Huhtikuun hulinat

Meillä ei tommosta varpajaistapaa oo. Eipä tuo kyllä juokaan..

Vauvalahjan oon saanu. Esikoisesta ompelukoneen, Tokasta imurin. Kolmosesta tais unohtua niiden muuttojuttujen ja vauvan sydänkuvioiden takia, mut se korvautu tällä kertaa. Kotona oottaa ihkauusi kenwood yleiskone, että pääsen tekemään kunnon leipomuksia. Mies kävi ostamassa sen heti synnytystä seuraavana päivänä ennen sairaalaan tuloaan..

Ja siis kun meillä ei lahjoja koskaan ostella normaalisti, mut tää on ollut ihan kiva tapa.

Muistattehan, että varpajaiset on alunperin ollut naistenjuhla. Eli kun synnytys oli ohi, joivat synnytyksessä avustaneet naiset lopun viinan mitä synnyttäjältä jäi. En edes ymmärrä missä vaiheessa miehet sen itelleen omi.

Mies meni nukkumaan. Mä en viitsi mennä sinne pyörimään ku uni tulee hyvällä tuurilla ehkä joskus kahdelta.
Avasin sit tän. Kirpeetä. Hyvää. Epäterveellistä. Ei se vauva muutenkaan ois nukkunut...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1397766058105.jpg
    1397766058105.jpg
    67.5 KB · Katsottu: 27
^^ nom nom nom nom nom....... mussutan virtuaalisesti sun omena(?) nauhat........... ne kolat ja lakritsat on kans aika nami............

kävin karkkikaupassa ja näin tollasia, oli colaa ja mansikkaa kanssa. En oo ikinä aiemmin nähnyt muuten ku irtislootassa niin pakko oli ostaa. Pääsiäisherkkuja mullekin.

Mä taidan nyt poistua ainakin hetkeks aikaa tästä foorumilta ja käydä pussittamassa korvapuustit pakkaseen ja sen jälkeen venytellä vähän jos vaikka rupeis pian väsyttämään...

Yölliset supistukset ja kivut on kyllä pahimpia. Päivisin niistä selviää paremmin, kun on tekemistä ja elämää ympärillä. Nyt istun täällä hiljaisuudessa ja mietin vaan koska helpottaa :sad001. Nukuttaispa edes.

Mie sanoin miehelle että menee kun tykkää!
Se on käynyt viimeksi joulukuun alussa jossain!!!!! En saa sitä kirveelläkään pitämään hauskaa vaikka sen 30 vee kaverit vielä juoksee ja juhlii (ok, ei perheellisen pidäkään lentää kokoajan, mutten halua että mies erkanee kaikista kavereistaan kun haluaa vaan olla mun kanssa! )
Ehkä se on jo kasvamassa aikuiseksi ;)
Ite en mitään vauvanjuhlimisia pidä, ristiäisiä suunnittelen vaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Taitaa todellakin tulla piiiiiiiiiitkäperjantai, kun tähän aikaan jo hereillä...nimensä veroinen päivä siis :D

Milleri, sama täällä. Yleensä täällä heräillään esikon kans tuossa ysiltä ...

Minä kans yleensä ysiltä herään, seiskalta raotan yleensä just ja just silmiä ja jatkan unia umpiväsyneenä.. Niin nyt hereillä ja heräsin pirteänä huh! :)

Siis mitäh, mä oisin onnellinen jos saisin nukkuu yli seittemään! Nimittäin tänäänki heräsin puol viis ja ihan normaalit aamut alkaa karvan vajaaa kuus :D

Meillä mies on suunnitellut jo pitkään varpajaisia ja oikeen isolla porukalla. Mutta jos/kun pitää niin varmaan sit heinäkuussa kun sillä on lomaa. Suon ne hälle koska on nyt pitkän aikaa juonut todella harvoin eikä nytkään sitten juo yhtään ennen noita varpajaisia :)

Mää taas tykkään et kerta ne varpajaiset on PAKKO pitää ni pitää sillon ku me ollaan sairaalassa. Ei tartte sitku me ollaan kotona ni kotiutua kännissä ku käki ja maata seuraavaa päivää rapulaansa pois. Emmä kiellä siltä niitä mut oon sanonu mielipiteeni suoraan.

Meillä keskusteltiin vielä aiheesta. Mies oli sitä mieltä, että ei hän kyllä taida, eiköhän se ole ensimmäisen lapsen saajille se touhu. Juhlitaan sitten keskenämme.

Varpajaiset on joo tulossa, ja mua ei ne haittaa, en haluu olla mikään nipottaja joka kieltää toiselta kaiken. Eri asia jos se oikeasti olisi koko ajan menossa mutta kun ei oo, niin noi juhlat on ihan ok :) Mullakin on sitten omat vastaavat jossain vaiheessa kun jaksan ja haluan, riippuu toipumisista ja imetyksistä ym!

Täällä kans oltiin eka hakemassa Tallinnasta juomat ja pitämässä vanhempiensa saunamökillä kovat pirskeet. Sit hän on jutellut parin työkaverin kanssa, jotka on nyt huhtikuun alussa saaneet lapset. Niin sanoi tuo mies mulle "en mä taida pitää mitään varpajaisia, mä lepään täällä ja hoidan asioita ja tuun kattoo teitä"

Tästä yksi plussa vihkoon! Saa nähdä muuttuuko pitkäksi miinukseksi.

Mulle varpajaiset ois ollu ok, jos meitä ois käyty kattoo vierailuaikoina/pidetty tyytyväisenä. Varpajaiset ois ollu kavereiden /hänen perheen miesten keskeiset pirskeet. Ehkä se villitys laantu ennenko päästiin puheita pidemmälle :)

Takaisin