Huhtikuun hulinat

Ei ois pitäny kirjottaa noista supistuksista mitään...heti rupes voima väheneen niistä :/

Ja nyt meinas tulla pissat housuun kikatuksesta, tais kyllä tippa tullakki.. :rolleyes:

Hymykuoppa, kyl se sieltä tulee! Antaa nyt vaan odotuttaa oikeen olan takaa ja nauttii yksiöstään viimeseen asti!:)

Mie jo aattelin et onpas lyyti ollu näläkänen :D heh, päivän paras! :)

Hymis, tulloo tulloo... Antaa vaan odottaa. Sama itsellä. Tämä menee aika suurella todennäköisyydellä yli kun taas esikko synty 39+3. Et sen verran rauhallisempaa sorttia on tää masukki, ei oo kiirus ulos. Mä voisin mennä jo tuskaileen synnärille mut muksu päättää, ei voi mittää.

Kohta ollaan jo sunnuntain puolella, se ois sit 39+5...Eiks se oo jo ihan tarpeeks odottelua? Supistaakin välillä niin kovaa ja kipeesti että luulis sen vauvan ymmärtävän tulla ulos, mutta ei...

Mä aion kyllä keskiviikkona 40+1 neuvolassa valittaa ja vaikeroida oikein olan takaa niin että ne varmasti ymmärtää ettei mun pää enää yksinkertasesti kestä tätä odottamista! Tää on ihan perseestä jos nyt ihan suoraan sanotaan..

Usko vaan hymis, parempi odotella et tulee itekseen kun kärsiä tuohon päälle vielä ne "tekosupistukset" käynnistyksellä! Mut enivei, enää pari viikkoa max :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joku random kävi synnytysturina-ketjussa dissaamassa mun viestiä, jossa toivoin synnytystä äitienpäivän aattona. Mikä lie motiivi? :dontknow

Spiraali toivonkin että lähtis itekseen tulemaan. Jotenkin mulla on vaan sellanen kutina että menee reilusti yli ja käynnistetään kuitenkin niin sais sit käynnistää samantien mieluummin kun kahen viikon päästä... Mä oon ollu nyt taas niin superturhautunu tähän koko touhuun. Vanhempien jatkuviin joko nyt? kyselyihin, huonosti nukuttuihin öihin, miehen kärsimättömyyteen ja kaikkeen...

Ymmärrän hymykuoppa! Mulla ei ole vielä kyselyt alkaneet ja tiedän ekasta että ne alkaa niin kyrsiä... Ihan kun ei sitten ilmoitettais kun aika on.. Grrr

Juu eilenkin tuli joskus 01 aikaan yöllä viestiä että eikö se vauva jo oo tulossa? Ja mies hoputta koko ajan niinkun se ois muka musta kiinni!!! Ärsyttää!

Aretha kai se vaan inhoo mua raskaana :S en siis oikeesti tiiä. Se vaan sanoo et on raskasta...ei selitä sen enempää.

Ja vastaus kysymykseen, SAA EHDOTTOMASTI!

Saa nakuilla! Kannatetaan!

Ja niin just, mitä se mies hoputtaa? Ihan kun olis tahdosta kiinni... Typerää!

Pojalle tuli hirmu hikka! Niin ja mittasin huvikseni sokerit hotkoiltuani tuon ihan riittoisan setin karkkia - joopa joo. Ei juuri digiviisari värähtänyt. Katson vielä puolen tunnin päästä uudestaan...

Takaisin