Huhtikuun huohotukset

Ultsi

Varmaotteinen viestittelijä
Kesäkuunmammat 2015
Kohtahan se on jo naiset huhtikuu :). Monilla elämä on melkosta huohottamista kun vauveli(t) alkaa olla jo niin isoja et keuhkot ei meinaa mahtua toimimaan tehokkaasti. Toiset huohottelee ku allergiakausi alkaa einä henki meinaa sen takia kulkee kunnolla.

Ihan uskomatonta sekin että osalla alkaa tässä kuussa äippälomat :) ja epäilet et ensimmäiset vauvelit pukkaa ittesä pihalle tässä kuussa.

Naiset, nautitaan auringosta ja ihanista ilmoista! Toivotaan et neki jotka joutuu makoilee osastolla tai kotona ni pääsis välillä haukkaa niin ihanan raitista ilimaa :). Oikeen ihanaa pääsiäistä ja kevättä teille ihanaiset! :Heartred
 
Onko meillä muita vaihtoehtoja kuin jaksaa mahoja? :D

Ihanat ilmat voisivat kyllä jatkua ja sateet pysyä poissa. Pikku pakkanenkaan ei haittaa, kun koiran tassut pysyvät kuivina ja hiekan määrä minimissä sisätiloissa. Ylimääräistä siivoamista tähän hätäkkään ei kyllä enää kaivata yhtään.

Pääsiäisenä karkaamme mökille (mies tosin joutuu tulemaan viikonlopuksi töihin) ja saan vain olla ja nauttia. Koirakin saa juosta pihalla koko päivän niin halutessaan. Ihanaa!
 
Pääsiäisenä mulla ilon hetki kun saan käydä pyörätuolissa istuen kanttiinissa ja samalla kyllä passitan käyttämään sekunnin ulkoilmaa haukkaamassa. Tämä edellyttää sitä että ens viikon ultrassa kaikki ennallaan ja kohdun suulla ei ole tapahtunut muutoksia. :)

Kevät tulee ja linnut laulelee jo. :)
 
Vaikea ajatella elävänsä monta viikkoa vain sisätiloissa, mutta niinhän sinä olet Jetsoni joutunut olemaan. Saatko raitista ilmaa edes ikkunasta tai muuten siellä? Toivottavasti saisit käydä piipahtamassa pihalla. :) Tietysti jo pelkkä huoneesta poistuminen voi piristää kummasti!
 
Miulla on viherrakentajana kevään paras tapahtuma ollut aina Kevätmessut, jotka on nyt viikonloppuna ja ekaa kertaa vuosiin en pääse! Miun jokakesäinen työnantajafirma vieläpä rakentaa yhden niistä yleiskoristelu-alueista ni kyllä surettaa maata täällä kotona. Onneksi voi facebookista katsella kuvia :)
 
Nyt vaan Jetsoni koitat jaksaa ottaa rauhallisesti ja komennat paikkoja pysymään ennallaan ni pääset sinne kanttiiniin! :). Siinä avaautuu ihan uus maailma ku pääsee pois huoneesta ja vielä osastoltaki!! Ja vielä jos ulos pääsee ni voi herkku! :). Ouksissa siinä kanttiinin ulko-oven eessä porukla tupakoi ni ei siinä paljo raitista ilmaa saanu ku itekki siellä sillon yks päivä sain käydä :sad001 :)
 
Ikkuna mulla auki ympäri vuorokauden ku tuntuu että tästä kopperosta loppuu muuten happi. :D Niin oon komentanukki ku tahtois päästä jo muuallakin käymään ku vaan suihkussa ja lääkärillä. :D
 
Onneksi Jetsoni ei ole vielä kesähelteet, noi laitokset on silloin super tukalia paikkoja!

Miten Harmonyn päivä on mennyt?

Me koristeltiin tänään isomman tytön kanssa pajunoksat ja tein synttärikakun lauantain juhlia varten :)
 
Hurjan airobinen emäntä!! :woot:
Toi tuon kokoluokan mahan kanssa heiluminen näytti tosi hurjalta, mut ei kai siinä mitään kun hallitsee kroppansa noin :)
 
Tsemppiä Jetsoni, kyllä se kanttiinireissu vielä koittaa! Pitkän osastomakuun aikana/jälkeen tuohan on ihan suuri seikkailu :) nm.itse ihan ihmeissäni, kun lähdin osastolta tiistaina. En ollut käynyt kuin päiväsalissa muutaman kerran, muuten vaan vessassa ja suihkussa. Ulkona näyttää niin keväiseltä, että kieltämättä houkuttelis mennä pihalle hommiin...mut ei, sohvalla jatkettava makoilua kärsivällisesti. Kesällä sitten voi kuntoutua pihahommien parissa :)
 
No minä oon viiden viikon aikana poistunu kerran osaston ulkopuolelle sängyllä siirrettynä vatsan uähän ja sit pyörätuolilla matkustanu lääkärin huoneeseen ja suihkuun et paljoo en oo ees tätä sairaalaa nähny. Oon varmaan ku ukko tunkiolla jos yksin pitäs tonne lähtee liikkumaan. :D
 
Kyllä joku sinut ulko-ovella pysäyttää, jos eksyt. Ja onneksi on se ranneke. Osaavat palauttaa oikeaan paikkaan. Jos ja kun saat vähän siellä alkaa liikkua.. :)
 
Kiukutteleeko jollain muulla puhelimen sovellus? selaimen kautta pääsee kyllä foorumille, mutta sovellus herjaa, että käyttäjätunnusta ei ole olemassa.
 
Joo mä en ole eilisestä aamusta alkaen päässyt 'omille sivuille' ja nyt en pääse edes vau.fi etusivulle...foorum kyllä toimii normaalisti
 
Onneksi ne osaa ohjata jos eksyy. :D Jos ees pääsee poistumaan täältä osastolta. :D
Mulla sovellus väittää joka lauantai aamu että tunnusta ei ole olemassa. Mut sit puolenpäivän jälkeen toimii ihan normaalisti. :D
 
Onkohan se vain joku esto, että humalaiset tai siitä selviävät naiset eivät käy kirjoittamassa mitään tyhmää tänne? :D
 
Takaisin
Top