Mun edellisen viestin tarkoitus ei ollu arvostella normaaleja kaupassa uhmaavia lapsia :) Meijän kylällä on muutama semmonen perhe, jotka oikeesti vapauttaa ne kersansa siitä kaupan ovelta ja nää käy tyyliin syömässä karkit hyllystä ja sotkemassa kauppaa jos myyjät ei riennä hätiin

Ja ei todellakaan käydä joka päivä kaupassa, yleensä 2 krt/vko, mut sit siellä meneekin vähän kauemmin ku ostetaan enemmän. Yleensä käyn kans koulupäivän aikana ja jos mahollista ni vielä kakkosen kerhonkin aikana, että mukana olis vaan 1 lapsi. No joskus on kaikki 3 mukana, joskus pääsen käymään yksin (ja olenkin ihan kaistapäinen silloin) ja joskus mies hoitaa kauppa-asiat.
En kyllä muista noilta meidän lapsilta mitään älyttömiä raivareita julkisilta paikoilta... Me kun liikutaan yleensä autolla ni isommat ainakin tietävät, että äiti nappaa äkäilijän kainaloon ja vie autoon odottamaan jos kaupassa olosta ei tuu mitään. Joo tiedetään oon ihan natsi... Ja yleensäkin huonolla käytöksellä on seuraukset. Ja tätä ohjetta tietty sovelletaan taas näitten uhmailijoitten kanssa tilanteeseen sopivaksi.
Meillä tuntuu olevan kauheesti menoja tälle kesälle, katotaan mitkä toteutuu ja mitkä ei, en ota stressiä.
Mies suunnitteli lähtevänsä selvittämään vasektomia asiaa sitten kun vauva on syntynyt ja "jos kaikki nyt menee hyvin". Ite totesin, että en tiiä lähtisinkö enää "vahinkoa korjaamaan" jos kaikki ei meniskään hyvin. Eli jos tapahtuis jotain aivan hirveetä ni en usko, että mulla olis pakkomielle saada vielä se neljäs elävä lapsi. Nythän meillä jo tavallaan ne neljä on kävi miten kävi. Hirveitä ajatuksia, mutta tulipa näitäkin mietittyä. Uskon siis näiden raskauksien olevan mun osalta nyt tässä.
Näin muuten taas melko outoa unta... Olin viemässä meidän koiraa hirvenhaukkukokeeseen. Siis minä, varmaan

Matkalla kävin hakemassa mukaan vielä yhden luovutusikäsen pennun ja aivan vastasyntyneen pennun, jota pidin takin taskussa. Sitä en todella tiedä mitä hittoa ne (saati minä)siellä kokeessa teki, mutta mietin oisko toi taskussa ollu onneton rääpäle kuvannu sitten tätä mahassa olevaa ihmisvauvaa :)