HUHTIKUUN hulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja amanita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä täällä taas veljesten emännät kaikki ootetaan :) meille tulee esikoinen ja kaks muuta oottaa pikkukakkosia toinen saa kesäkuussa ja toinen syyskuussa heillä esikoisillakin on pieni ikäero :) ystävä sai toisen tammikuussa joka on mun kummipoika <3 Tänään toisen veljen emännän mielen pahotin vissiin puhumalla hänen pesänrakennus puuhistaan anopille :/

Mulla on kanssa siis samaan aikaan odottamssa koulukaveri ja sitten kaksi kaveria saa syys-lokakuun vaihteessa esikoisensa. Muita ei tällä haavaa ole vielä tiedossa. Yksistä odottelen että koska saavat uuden plussan, kun heil oli alkuvuodesta kkm :/

huomenta!! yöunta takana 0h, supistellu nyt aamukuudesta tai viidestä niin ettei pysty nukkuun.

ei ärsyttäis kivut, jos tietäis et nyt se tulee ulos, mutta tiiän et vaan väsymys aiheuttaa. antaisvat mun siis nukkua!! onneks mies on vapaapäivällä ja viä vei lapset hoitoon, ei ois pystyny.

Meidän lähipiirissä on odoteltu paljonkin, yksi ystävä sai vauvan tammikuussa, toinen helmikuussa, kolmas nyt huhtikuun alussa. Serkkuni odottaa toista lastaan, joka olisi tulossa kesäkuussa ja yksi ystäväni saa esikoisensa lokakuussa. :)

Sympatiaa kaikille unettomille! Tähän asti olen nukkunut hyvin, mutta näköjään täydellisten unten aika on ohi... Illalla tuli muutamia kipeämpiä supistuksia ja alaselkää ja pakaroita jomotteli. Sain kuitenkin 7h nukutuksi, mutta silti tuntuu pöhelöltä ja päätä meinaa särkeä.

Mamma cantante, se oli oikeesti tosi ahdistavaa mennä palauttaan avaimet sillon, kun minäkin olin ollu jo siinä saikulla ennen äippälomaa ja niin jo ajatukset jossain ihan muualla kuin töissä :p

Mulla oppariseminaari takana, jeejee! Selvitty siitäkin sitten. Enää muutamat korjailut tekstiversioon ja sen palautus ja se oli sitten siinä. Tai noh, meikäläinenhän palaa opintojen pariin ens keväänä, mut siihen asti vaan kerään voimia ja olen vauvan kanssa ja semmosta.

On ihan epätodellinen olo, et on jo 36+0 tänää ja kolme viikkoo tästä eteenpäin ni esikoinen syntyi, tai siis viikoilla. Saas nähdä mitä tämä tuo tullessaan. En oikein pääse sisälle ajatukseen, että vauva on kohta täällä!

Noin, sain vietyä avaimet. Aika kivuttomasti meni. Sen jälkeen istuin pitkään ja hartaasti salaattilounaalla kauppakeskuksessa (ja ostin pari alennushintaista potkupukua vahingossa). Kylläpä nyt väsyttää, ihan selvästi päikkäriaika...

Melskaajalla on tapana venytellä ponnistaen jaloillaan kylkiluistani. Onneksi joustavat hyvin :grin Eilen tosin kuului mielenkiintoinen "naps" kun hän aloitti jokailtaisen joogaharjoituksensa.

Huh nyt alkaa kyllä pelottaa miten selviän kahden kanssa... Esikoinen vaatii vieläkin useimpina öinä hyssyttelyä tai muuta huomiota ja aamulla kuitenkin ponkaisee tikkana ylös ja vaatii mukaan leikkimään. Hiukan jännittää, että miten sitten jaksaa, kun on yöimettänyt sata kertaa eikä oikein nukkunut ja sitten vaan taaperon kanssa aamusta touhuamaan vauva toisessa kainalossa. Viimeeksi sain nukuttua ensimmäisen kokonaisen yöunen, kun esikko oli noin 9kk ikäinen. Että nyt vaan voimia keräämään seuraavaan koitokseen. No, kai tästä on selvinnyt joku muukin ennen mua...

Mä oon niin onnellinen siitä et näillä lapsilla on iso ikäero. Esikoinen saatiin nukkumaan täydet yöt omassa sängyssään vasta joulun alla.. Tietenkin tuo vaatii osansa huomiosta päivisin ja vauva valvottaa öisin, mutta sen kanssa on vaan elettävä. Olisi aika kamalaa jos tarttis vaipattaa kahta.. Ei olis minusta kahden pienen lapsen äidiksi...

Viisi viikkoa laskettuun ja mies sai töitä Lappeenrannasta=muutto ja gradu ennen laskettua. Hmm.. joku ei nyt ihan sovi tähän yhtälöön. Organisointitaidot koetuksella että saa kaiken hoidettua (uusi kämppä, neuvolat jne). Mielenkiintoinen toukokuu tiedossa. Toivottavasti vauva ei päätä syntyä etuajassa!

Rosmariini_, no nyt on kyllä aikas hulinaa tiedossa! Paljon tsemppiä ja voimia koitokseen.

Rupee vissiin masutyypillä oleen ahdasta, kun vaihtelee asentoaan niin tiuhaan. Illalla änkes ittensä ensin ihan tonne oikealle, sitten kohta oli taas keskellä ja hetken päästä punkes vasemmalle. Maha sai monia omituisia muotoja :) Nytkin heiluu ees taas, vaikka normaalisti on sellainen iltaheiluja... ehkäpä hän sieltä pian sitten saapuu, kun noin kovasti jo menottais :joyful:

Melkosen huvittavan näköstä kun koko maha heiluu ku tyyppi punkee itteensä joka suuntaan :D Mulla kallistaa enemmän oikeelle koko ajan, neuvolantätikin sano että vasemmalla on ihan "tyhjää" :D

Takaisin