Huhtikuun hulinat

Lätkä!Jos tää menee yli, niin viimeistään tärkeiden matsien aikaansaama stressitila mussa saa synnytyksen alkamaan ;)

Jaahas, appiukko on niinkun nyt tulossa asentaa tota astianpesukonetta joka vartonnut eteisessä yli kolme viikkoa. Tajuukohan se et musta ei oo niinkun _mitään_ apua sen kanssa, ei siis mitään. Ja se pitäis niinku ihan aluks siirtää tosta keittiön yms.. noh, katotaan kellä menee hermo eka.

Mikä stressitila käynnistäisi synnytyksen. Ei ainakaa tää miun mikä on koht ollut jo 2kk

No sellanen äkillinen kisastressi esim. ruotsia vastaan? Mulla se käynnistää normaalistikin vaikka mikä kiihtymystiloja ja masennustiloja joten miksei synnytystilojakin:wink

Voiku synnystäiski! Stressi ei auta, eikä naurukohtaukset, eikä naapurin ukolle puolisyyttä rähjääminen! :D

Lyyti: yksinpuhelua kandee joskus kokeilla. Yllättävän hauskat keskustelut itsensä kanssa välillä, kun iskee puheripuli yksin ollessa.. :grin

Mä en katoa täältä lätkän MM-kisojen ajaksi! Futis on sitten toinen asia.

Herätessäni huo-uin(suomen kieli..) onnellisuutta ja levollisuutta. Uni tais tulla juuri eronneena, jolloin tunsin itteni huonoksi ja arvottomaksi.

Huihuihui: pakko oli tarttua... Tuon huo-uin sanan voi myös kääntää: huokusin, huokusisin, huoksin, huoahtin, huoahtelin :p

mä kyllä katon lätkää!!! mut osaan myös roikkua netissä samaan aikaan... mä voin lyytikäinen päivitellä sulle tilannetta sit täällä :wink

Joo, tuli sitä iteki roikuttua koneella samaan aikaan olympia matsienki aikana :D

Siis äitienpäivä viikonloppunako ne hemmetin pelit alkaa!? Meille on tulossa koko mun perhe just siksi viikonlopuks eli siis me istutaan miehen kans makkarissa peltorit päässä koko viikonloppu, niinkö!!?

Määkin pääsen taas kirjoittelee, puhelin hajos ja salasanaa tänne en sit muistanu ;) kirjoittelen tällä prkln tabilla, joka ei yhtää tue tätä sivua..... joo muttei kukaa ollu ehtiny 2päivässä synnyttää 8)

Mutta tällämää nään noi teijän raskausviikot, hui kun päivissä kuulostaa vähäsiltä :o itellä samat 28pvää vielä niinku spiraalilla ja huihuihuilla näyttää olevan :)

Mä oon surkea kiekon katsoja. Lähipiiri on eritavoin siihen kiekon pelaamiseen osallisia, mutta toi kiekkokärpänen meni kyllä mun ohi... Nyt tiedän, että Tappara pelaa finaaleissa, mut ei oo hajuakaan mikä vaihe menossa.

Viimeks kun Tappara voitti mestaruuden (oli joku playoff-peli) mut raahattiin hallille. Oikein järjestettiin kuulokkeet korville mistä kuulisin selostuksen, että pysyisin paremmin pelissä mukana. Tappara teki viisi maalia ja mä näin niistä vain kaksi! :oops:

No satuin just katselemaan huiskatyttöjen kuvioita tai jotain fanaattisia Tapparafaneja! Musta ne on niin huvittavia, kauhee huuto, isot miehet niin tosissaan!

Ilmeisesti sain porttikiellon sinne, kun ei oo enää viety peleihin. Enkä ole kyllä itse ehdotellutkaan.

Mutta mä oon nyt viime vuosina innostunut koriksesta. En mä siitäkään mitään ymmärrä, mut ehdin edes näkemään pelin aikana useamman korin! :)

Lälly ei varmaan pääse! Mut ehkä me perustetaan joku oma ketju sit niille jääkiekkojutuille niin ei tarvii lukee jos ei kiinnosta :)

Pioni tappara voi voittaa tänään suomenmestaruuden jos voittaa kärpät oulussa ;) ja ne tanssitytöt onkin monesti liigapelien parasta antia :D ainakin tampereella!

Nääh ei mun takia tarvii! On se ihan yleissivistävääkin tietää miten se suomen peli sujuu, ja jos en telkkarista seuraa ni täältä sitten :wink

Takaisin