko Pääsiäisen ajan ollut vähillä herkuilla niin nyt söin koko tuliasisuklaalevyn!!!! Ehehee... ei sillä herkut tahtoo yleensäkin maistua, mut oon koittanut hiukan nyt rajoittaa..

Onkos moni menossa tulevana viikonloppuna Helsinkiin lapsimessuille? Me ajateltiin lähtee lauantaina ajeleen sinne :)

Me mennään käymään, luultavasti jo perjantaina :)

Ja mitä tulee miehen suhteen niin sille on kyllä päässyt kertymään jo hyvin raskaus kiloja :D eipähän ole sanomassa minun rkiloista mitään :D

Jossain vaiheessa olin vielä sitä mieltä, että mennään sinne lepsimessuille, mutta ei pysty enää istumaan niin pitkään autossa ja unohdin ihan täysin, että ovat nyt. Joku toinen kerta sitten. :)

Mä en ees muistanut että tuollaiset on tulossa. OLisi voinut vaikka lähteäkin, jos ois ottanut suunnitelmissa huomioon.. mies on kyllä vkonlopun töissä enkä yksin kyllä jaksa lähtee noin kauas.

Meillä jää väliin messut. Matkan ja kipujen vuoksi. Olis kyllä mielenkiintoista mennä :)

Hmmpf.. Enpä olis halunnutkaan mennä töihin.. Tänään siis kotona hoitamassa keskimmäistä. Itkeskeli yöllä ja nyt aamulla valitti päänsärkyä.. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä seuraa. Tuleeko kunnolla kipeeksi vai auttaako, että ei tarvitse mennä päiväkotiin :D Olin vaan ajatellut mennä tänään avoimeen neuvolaan.. No, kuulostelen omaa oloa vielä tänään ja laitan vaikka illalla neuvolan tädille viestiä.

Meillä jää lapsimessut väliin kun on koko viikonloppu jo täynnä ohjelmaa. Olis ollu kiva mennä! Osaako joku sanoa, voiko verenpaine olla liian alhainen? Mulla on ollu raskausajan vähän tavallista alempi, mikä neuvolan mukaan normaalia. Mutta nyt esim. eilen kun mitattiin niin tuli 90/50 ja 88/51 nii tuntu vaan kauheen alhaselta.

Meillä vielä pohditaan lapsimessuille menoa, mun jaksaminen on vähän kiven alla, ens vuonna sit jos ei nyt jaksa. Käytiin useasti ku likat oli pieniä.:cat:
Ja mitä miehistä ollu puhetta, niin mun ihana mies joka heikkona suklaaseen, mutta mikään ei kropassa näy on saanut raskaus kiloja ja raskaus mahan.
Ite ajatellu et otan itseäni niskasta kiinni vauvan syntymän jälkee ja käyn paljon kävelee vaunujen kans.

unihelmi, ai kauhia kun on matalat. Multa varmaan lähtis taju noilla paineilla. :wideyed:

Unihelmi, nyt salmiakkia syömään ja semmosta mikä nostaa paineita. Mulla kans heittäis päässä jos ois tollaset paineet, välillä ku on ni en pysty kyllä tekee mitää ku pitää melkeen seiniä myöten kävellä et pysyy pystyssä. Vaikka, parempi matalat ku korkeet jos niistä matalista ei oo voinnille merkitystä.

Lapsimessuille menijät! Tulihan teille se alennuskuponki (oisko ollut babyboxin kautta)?

Viime vuonna kävi ihan sikahyvä tuuri kun mentiin, saatiin ilmaiset liput siinä messukeskuksen edessä ku jollain oli niitä kutsulippuja joille ei ollut ottajaa :smiley-bounce013 Mulla on itellänikin aina joskus ilmaisia lippuja Kevätmessuille ja oon niitä sit antanu kanssa portilla jos ei kenellekään tutulle ole saanut tyrkättyä.

Takaisin