Mä tein kolme testiä
Eka oli 28pv edellisistä menkoista ja viivaa ei oikeesti kyllä näkynyt. Mut mul oli kumma fiilis ja edellisenä vknlppna oli yöllö tullut ihme yrjöolo. Sit tein seuraavana päivänä uuden ja siinä oli tositositosi haalee enkä meinannut siihenkään uskoa, otin siitä kuvan ja lähetin systerille ja sen mielestä oli ihan selkee viiva. Yritin hillitä intoa ja menin ostaa sit kaupan kalleimman testin (koska ihan ku sillä olis väliä... ) ja tein sen seuraavana päivän ja siinä nyt oli jo selkee viiva, hiphurraa!
Eka neuvola käynti oli muistaakseni joskus viikolla 9-10, ennen ultraa kuitenkin. Ei siel mitään tutkittu, uskottiin vaan sanaa. Ja mulla oli jo siinä vaiheessa aika kovat oireilut ettei kyl jäänyt epäselväksi että pulla oli uunissa..
heh, tuntuu että tuosta olis jo ikuisuus.
Eka neuvola käynti oli muistaakseni joskus viikolla 9-10, ennen ultraa kuitenkin. Ei siel mitään tutkittu, uskottiin vaan sanaa. Ja mulla oli jo siinä vaiheessa aika kovat oireilut ettei kyl jäänyt epäselväksi että pulla oli uunissa..
heh, tuntuu että tuosta olis jo ikuisuus.

Ja hassua, vaikkei tunnekaan ihmisiä, niin oon kyllä monet itkut itkeny teidän puolesta, myös ne onnenkyyneleet