Huhtikuun hulinat

Kiitos tiedosta Hymis, olen taas ihan ajan hermoilla! :grin

Ilmota sitten miten niiden kävi! :wink No ehkä huomaan sen sitten lähipiiristä, ne on sitten siellä keskustorin suihkulähteessä! :grin

Mua jo ärsyttää kun nyt tulee noita tapparan pelejä.. Mun päässä soi joka päivä maammelaulu, kun mies kattoo noita iha hulluna.. Yhen pelin kävi jo hallillaki kattomas ja nyt se haaveilee vauvalle tapparabodya kun näki kuvan jostain vauvasta moinen päällä.. Toissavuonna halusin ostaa meille toisen telkkarin et sain rauhas kattoo alakerras telkkua ku mies katto ylhäällä lätkää.. Tänä vuonna onneks ei tarvi olla kisojen aikaan töissä, kun siellä se vasta tuskaa oliki pelien ajan, kun kisakatsomot pystyssä. Viime vuonna sain yhden pelin olla näkemättä. Nyt mies kyl lupaili ettei niin paljo sit kato ku vauva syntyy et keskittyy meihinkin.

Hei kohta alkaa suomen pelit!! Jotain viihdettä synnärille 8) mulla on poitsulle 50cm suomibody jos sekin sattuis pääsee fanittaa :)

Nääh, ei nuo lätkäpelit niin kiinnosta, mua lähinnä huolestuttaa et miten jaksan ja ehin kattoon sit kesällä futiksen MM-kisoja!
En oo missanu yksiäkään sitten -94, niin nyt jos ei jaksaskaan tai ehtis kattoa, ois pettymys. Mies ainaki kattoo.

Eiks toi futis tuu nyt vähän kökkö aikaan meillä Suomessa? Mihin aikaan ne pelit pelataan siellä about yleensä, en muista? Sinäänsä vauvan kanssahan toi arjen aikakäsite voi olla hyvinkin vinksallaan joten josko sopis hyvin noihinkin, toivon todella!
Mies ei meillä perusta kauheesti urheilusta, mä liputan lätkän ja futiksen MM-kisat aina huolella täydellä sydämellä!

Kröh... Oon ihan innoissani suunnitellut siis tuota futiskisastudiotakin juurikin sillä ajatuksella, että valvoessahan ne yöt varmaan menee siinä vaiheessa ja onpahan puuhaa samalla kun imettää vauvaa.

Mä ihan mielelläni seuraan noita jääkiekon MM-pelejä, mut SM-liiga ei kyllä nappaa yhtään. Hermo menee sitten jos anoppi eksyy meille jonku noitten Suomen pelien aikaan. Sitä sen huutoa ja spekulointia ei kuuntele sitten kukaan, ei edes sen oma poika...

Jalkapalloa en oo koskaan jaksanu seurata ku se kenttä on niin tolkuttoman pitkä, että nukahdan ennen ku tyypit on juossu sinne toiseen päähän :)

Ei noi jalkapallopelitkään ihan yöaikaan taida tulla, jostain luin viikolla juttua, että yleinen pelien alkamisaika täällä meillä olisi kymmeneltä illalla. Varmaan pientä vaihtelua varsinkin alkuun, kun pelataan useampia otteluita päivässä, mutta ei mikään mahdoton aika kuitenkaan, jos vauva vaan haluaa iltaisinkin syödä. Mä en jaksa uskoa, että meillä ainakaan nukuttaisiin hyvin :p.

Neljän suora: mun anoppia jännittää pelit liikaa, niin se ei katso. Sen sijaan se huutelee jokaiseen sohvalta kuuluvaan äännähdykseen tai selostajan kiihdytykseen, että no mitä siellä tapahtuu? Ja tulee sitten telkkarin eteen ällistelemään ja sille pitäis briiffata, että mitä äsken tapahtui. Olympialaisten aikaan yritti pilata yhden Suomen pelin multa tällä lailla, joten ehkä kolmannen kerran jälkeen ärähdin, että nyt katot sitä peliä tai oot huutelematta. :cool:

