Oho, eikö teillä Neljän suora koskaan saada itkuparkuraivareita? Käytkö lasten kanssa joka päivä kaupassa? :D
Piti ihan kysyä, koska tietääkseni sekin on normaalia ja tiettyihin ikäkausiin liittyvää..
Ei meilläkään aina vedetä raivareita, uhman alkamisen jälkeen ehkä 3 kertaa tullut huomattava raivari, muuten saattaa kitistä väsyneenä leluhyllyn ohituksessa kun haluaisi jotain.
Hyvin toimii kuitenkin se, että jo 2.5-3 v:n kanssa hakee yhdessä tavaroita ja antaa pieniä tehtäviä lapsille, niinkuin moni varmasti toimii.
En siltikään pidä lastani erityisesti poikkeavana - kyllä hänkin saattaa haahuilla, itkeä, kiukutella..
Olen käynyt esikoisen kanssa kaupassa siitä lähtien kun hän oli 4 päivää, joten hehheh, kyllä sitä voi välillä ärsyttää kun kaupassa käynti on meidän tylsä rutiini eikä mikään erityinen tapahtuma.
Silloinkin kun olin yh, enkä omistanut autoa ja lähin kauppa oli parin kilsan päässä jouduttiin välillä käymään kahteen kertaan kaupassa vaunujen kera, jos vaikka maito unohtui!!!!
Mulla ei ollut ketään, jolle soittaa "hei, kulti, tuo maitoa".
Kyllä se jo 1,5-2 veetä ärsytti kun taas piti mennä vaunuihin ja kauppaan.
Nytkin mies antaa rahaa ja minä käyn kaupassa hänen työaikanansa.
Äitini oli häpeäjä, minä kiltti lapsi, pääsin kauppaan 5 kertaa vuodessa - kitiseekö sellainen lapsi usein kaupassa???? Ei.
En nyt sano, etteikö Neljän suoran lapset pääsisi kauppaan, tms mutta ärsyttää yleistykset muiden lapsista.
"Onko vähän ylivillejä ja huonosti kasvatettuja?!?!" Tulee heti mieleen, tai sit nää hormonit taas nostaa jonkun ihme reaktion.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app