Huhtikuun hulinat

Unet on kyllä villejä nyt mammoilla!!! :D ja joo noi pettämisunet on kamalia kun aamulla on ihan oikeasti petetty olo ja joskus olen ollut tosi vihainen miehelle koko päivän kun ne unet on niin todenmukaisia!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Se on kyl tosi inhottava jos mies on unessa jotai tehny ni aamulla herätä, hitto se kiukuttaa koko päivän!! :D

Mullaki palas taas noi pettämisunet..tällä kertaa mies iski työkaveriaan mun seurassa.. tällä kertaa kun heräsin niin en silti kiukutellu miehelle, niin ku ennen vaik itellä vähä paha mieli oliki. Oon ehkä jo vähä oppinu et uni on uni ja mies ei oikeesti ikinä satuttas mua ja vauvaa, kun ollaan sille tärkeintä.

Mutta kuulkaas, mä näin kerran unta täydellisestä rakkaudesta. Tapasin unessa miehen jonka kanssa kaikki oli satumaista, oltiin kuin toisillemme tehdyt, miehen ulkonäönki muistin aamulla. Herätessäni huo-uin(suomen kieli..) onnellisuutta ja levollisuutta. Uni tais tulla juuri eronneena, jolloin tunsin itteni huonoksi ja arvottomaksi. Tämä oli selvästi itsensäparantamisuni ja sain tosiaan käyttöön ne välittäjäaineet aivoissa, joita silloin kipeästi tarvitsin. Meinas kyllä iltaa kohden tulla harmi, kun tajusin etten ole oikeasti ketään löytäny ja mies on saavuttamaton oman mielikuvituksen tuote.

Niin mieki oon kerran nähny todella romanttista unta ja se mies oli aivan ihku! Ville Valon kanssa käsikäes kuljettiin maantietä pitkin jonka molemmin puolin oli aivan ihania vihreitä koivuja ja siellä heinikossa oli villejä hevosia kirmailemassa........... AAaaaaah, mikä ihana teini uni. En ikinä unoha! :grin

Tästä on nyt jo muutamia vuosia aikaa, mut näin pitkän jakson joka yö pettämisunia. Mies aina herätteli mut lohdutelle, kun itkin ääneen unissani.
Siitä tuli jo oikein vitsi! Mies herätellessä sanoi, että taasko olen vieraissa? Älä ny tommosia uneksi, en mää jaksais ketään toista muijaa, kun sussa on jo ihan tarpeeksi päänvaivaa! :hug003
Olin niin vihainen, mutta yhtaikaa myös nauratti.

Onneks noita unia tulee enää harvoin. Vanhat ex-suhde traumat vaan joskus kummittelee...

Ihana mies sulla, Pioni! Meillä varmaan naurettais, että oonpa mä hölmö, mut sun mies otti tollasen ihanan asenteen!

Mä nään enemmän sellasia unia missä mä petän miestäni eikä se mua :eek: What's wrong with me!!!?!?!
(siis harvoin näitäkin mut silti)

Mä en oo ite ikinä unessa(kaan) pettäny mun miestä. Mua vaan itteenu aina petetään ja pelotellaan unissa :S

Kylläpäs tänne on taas tän päivän aikaan tullu hurjasti tekstiä ja ku on pakko roikkuu täällä et pysyy kärryillä ku sit ei jaksa kahlata kaikkia tekstejä läpi.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mun pikkusisko on syntyny 8.5.95 kun suomi voitti mm-kultaa 7.5. :) äitin piti mennä sairaalaan jo illalla kun aamulla oli sektio, mutta pelin takia sekä äiti että lääkäri oli pari tuntia sovitusta myöhässä :D mutta eipä haitannu kumpaakaan!

Meillä on jo katsottu kisakalenteria sillä silmällä, että millon mennään synnyttämään... Siis minä oon katsellut. :oops: Musta kuoriutuu aivan kamala lätkä-ämmä aina isojen kisojen aikaan, hyvä kun en vedä kylillä Leijona-paidassa huutelemassa "ysiviis, ysiviis!". Ja Euroviisutkin on ihan kynnyksellä ja ens kuussa tulee futiksen MM-kisat (Uruguay! Uruguay!)

Mä oon ihan jääkiekkohullu. Olin edelliset 2 vuotta mm-kisoissa töissäkin kun kerran suomessa pelattiin! Pääsi ainakin paikanpäälle nauttiin kisafiiliksestä ja peleistä :D Miehellä menee kyllä hermot kun sitä ei kiinnosta jääkiekko ollenkaan!

Ei meilläkään mies ymmärrä, mutta mulla on ollut hokkarit jalassa ennen kuin olen kävelemään oppinut. Hallilla olen luuhannut koko lapsuuden ja nuoruuden, sittemmin pelaaminen on jäänyt vaikka se aina silloin tällöin kuumotteleekin. Nykyisin on jo mammasarjojakin, silloin kun alotin pelaamaan ei ollut edes tyttöjen joukkuetta! Meidän perheessä jääkiekkokasvatus jää kyllä ihan mun vastuulle :grin.

Harmi kun pikkuserkut ei enää pelaa kiekkoa. Viime MM-kisoissakaa eivät olleet mukana enää. Mut sieltäkin juniori on hyvää vauhtia menestymässä kiekossa!

Mutta siis MM-kisoja ootellessa! Toivon, etten oo yhenkää Suomi pelin aikaan synnyttämässä! Tai kätilöt saavat roudata telkun saliin!

Takaisin