HUHTIKUUN hulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja amanita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea pikkuisesta!

Mä oon siinä käsityksessä et jos se agalactia bakteeri on nega niin senon voimassa vaan 2 viikkoa, jos se on positiivinen ni siitä ei pääse millään eroon raskauden sikana. Mulla todettiin viikolla 30 bakteerin olemassaolo ku alko tulemaan kivuliaita supistuksia ja paikat avautumaan.

Tänään on 34+1 ja kaveri on laskeutunut nyt viikon verran tonne ihan alas. Sf mitta ei vielä oo laskussa mut kaverin pää on neuvolan mukaan jo ihan alhaalla...plus mulla on itteläni välillä sellanen olo et olis keilapallo persauksissa

Onnea pikkuisesta!

Vaalipäivä!! En ala propagoimaan puolueeni puolesta, mutta muistakaa käydä raskaushöyryissänne ja vauvakuplassannekin äänestämässä, niin saadaan rakennettua parempi huominen meidän pienille (mitä se kenenkin näkökulmasta sitten onkin) :) Mua jännittää jo nyt! Pitkä päivä edessä, kun pitäisi jaksaa iltapäivällä sukulaislasten synttärihulinoita ja sitten istua vielä iltaa baarissa vaalivalvojaisissa.. Toivottavasti saan nukuttua kotimatkalla päiväunet autossa.. Vielä meni muuten mukavasti parin tunnin ajomatka, vatsa ei pahemmin ahdistanut, vaikka ajoin itse (mies sitten kotiin, en ajatellut ratissa torkkua!), joten asentoa ei voinut kovasti vaihdella.

Juu, äänestämään kaikki te jotka ette ole vielä äänestäneet! Mä tässä odotan miestä bodyjen ostoreissulta (bongasin fb kirpparilla taas hyvät kaupat ;) ) ja koitan saada esikoisen pukemaan päällensä ni päästään äänestämään. Oma mies ehdokkaana ni ei tartte miettiä ketä äänestää :D Ja on viel sopivassa puolueessakin. Mulla vaalivalvojaiset tapahtuu ihan kotosalla kutimet kädessä ja mies on sitten tuolla oman tiiminsä kanssa paikallisessa ravintolassa jännittämässä tuloksia.

Kiitos onnitteluista ja tykkäyksistä. Mamma Cantante, ei ihme, jos meni ohi, kun olen tainnut kertoa tarinamme vain tuolla salaisten ryhmässä. Nyt tuli jaettua tämä viesti täällä yleisten puolella.
Koettakaahan muutkin jaksaa kaikki raskaushuolet ja murheet, ne palkitaan siinä vaiheessa, kun vauva on sylissä.

Kiitos eo...viela 20 paivaa jos jaksais (laskettuun aikaan siis) en edes pysty kuvittelee et menis yliaikaa...toivon kovasti ettei menis..taa on ollu tosi raskasta ja muuten kiitos kaikille on ollu kiva lukee kaikkee (eli stalkkaa) haha ..no eii.. ja saanu paljon tietoo (eka lapsi tulos) makannu sairaalas toosi pitkaan. Nyt sentaan olen kotona vihdoinkin. Voi kun jo syntyisi. Osaisko joku fiksu kertoo miten saisin laitettuu taha oman nimeni...toi kyfi on tosi hassu :)

Mulla on jotenki semmonen fiilis taas et tää haluu muhia tolla vielä lasketun jälkeenki toivottavasti ei tarvii starttipilottia käyttää :) Äänestämässä kävin ja ruokaa odottelen :) Tunnin päästä mennää tuttava perheen pojan 4v päiville :)

En ole hakenut salaisten puolelle. Onko siellä enemmänkin keskustelua mitä täällä yleisellä puolella?

Mulla on näpertelypäivä. Siis tyyliin kaikki pienet asiat esille ja järjestykseen. Nyt mm. hoitotarvikkeet paikoillaan topsyjä ja vanulappuja myöten. Ehkä muutaman harson voisi vielä tilata. Ja maailmalta tulossa kesävaatteita. Tajusin, että kesäksi lyhythihaisempaakin voisi vauvalla olla. Harmi ettei vuokrasänky ole vielä tullut, pääsisi laittamaan senkin valmiiksi.

Jotenkin hermostuttaa tämä loppuaika. Kun ei juurikaan tekemistä. Kotikin iskussa, muutama ikkuna pesemättä. Maha alkaa olla tiellä siinäkin hommassa.