No sanoppa muuta spiraali! Ei pitäs ees shoppailemaan lähteä :( joudutaan varmaan johonkin vierotukseen tän foorumin takia :P

Täältä ei kyllä sais olla hetkeekään pois kun heti tippuu kärryiltä :D

Meillä oli pääsiäisenä monia vieraita kylässä niin en ehtiny täällä käymään, ja sen jälkeen niin en kyl rehellisesti jaksanu ihan kaikkea lukea mitä tänne oli tullu, toivottavasti en missannu mitään tooosi hyviä juttuja! :P

Tää toukokuisten ryhmä on kyl ihan älyttömän aktiivinen, miten voikaa olla et samaa ilmiötä ei oo muiden kuukausien kohdalla :)

Varsinkin tänään tuntunut olevan kaikilla hirveesti sanottavaa :eek: mut tässä on oppinu tekee asioita nopeasti! Tein tänään ruuan ennätysajassa ja äsken pikasiivouksen, ettei mee taas kahta tuntia niinku päivällä ku luin kaikki uudet viestit läpi :grin Tää on hyvää valmistautumista vauvan tuloon, sanon minä :wink

Huh, sai etusivun "tyhjäks" eli kaikista ketjuista uudet viestit luettuu.. Mistä vetoa ku tuun takasin esim tunnin päästä niin kaikissa ketjuissa taas uusia viestejä :D

Mun mies aina mielellää kuulee erityisesti mitä muitten miehet on tehny ja sanonu, kun mähän annan sille välillä vauvapalstapäivityksiä!
Hahha, mä oon saanu sen jotenki "mukaan" tähän, se jo uhkas että kirjautuu tänne ja alkaa myös keskustelemaan.

Ja mä niin vannon, että kun vauva syntyy, yritän keksiä muutakin kuin täällä foorumilla hengaamisen :grin

Mä tuun nyt tänne sotkemaan kera viimeöisen uneni!
Mä näin taas synnytysunta mutta tällä kertaa synnytin ihmisen, edistystä! Homma ei vaan menny sikäli putkeen että mut iskettiin kanveesiin heti alkumetreillä ja siittä kun tokenin ni mulle tuotiin sellanen 10-kiloinen poika. Eikä se näyttäny yhtään siltä kun oisin luullu.
Se oli sit ollu joidenki hoitsujen sun muiden seurassa niin kauan ettei tarvinnu imettää tms ja se oiski ollu vaikeeta ku mä en jaksanu nostaa sitä ja sit se alko opetella lukemaan siinä.
Ois se ny ollu outoa semmosta imettää.
Kauankohan mä oikeen olin nukuksissa siin unessa?!

Jos vauva tulee vanhempiinsa, on iltavirkku joten ehkä meillä katsotaankin matseja :D

Meillä lätkässä kisahermo on geeneissä, äiti ja sisko on ihan onnettomia katsomaan tärkeitä matseja. yleensä telkkari huutaa täysillä mut eivät katso kun sydän ei kestä. Yleensä mm-kisojen aikaan molemmat saavat pestyä ikkunat, silitettyä kaikki tarpeelliset ja siivottua kämpät ku _pakko_ vaan tehdä jotain samaan aikaan :grin Ihan tervettä porukkaa.
Mä yleensä heijaan itseäni sohvalla edes takas ja revin esim kynnet. Rankkaa.

Onneks oon ollut lomalla jo tovin, ei tässä foorumin tahdissa muuten pysyis. Yleensä ihan pihalla jos syystä tai toisesta ei ehdi ku vasta joku ilta lukemaan. Kovat ongelmat.

Tää käy kyllä päivätyöstä, joten ehdotan virallisia ruoka- ja kahvitaukoja! Kellonajat jolloin ei saa kirjottaa, jotta kaikki pysyy ravinnossa ja perhe-elämä kunnossa.

Pakollinen viikon loma on pidettävä kesällä! Jos on pahat vierotusoireet, lomaa jatkettava toisella viikolla... :grin

Onneks pikkunen pitää kohta kiireisenä ja loppuu tää jatkuva istuminen sekä ajan kuluttaminen tän mahan takia. Tylsää olisi ilman teitä!

Takaisin