Tuolta oikealta ylhäältä oman nimimerkin alta (postilaatikon vierestä) löytyy "omat tiedot", jonka alta sitten "vaihda nimimerkki" :).

Mäkään en ole jaksanut hakeutua salaiselle puolelle, no jospa emme jää paljosta paitsi :rolleyes:
Me päätettiin lähteäkin jo tänään toiselle paikkakunnalla kun huomenna on se lääkäriaika, eipähän tarvi stressipäänä aamulla ajella. Milloinhan alkaa jännittää :wideyed:

En mäkää siellä salaisella puolella ole, en nähnyt tarpeelliseks silloin alussa kun olin niin epäuskoinen koko raskauden suhteen ja sit kun olisin voinu miettii sitä ni tais olla nii ettei ne enää ottaneet ryhmään uusia jäseniä.. tai jotai.. ihan sama :D Tää riittää mulle :D

Täällä myös yksi, joka ei ole salaisella puolella. Mulla on koko mahdollisuus mennyt ihan ohi :D Perus minä..

Mamma cantante kiitos mut ei tal huawei pask** saa mitaa aikaseks :O ...se heittaa mut koko ajan poiess ku yritan menna tonne omii tiedostoihi..noh jaa-a ...taitaapi olla et joudun tyytyy taha kyfi nimee....apuaa ..kuulostaa joltai avaruusolion etunimelt mun mieleast :D :D :D

Jaksoinkin pestä vain yhden ikkunan. No, yksi vähemmän. Enkä tilannut harsojakaan enempää. Jotenkin laitettava jäitä hattuun loppuraskauden ajaksi. Turha enää laittaa mopoa keulimaan.

Mulle äänestäminen on todella tärkeää. Ennakoissa sen jo tein ja tämä ilta menee tiiviisti kotisohvalla tuloksia seuraten.

Mä en ole jaksanut vielä ryhtyä ikkunoiden pesuun... Se on niin valtava urakka, alakerrassa on 9 isoa ikkunaa, 3 tuuletusikkunaa ja 2 ulko-oven ikkunaa. Yläkerrassa on 6 isoa ikkunaa, 8 tuuletusikkunaa ja 1 ulko-oven ikkuna. Kaikissa paitsi ovien ikkunoissa on tietenkin nelikerroksinen lasi. Eli yhteensä 110 ikkunapintaa pestävänä. :confused: Jospa suosiolla jättäisin homman siihen, että saan oman äidin tai anopin avuksi... Tai jos teetettäisiin homma ulkopuolisella, niin päästäisiin helpoimmalla. Miestähän tuohon hommaan ei avuksi saa, se on 100% varma asia!

Äänestämässä on käyty! Ihanaa kun äänestyspaikka on 150 m päässä kotiovelta. :)

Hyi, ikkunoidenpesu -.- Kerrostalos viel semmonen ettei pääse tuolt ulkopuolen oikee turvallisesti pesemään. Ja keittiönikkunan pesu on mahdottomuus, koska edellisellä asukkaalla ei oo paljo järki päätä pakottanut kun on keittiöremppaa tehnyt ja tehnyt siis TYÖTASON keittiön ikkunan eteen.. ainoo vaan et se on sen verran korkeella ettei ikkunaa saa auki kuin max 10cm :D Eli meil on ulkopuolelta pskaiset ikkunat anyway. Parvekkeen lasien pesun oon nakittanu miehelle muut saa olla sit sisäpuolelta pestyjä vaan.

Mulle kans on tosi tärkeää toi äänestäminen ja oonkin äänestänyt kaikissa vaaleissa paitsi yksissä, jotka oli Kouvolan kunnallisvaalit silloin kun olin vasta muuttanut aikanaan sinne ja ei ollu koko hommasta mitään käryä :D Muutoin olen äänestänyt aina.

Huomenna voi vielä lähteä vähän mopo käsistä ton shoppaamisen suhteen. Mennään huomenna miehen kanssa Turkuun kirppistelemään ja käymään prismassa ja sen semmosta, viime hetken hankintoja. Sit tarttee itelle hankkia jotai imetystopin tynkää lindexillä ja hm:llä vissii ainakin ollu jotain.. lindexistä en mee vannomaa, 5v sitten siel ainakin oli jotai luukkutoppia ja imetysliiviä :D

Takaisin